• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    ColtonLee schreef:
    Het moeilijke moment dat je vader met je huisdier naar de dieren arts is en weet dat de kans groot is dat hij zonder huisdier terug komt.

    Sterkte! xx


    Caution first, always.

    Bitch please. (':

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 21:50 ]

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik vind Queen cooler. (cat)

    OTOFT dinge yk: BUIKPIJN


    Zal ik je voortaan Queen noemen dan? :Y)

    OTOFT: ghehe grappig dat steeds meer mensen "OTOFT" gebruiken. :')

    &Zijn al die darters nou echt zoveel aangekomen? Jeetje. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Woah, ik heb mijn template net uitgeschakeld en alles is zo groen ineens. o__o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Insanity wolf is zo grappig soms.


    26 - 02 - '16


    x654785738567385


    Caution first, always.

    Alle HP films uitgekeken. En nu. :c
    Ik leef me echt teveel in met sommige dingen. :')

    Tijd om naar bed te gaan en dan vroeg op naar Schiphol. Oef, hoe ga ik zo lang zonder Q overleven?


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zal ik je voortaan Queen noemen dan? :Y)

    OTOFT: ghehe grappig dat steeds meer mensen "OTOFT" gebruiken. :')

    &Zijn al die darters nou echt zoveel aangekomen? Jeetje. O.o


    Oeh I like that :Y)

    Tss voel je je fab nu? ^^

    OT (:pp): ZIN IN SCOUTSKAMP WHIII.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo, ik heb de queu opgezet, moet mijn rol afmaken, dan mijn andere rol, dan moet ik nog wonderbaarlijk slaap hebben en in de ochtend kasten verven en dozen tillen. Dan moet ik nog chapter twee afamken die rond de 6 k moet zijn als ik het zo bekijk. Ow en om niet te vergeten, mijn boeken kaften, naar de action om een planner te kopen en op jacht naar mijn ipad waarvan ik niet weet waar die is.
    R.I.P Me. Just so you know, ik wil dat iedereen zonebloemhoeden draagt op mijn begravenis en ik wil de ugly fluit song van: My heart will go on. (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Painkiller schreef:
    (...)

    Oeh I like that :Y)

    Tss voel je je fab nu? ^^

    OTOFT: ZIN IN SCOUTSKAMP WHIII.


    I ám fab. (wbw)

    OTOFT: All You Need I Love. Naahw, lief programma dat. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En zoals verwacht mijn hond niet terug gekomen. Waarom is het leven soms zo oneerlijk?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    ColtonLee schreef:
    En zoals verwacht mijn hond niet terug gekomen. Waarom is het leven soms zo oneerlijk?

    Veel sterkte! :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat moment wanneer je met een andere Quizletter aan het praten bent en blijkt dat jullie in dezelfde stad wonen. (cat) En mijn stad is geen Utrecht, Amsterdam of Brussel x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JA JA INTERNET DANKU.

    Nou, dit was een heel ander huisje dan we hadden gedacht. :') Slechts één slaapkamer. Het is een wonder dat ik vannacht uberhaupt heb kunnen slapen. x)

    Aan de andere kant, er is een strand hier heel dichtbij en het is hier stiekem toch wel mooi, dus tja. Misschien heb ik toch niet zo veel recht van klagen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.