• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Misschien moet ik maar stoppen met schrijven :/

    Ahaha, vandaag drie verschilende pillen genomen en geen één werkt tegoei. :') Stupid painkillers. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    It was stupid to think that you actually thought I was important. I'm nothing.


    En natuurlijk ben ik er weer te laat bij met mijn camera als er een mooie flits door de lucht kruipt.. :c


    26 - 02 - '16

    I am not cut out for life.


    kindness is never a burden.

    Kan het niet een keer normaal gaan? Ughhhhhh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je vraagt aan me wat je er aan kan veranderen. Well, je kan me gewoon toestemming geven zodat ik niet telkens sterf van de pijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh. Misschien moet ik niet de serie-finales van series kijken. Daarna zit ik echt in zo'n dip van: 'Ik heb alle afleveringen gekeken. Wat nu?'


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stop met zeiken. Je irriteert me met je negativiteit. Don't you dare to even care about me. Don't you even dare to compare me with others. I'm not like them.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 22:35 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wat een gedoe allemaal. Pfffft.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 23:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Op de enige dag deze week dat ik gezegd heb vrij te hebben, plan je snel in met iemand anders te meeten? En dan moet ik je geloven als je zegt dat je heus nog wel eens af wilt spreken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gadverdamme, wat is een treinticket kopen voor een reis naar belgie KLOTE stom buitenlands betalen. Morgen dus even bellen. Ze hebben vast wel een ticketautomaat in roosendaal om een ticket te kopen....denk ik...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wow. Dit is echt heftig...


    26 - 02 - '16

    Deze avond was onwijs leuk! Ik voelde me eindelijk ergens thuis. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt heel gefrustreerd Het liefste zou ik nu gewoon alles kapot slaan want. het. is. niet. eerlijk.


    "Ignite, my love. Ignite."