• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Waaauw. Just wauw. Heb ik vakantie of niet? Laat me toch met rust mens. :')

    Shit. Waar is mijn fijne cup d gebleven? En waarom is er een cup e voor in de plaats gekomen? );


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    The struggle of having a lot of black clothes: your mother never knows what top or shirt you mean.


    kindness is never a burden.

    Ik vraag me af of dit tekenen zijn om onze relatie te stoppen. We hebben nooit ruzie, maar op vakantie ineens tien keer per dag..

    Ik wil naar huis. Ik wil fucking naar huis! Nog nooit heb ik zo'n kut vakantie meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    De stelling van de week maakt me kwaad. Hoe moeilijk is het om van je kinderen af te blijven? Zoiets kan ik echt nooit verdedigen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    De stelling van de week maakt me kwaad. Hoe moeilijk is het om van je kinderen af te blijven? Zoiets kan ik echt nooit verdedigen.


    I agree


    26 - 02 - '16

    Bluh jij. Bluh, bluh, bluh, BLARGH!!!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wil zo graag meedoen met een hardloop evenement, maar ik heb geen idee wat en ik wil ook niet alleen. ;c Maar ik ken niemand die hardloopt.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik wil zo graag meedoen met een hardloop evenement, maar ik heb geen idee wat en ik wil ook niet alleen. ;c Maar ik ken niemand die hardloopt.

    Een colorrun misschien? Die zijn niet zo zwaar (goed voor een eerste keer) en omdat het wat specialer is willen hopelijk ook mensen meedoen die normaal niet hardlopen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Galathynius schreef:
    (...)
    Een colorrun misschien? Die zijn niet zo zwaar (goed voor een eerste keer) en omdat het wat specialer is willen hopelijk ook mensen meedoen die normaal niet hardlopen.


    Daar keek ik al naar, haha. Maar dat is in Utrecht en ik zoek het toch liever dichterbij huis.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Daar keek ik al naar, haha. Maar dat is in Utrecht en ik zoek het toch liever dichterbij huis.

    Geen idee waar je woont maar er is er ook een in Zwolle dacht ik.

    Monstrous schreef:
    (...)
    Geen idee waar je woont maar er is er ook een in Zwolle dacht ik.


    Dat is nog verder, haha. Ik woon vlakbij Amsterdam.


    Your make-up is terrible

    Oh my god. Nu ga je echt te ver!


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat is nog verder, haha. Ik woon vlakbij Amsterdam.


    Er is er als het goed is ook in Amsterdam. Mijn nicht wilde daar afgelopen jaar samen met mij mee doen maar toen had ik Utrecht al gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."