• And because I'm a woman, I'm gonna blame you for it. So fuck y'all!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat jij me hebt geholpen met mijn fles die ik niet open kreeg, krijg jij van mij enkele virtual hugs! :3
    Hopelijk heb je er wat aan.





    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Thanks muchos muchos Nana (cat)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 13:52 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    What's up?

    Graag gedaan.
    What's up? :(


    Spinning around, I'm weightless.

    same same same


    effort never betrays you

    Aahw, dat is ontzettend vervelend. Ik heb moeite met leren, dus mijn dag is ook niet echt geweldig, maar er is pizza in het vooruitzicht. :D Trakeer jezelf op iets lekker of leuks voor een momentje en je dag wordt weer beter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Balen :c
    Troost jezelf; er is hier nog iemand met niet zomaar een shitty dag, maar een shitty vakantie.. :/


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    Balen :c
    Troost jezelf; er is hier nog iemand met niet zomaar een shitty dag, maar een shitty vakantie.. :/
    Ik ben al jaloers dat je op vakantie gaat. Iedereen gaat hier op vakantie en ik zit gewoon thuis te schimmelen. I hate it


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En bedankt iedereen, ik kan er gewoon niet aan doen. Ik voel me echt belemmerd. Had net een leuke namiddag met vrienden, thank god, maar nu voel ik weer belemmerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?