• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja hallo hoi ik zou graag mijn abonnement op Sneue & Pittig Gaye Tienerproblemen Daily willen opheffen voor de rest van mijn leven en meteen skippen naar Nog Triestere (En Lang Niet Zo Gay Als Je Zou Willen) Midlife Crisis Daily alstublieft dankuwel doei.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    R.I.P. friendship :'( Ik kan het niet aan om langer te doen alsof er niets aan de hand is, want daarvoor ben ik nu gewoonweg te diep gekwetst.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pff, dat mensen zo'n spel serieus nemen. Sorry hoor, niet iedereen is ervaren in dat spel. En Engels is niet mijn moedertaal.. Maar ja, dat weten ze niet. En het spel gaat ook zo snel, er was geen bewijs tegen voor zover ik wist.. Freaks, calm the fuck down.


    Ik wil een tuin vol egels

    Backbiter schreef:
    R.I.P. friendship :'( Ik kan het niet aan om langer te doen alsof er niets aan de hand is, want daarvoor ben ik nu gewoonweg te diep gekwetst.

    *hugs* Don't cry. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    I should be happy for you, but I am not.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 1:59 ]


    •

    And you make jokes because you’re afraid to take anything seriously. Because if you take things seriously, they matter.


    -

    Hazy schreef:
    (...)
    *hugs* Don't cry. :c


    Naja, het is goed gekomen, I guess, but still I don't know.. Trust issues enzo :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Uuugh. Zo. Veel. Spullen in mijn kamer waarvan ik niet weet wat ik ermee moet! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik. wil. dood.

    En snel een beetje.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Volgens mij is er bij dit vakantiehuis alleen maar voor het uitzicht betaald. Een fatsoenlijk werkende douche is kennelijk niet inbegrepen. Er kwam alleen maar gloeiend heet water uit en het veranderde niet, wat ik ook deed. Dus ik was genoodzaakt mijn haar met de wasbak te wassen. Geweldig dit. Ik wilde al graag naar huis, maar nu wordt dit gevoel alleen maar versterkt.


    26 - 02 - '16

    Selmy schreef:
    Ik. wil. dood.

    En snel een beetje.


    No. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alleen wachten in de Efteling omdat iedereen in de piranha wilt en jij niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Palinoia schreef:
    (...)

    No. :c



    Thank you <3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    'Alleen te zien op Netflix!'

    Want waar ik dit ook aan het kijken ben is ook echt netflix (cat)
    Het is nooit alleen te zien op netflix. Heeft netflix dat zelf niet in de gaten ofzo. :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Man, dit wordt gewoon erg. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."