• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    De struggles van het vakantieleven. :W


    Hier de struggles van de wifi in mijn vriends vaders huis :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Deze wifi is nog instabieler dan ik na een emotionele Pixarfilm.


    Op een van de campings moest ik voor peperdure, betaalde wifi op een bankje in de brandende zon/druppelde motregen/beide tegelijk aan de andere kant van de camping dan onze tent gaan zitten, en vervolgens een beetje hopen en bidden en mijn telefoon door de lucht zwaaien, dan had ik een kans dat mijn Whatsappje werd verstuurd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Deze wifi is nog instabieler dan ik na een emotionele Pixarfilm.

    I feel you.


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    (...)

    Op een van de campings moest ik voor peperdure, betaalde wifi op een bankje in de brandende zon/druppelde motregen/beide tegelijk aan de andere kant van de camping dan onze tent gaan zitten, en vervolgens een beetje hopen en bidden en mijn telefoon door de lucht zwaaien, dan had ik een kans dat mijn Whatsappje werd verstuurd. :'D

    O mijn hemel, als je ervoor betaald, mag het toch wel echt een heel stuk beter dan dat...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    De kans dat ik een foto binnen een minuut geupload heb is bij mij even groot als de kans dat NS een keer op tijd wegrijdt.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Op een van de campings moest ik voor peperdure, betaalde wifi op een bankje in de brandende zon/druppelde motregen/beide tegelijk aan de andere kant van de camping dan onze tent gaan zitten, en vervolgens een beetje hopen en bidden en mijn telefoon door de lucht zwaaien, dan had ik een kans dat mijn Whatsappje werd verstuurd. :'D


    Wauw, dat is wel heel ernstig. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk dat jullie ons niet mee uit eten vragen omdat we naar de winkel zijn. Er bestaan apparaten waarmee je contact met elkaar kan hebben....

    verdomme verdomme verdomme. mijn telefoon heeft niet het recht om me zomaar ineens in de steek te laten door niet meer op te laden. mijn prille tienerjeugd, mijn schotlandavonturen, alles staat daarop. nee nee nee emotionele inzinking


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klaas likte vrouwen. Over hun voorhoofd. Onverwacht. Hopla, natte wenkbrauwen. Mooi.

    Ik ga stuk :W :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dobbyyyyyy ;-;

    @ Iedereen die middenin een of andere verschrikkelijke strijd zitten (of zaten) met hun wifi in het buitenland, ik leef met jullie mee. D: Prachtige vergelijkingen en metaforen, nochtans.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb echt het gevoel dat ik er weer hetzelfde uitzie als 10 kilo geleden...


    Your make-up is terrible

    Betweterige zak. Hoe ik ooit hopeloos verliefd op jou was à la Romeo en Juliette ... Facepalm. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sinds wanneer is de wifi in mijn kamer zo zwak? Ohja ik moet tegen de muur geplakt zitten en hopen dat die twee meter dichter naar het bakje het echt doet. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I knew I shouldn't have looked forward to this day. Only more disappointments.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.