• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    I don't know you, but i just want you to know:


    Awh, you almost made me cry O:
    Thanks (flower)


    // Gah, het is echt weer wennen om mijn vriend eens een weekend niet te zien. *I miss you*

    Ik heb een geheim. Wil ik het kwijt of wil ik het niet kwijt, dat is de vraag.


    kindness is never a burden.

    so annoying.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Rockbell schreef:
    Ik heb een geheim. Wil ik het kwijt of wil ik het niet kwijt, dat is de vraag.

    Hangt van het geheim af, maar anders gewoon vertellen aan één enkel iemand die je voor de volle honderd procent vertrouwt en niets of toch vrij weinig ermee te maken heeft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eindelijk heb ik tijd om The Purge te zien, na twee jaar. Wauw. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo, bijna aan 1.300 woorden voor mijn one shot geschreven en hij is nog niet eens klaar. Ik ben tot nu best tevreden, omdat ie compleet in het Engels is.
    Deathcore it is als ik aan het schrijven ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hangt van het geheim af, maar anders gewoon vertellen aan één enkel iemand die je voor de volle honderd procent vertrouwt en niets of toch vrij weinig ermee te maken heeft.


    Het is een geheim dat enkel iets te maken heeft met mezelf, dus weet ik niet of het wel nut heeft.


    kindness is never a burden.

    Jij, jij denkt echt dat je heel erg grappig bent zeker, met je stoer doen. Goh, ik zou je bijna gaan aanbidden want wat ben je toch geweldig * kots *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat zijn katten toch heerlijk :'D Zijn mn moeder en ik één van onze katten kwijt, ligt ze onder mijn dekens x'D


    Stenenlikker

    Backbiter schreef:
    Jij, jij denkt echt dat je heel erg grappig bent zeker, met je stoer doen. Goh, ik zou je bijna gaan aanbidden want wat ben je toch geweldig * kots *


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Suku schreef:
    (...)
    Awh, you almost made me cry O:
    Thanks (flower)


    // Gah, het is echt weer wennen om mijn vriend eens een weekend niet te zien. *I miss you*


    Don't mention it, I hope you feel a little less lonely (flower)


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik heb twee van de elf dingen op mijn to do-lijstje gedaan vandaag. Talk about procrastination.


    kindness is never a burden.

    Ik mis jullie. >;l


    Caution first, always.

    Eigenlijk laat ik me teveel op de kast jagen door mensen die het nodig vinden iemand af te kraken. Maarja, I won't go down without a good fight.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rockbell schreef:
    (...)

    Het is een geheim dat enkel iets te maken heeft met mezelf, dus weet ik niet of het wel nut heeft.

    Dan nog zou ik het aan iemand vertellen van wie je weet dat hij of zij je niet zal veroordelen hierom. Geloof me, het heeft zeker nut. Door het aan iemand te vertellen, ben je niet meer alleen met je gedachten en voel je je waarschijnlijk veel lichter, want zo kun je het ook gemakkelijker af en toe loslaten. Misschien dat je zo zelfs de moed vindt om er een oplossing of iets voor te vinden. Je mag mij trouwens ook altijd een PB sturen als je het aan iemand kwijt wilt, al kan ik me natuurlijk wel voorstellen dat je een groot geheim niet wilt delen met iemand die je niet persoonlijk kent -- hoewel mij dat juist soms erg helpt omdat die persoon geen vooroordelen over me heeft. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it