• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik doe helemaal niets wat geheim is, maar ik kan er écht écht niet tegen als mensen op mijn scherm kunnen kijken. Kom op, ik ben hier gaan zitten omdat jullie hier niet waren. D:

    --

    Welk deel van oordopjes in, laptop voor me en aan het typen op mijn telefoon geeft de indruk dat ik zin heb in een gesprek over het weer?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 15:00 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het fijn als het hele dagen regent. Dat maakt het binnen zitten met je relatie zo knus.


    // Het onderwerp van mijn nieuwe OP verhaal gaat echt te ver denk ik.. misschien moet ik het bij een idee laten en niet verder uitwerken.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 16:14 ]

    Ik voel me zwaar klote. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elvenking schreef:
    Stomme Ziggo. Al bijna drie dagen geen internet. Slechte zaak.

    Same here. Ik heb echt zin om 't modem uit het raam, van het balkon te gooien. D: Ik word helemaal gek van dat slechte internet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het heel naar dit... hou nou op met dat radler drinken :/ het is drank en je weet dat ik er een hekel aan heb... ook lijkt t wel of je het alleen doet als ik er niet ben. Als ik je er een keer een aanbied zeg je nee, terwijl ik dan toestemming geef, maar als ik weg ben heb je de volgende dag meteen een... dat voelt kut oke :l

    En ik weet ook wel dat je het maar 1 a 2 keer in de maand drinkt (1 blikje of 2 blikjes per keer) maar alsnog. Het is drank...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 17:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Argh, het wordt echt tijd voor een nextgen console. Al die nieuwe vette spellen roepen me om ze urenlang te spelen.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Same here. Ik heb echt zin om 't modem uit het raam, van het balkon te gooien. D: Ik word helemaal gek van dat slechte internet.

    Ik ben er al doorheen met mijn 3G. :')
    Ik kan niet zonder internet. En dan gaat ziggo zijn klanten zo hard naaien. Fijnnn.

    Alle stokjes die ik kon vinden om de slak die ik had gevangen van het papiertje te krijgen waren MEER SLAKKEN. Serieuze problemen, hier. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Wesley maakte een vaag." Literair meesterwerk, ik ben een genie. Prachtig. Diepste zin die ik ooit heb geschreven. Ik zou vaker fanfic moeten schrijven als het te heet voor woorden is. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What de fuuuuck. Kerel waarom zoek jij altijd ruzie??? Wat is er mis met jou. Echt... na deze vakantie hoef ik je niet meer te zien.

    Misfire schreef:
    (...)

    Iedereen is welkom in mijn woning in Heerhugowaard want ik ben fucking eenzaam en te arm om ergens anders naartoe te gaan.


    aaaaah saaar. Het is dat ik nu vet veel moet werken anders was ik langsgekomen hoor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Broodje is verkeerd gevallen en nu ben ik misselijk af.

    Ik ben de beste kok ever :9~


    Sarah = ongewoon sexy

    Misfire schreef:
    (...)

    Iedereen is welkom in mijn woning in Heerhugowaard want ik ben fucking eenzaam en te arm om ergens anders naartoe te gaan.


    Jammer genoeg ben ik nu op vakantie, want anders had ik een zak chips gehaald om die op jouw bank op te eten. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misfire schreef:
    (...)

    Iedereen is welkom in mijn woning in Heerhugowaard want ik ben fucking eenzaam en te arm om ergens anders naartoe te gaan.


    Oh slechts 182 km, bijna om de hoek!


    Sarah = ongewoon sexy