• [redacted]

    Wat doe je als je je verveelt? Met een naald gaatjes in je oren prikken en een paar ouderwetse oorbellen van je moeder stelen, natuurlijk. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2023 - 20:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel Quizlet zit gewoon vol met pretty people!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Painkiller schreef:
    @mehri: ahww dankjewel (: also i forgot to say that your pic pag 11 is very cool c:

    das lief van je! c:

    Mignon schreef:
    (...)Ellen, jij bent echt zo jaloersmakend knap. (flower)


    Ah wat lief, Lotte! (K)


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Rockbell schreef:
    Let's join in on the fun! Nieuwe profielfoto op facebook, hell yeah.



    Holy shiiiiit jouw haar is echt geweldig (en je bent echt heel mooi damn)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Holy shiiiiit jouw haar is echt geweldig (en je bent echt heel mooi damn)


    Aw, thank you, hihi ^^


    kindness is never a burden.

    Van die momenten waarop je makeup er geweldig uitziet maar je alleen een aardappelkwaliteit telefoon en een vieze spiegel hebt om mee te werken. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jip jij bent echt kneeeiter mooi

    Wiarda schreef:
    Van die momenten waarop je makeup er geweldig uitziet maar je alleen een aardappelkwaliteit telefoon en een vieze spiegel hebt om mee te werken. :')


    Echt mooi
    en die kleur lippenstift is echt gaaf


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Deze is van twee maanden geleden, ik speelde piraatje met mijn neefje :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wiarda schreef:
    Van die momenten waarop je makeup er geweldig uitziet maar je alleen een aardappelkwaliteit telefoon en een vieze spiegel hebt om mee te werken. :')



    jippeltje mooi kind


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Van die momenten waarop je makeup er geweldig uitziet maar je alleen een aardappelkwaliteit telefoon en een vieze spiegel hebt om mee te werken. :')



    oh well youre pretty *-*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    Van die momenten waarop je makeup er geweldig uitziet maar je alleen een aardappelkwaliteit telefoon en een vieze spiegel hebt om mee te werken. :')



    Ik dacht dat jij kort haar had. Kort kort. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gaaah mensen jullie zijn superlief. <3

    Ruitenburg schreef:
    (...)

    Ik dacht dat jij kort haar had. Kort kort. :'D


    Een jaartje geleden wel, maar toen ging ik een tijdje niet meer naar de kapper en was het lang. :') Dit was het vrijwel precies een jaar geleden:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Gaaah mensen jullie zijn superlief. <3

    (...)

    Een jaartje geleden wel, maar toen ging ik een tijdje niet meer naar de kapper en was het lang. :') Dit was het vrijwel precies een jaar geleden:



    Ha, niet zo kort. (Ik zou niet durven; of had het niets met durf te maken?) Jouw ogen, Jezus. Zo mooi.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ruitenburg schreef:
    (...)

    Ha, niet zo kort. (Ik zou niet durven; of had het niets met durf te maken?) Jouw ogen, Jezus. Zo mooi.


    KJnajskdna dankje <3

    Het had eigenlijk meer te maken met 'fuck de helft van mijn kop is toch al kaal, ga ik het nu echt weer aan laten groeien terwijl de rest nog lang is'. Daarvoor was het namelijk weer dit: (nu onder een spoiler voordat mijn gezicht echt deze hele pagina heeft volgespamd)

    let maar niet al te veel op de falende poging om artistiek te zijn door de rare makeup



    Dus de helft was al weggeschoren en toen wilde ik het toch weer aan laten groeien, maar ik wilde geen heel andere lengtes haar aan mijn hoofd. Dus tja, dan haal je er gewoon de tondeuse over. Groeit toch wel weer aan. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.