• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misfire schreef:
    Er is echt iets mis als je het niet kan laten om te gaan drinken iedere keer dat je alleen thuis bent.


    Ik raad het af als je toevallig als vrijgezel op jezelf gaat wonen, maar come on, het moet kunnen zo nu en dan (Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Misfire schreef:
    Er is echt iets mis als je het niet kan laten om te gaan drinken iedere keer dat je alleen thuis bent.
    Been there, done that.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom ben ik ook alweer akkoord gegaan met een onderzoek dat mij niet eens met mijn tics helpen zal en waar mijn ouders niet eens achter staan die dus luidkeels zullen gaan klagen wanneer zij ook op gesprek moeten met zo'n mevrouw? En wanneer is die wachtlijst nou eindelijk eens afgelopen?
    Pff, ik snap mezelf even niet meer. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet echt niet meer met wat ik moet ontbijten. Brood, crackers en cornflakes zijn niets voor mij..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:33 ]

    Eerst zit je de hele tijd met mij te praten en nu opeens kan je alleen nog maar stomme opmerkingen maken. Wat is er mis met jou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom ben ik steeds zo moe, urgh


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb teveel gegeten. Ik ga ontploffen. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap niet hoe mensen zo lang kunnen slapen. o.o

    Pokkevragenlijst xd. Glad it's done.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik raad het af als je toevallig als vrijgezel op jezelf gaat wonen, maar come on, het moet kunnen zo nu en dan (Y)


    Om elf uur 's ochtends?


    i put the fun in funeral

    Ik heb de indruk dat het begrip 'mijn hart leek uit mijn borst getrokken te zijn en vertrappeld te zijn door duizend mensen' niet enkel fictie is. Al denk dat er bij mij nog een implantaat aan hangt waarop iemand op random momenten een pestknop in drukt om me een belabberd gevoel te geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misfire schreef:
    (...)

    Om elf uur 's ochtends?


    In de vakantie kan het, je moet ergens drinken als het geen terrasweer is, toch?
    Ik zeg: delen!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    In de vakantie kan het, je moet ergens drinken als het geen terrasweer is, toch?
    Ik zeg: delen!


    Iedereen is welkom in mijn woning in Heerhugowaard want ik ben fucking eenzaam en te arm om ergens anders naartoe te gaan.


    i put the fun in funeral

    Het is altijd heerlijk als je met iemand praat en een halve dag op het antwoord moet wachten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Loser dat je bent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.