• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Astriferous schreef:
    (...)

    aaaaah saaar. Het is dat ik nu vet veel moet werken anders was ik langsgekomen hoor


    Wiarda schreef:
    (...)

    Jammer genoeg ben ik nu op vakantie, want anders had ik een zak chips gehaald om die op jouw bank op te eten. :')


    Jullie zijn geweldig lief. I need to get over myself maar het is zo makkelijk om in plaats daarvan de hele dag op de grond te liggen en levenskeuzes te haten.

    Bostick schreef:
    Ik vind het heel naar dit... hou nou op met dat radler drinken :/ het is drank en je weet dat ik er een hekel aan heb... ook lijkt t wel of je het alleen doet als ik er niet ben. Als ik je er een keer een aanbied zeg je nee, terwijl ik dan toestemming geef, maar als ik weg ben heb je de volgende dag meteen een... dat voelt kut oke :l

    En ik weet ook wel dat je het maar 1 a 2 keer in de maand drinkt (1 blikje of 2 blikjes per keer) maar alsnog. Het is drank...


    In zulke kleine hoeveelheden is bier gezond, veel beter dan cola oid.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    "Wesley maakte een vaag." Literair meesterwerk, ik ben een genie. Prachtig. Diepste zin die ik ooit heb geschreven. Ik zou vaker fanfic moeten schrijven als het te heet voor woorden is. :')


    Ik heb geen flauw benul wat die zin eigenlijk had moeten zijn, en toch wil ik het lezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misfire schreef:
    (...)

    In zulke kleine hoeveelheden is bier gezond, veel beter dan cola oid.


    Maar alsnog. Er zit drank in ja.. ik heb liever niet dat mn vriend dat drinkt. Hij drinkt dan wel alleen radler en heel soms jillz, maar alsnog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen die aan de deur komen voor goede doelen slaan me iedere keer weer totaal uit het veld. Ik moet er altijd helemaal van bijkomen en dat lijkt me toch redelijk ongezond.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Saar

    Anders kom ik alsnog die zak chips nog een keer eten als mijn vakantie over is en je nog niet cool aan het wezen bent in Amsterdam. :Y)

    @Inge

    Nog negen dagen en ik vertel het je alles met liefde en erg veel enthousiasme. :Y) Of tien dagen, want stiekem ben ik de hele dag aan het reizen op de dertiende. :x

    Oké nee fuck it ik ben superslecht in dingen schrijven en het dan lang voor mezelf houden dus hier is een preview van een stukje dat ik echt supergrappig vind maar ik geef geen context want spoilers

    “Niet-echt-sporters,” begon Percy langzaam, starend naar Olivers t-shirt, “zien er niet zo uit.”
          Voor de tweede keer die avond wist Oliver niet wat hij daarop moest zeggen, maar gelukkig was een ongemakkelijke stilte geen optie in de Leaky Cauldron. Meteen maakte de heks in het paars een instemmend geluidje. “Hmm. De pure waarheid.”
          Blijkbaar was hij dus werkelijk de enige hier die het niet volgde. “Zien er niet hoe uit?”
          “Zo -” Percy maakte een paar vage, wapperende handgebaartjes, fronste, drukte zijn vingertoppen tegen zijn mond en slaakte een diepe zucht. “Ugh. Ironisch.”
          Nu begon het bijna belachelijk te worden. Sterker nog, Oliver hoorde zichzelf letterlijk, hardop lachen. “Ironisch?”
          De sherrydrinkende heks giechelde. “Volgens mij bedoelde hij een ander woord. Het lijkt er wel op.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben blij te kunnen zeggen dat ik me weer op Nederlandse bodem bevind.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    @Saar

    Anders kom ik alsnog die zak chips nog een keer eten als mijn vakantie over is en je nog niet cool aan het wezen bent in Amsterdam. :Y)

    @Inge

    Nog negen dagen en ik vertel het je alles met liefde en erg veel enthousiasme. :Y) Of tien dagen, want stiekem ben ik de hele dag aan het reizen op de dertiende. :x

    Oké nee fuck it ik ben superslecht in dingen schrijven en het dan lang voor mezelf houden dus hier is een preview van een stukje dat ik echt supergrappig vind maar ik geef geen context want spoilers

    “Niet-echt-sporters,” begon Percy langzaam, starend naar Olivers t-shirt, “zien er niet zo uit.”
          Voor de tweede keer die avond wist Oliver niet wat hij daarop moest zeggen, maar gelukkig was een ongemakkelijke stilte geen optie in de Leaky Cauldron. Meteen maakte de heks in het paars een instemmend geluidje. “Hmm. De pure waarheid.”
          Blijkbaar was hij dus werkelijk de enige hier die het niet volgde. “Zien er niet hoe uit?”
          “Zo -” Percy maakte een paar vage, wapperende handgebaartjes, fronste, drukte zijn vingertoppen tegen zijn mond en slaakte een diepe zucht. “Ugh. Ironisch.”
          Nu begon het bijna belachelijk te worden. Sterker nog, Oliver hoorde zichzelf letterlijk, hardop lachen. “Ironisch?”
          De sherrydrinkende heks giechelde. “Volgens mij bedoelde hij een ander woord. Het lijkt er wel op.”


    En dan samen op de grond liggen en levenskeuzes haten maar dan met chips? :Y)


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    En dan samen op de grond liggen en levenskeuzes haten maar dan met chips? :Y)


    klinkt als een plan waar ik me ook wel in kan vinden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Astriferous schreef:
    (...)

    klinkt als een plan waar ik me ook wel in kan vinden

    ik ruik een heerhugowaardmeeting (met chips)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "De kinderen misten jullie." WHAT THE FUCK IS ER MIS MET JULLIE? Kunnen jullie écht niet één dag overslaan en thuis blijven met de kinderen? Niemand hier heeft behoefte aan twee schreeuwende kleuters die alleen maar elkaar pijn kunnen doen en niet van elkaar afblijven. En daarnaast luisteren ze voor geen meter, dus blijf alsjeblieft een paar dagen thuis en vermaak je kinderen zelf...

    Ps, "koffie komen drinken" duurt geen 6 uur, maar hooguit 1,5 uur.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 20:52 ]

    Oké, windows 10 is nu gereserveerd. So, what now?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Oké, windows 10 is nu gereserveerd. So, what now?


    Dan sta je in de wachtrij, Windows 10 wordt met een wachtlijst uitgerold.


    Sarah = ongewoon sexy

    Thank God, het gaat weer wat beter. (';


    Caution first, always.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dan sta je in de wachtrij, Windows 10 wordt met een wachtlijst uitgerold.


    Oké, thans c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt geen zin daarin. :/


    Ik wil een tuin vol egels