• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Schiphooool *O*
    En nu tot half 8 wachten. :W

    Liar liar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij bent nu echt de allerlaatste persoon van wie ik een gemiste oproep had verwacht, per ongeluk of niet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Jij bent nu echt de allerlaatste persoon van wie ik een gemiste oproep had verwacht, per ongeluk of niet. :'D


    Oeh, secret crush!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Oeh, secret crush!

    Close enough, ex-eerste grote liefde. :'D Gigantische plot twist ineens.
    Ik maakte een enorme typo en toen hadden we het ineens over het feit dat hij enkel een duckbuddy wilde en nu eist hij zo'n beetje dat ik maandag zomaar even bij hem thuis binnenspring terwijl ik dan al met vrienden heb afgesproken en we elkaar al twee maanden niet meer hebben gesproken en niet eens weet of hij tegenwoordig nog wel daar woont en wtf.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 3:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik verveel me ontzettend de pleuris en ik ben nog lang niet moe. Shit.


    Edit; en ik moet ook nog eens plassen. Wat een rotleven heb je dan :'D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 1:58 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Fuckaduck

    Waarom krijg ik enkel rotzooi via Wonder Trade? >:c


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    Ik voel me altijd zo alleen en depri als ik bij mijn vriend weg ga naar huis, maar het is nog nooit zo erg geweest. Het komt doordat ik 3 weten samen met hem ben geweest en we nu ineens uit elkaar zijn gerukt omdat ik naar huis ging en hij nog met z'n moeder, stiefpa en zusje weg is en zonder wifi zit, dus we niet kunnen cammen.
    Ik heb het zo moeilijk, want ik kan gewoon niet ineens zonder hem. Als hij nou volgende week naar daar ging had het een stuk minder zwaar geweest omdat we dan even contact af konden bouwen via de cam, nu heb ik 'm alleen maar via de app en dan hoor ik zijn stem niet en ugh :/
    Waarom heb ik zo'n grote verlatingsangst en voel ik me zo snel eenzaam. En ohja, period moet natuurlijk ook weer komen.

    Het zit me allemaal helemaal niet mee en het enige wat ik nu wil is janken en slapen... mag ik een knuffel van iemand? (huil)


    kun je niet vragen of hij spraakberichten naar je wil sturen op whatsapp?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het is echt te stil om mij heen. Vijf dagen heb ik rond gelopen in een hotel, rond gehangen met alleen maar mensen van mijn leeftijd en gedaan wat ik het liefste doe. En nu zit ik thuis, in mijn eentje. Het is zo stil om mij heen. Geen mensen die random op je deur kloppen, heen kamergenoten die midden in de nacht naar de wc moeten, geen spontane nacht trips naar het andere hotel om negerzoenen te brengen naar georgen en geen wekker s'ochtends vroeg omdat we kei vroeg moeten ontbijten omdat we weer moeten gaan trainen.
    Ik mis alles nu alweer. Mweh.

    Maarja, morgen misschien naar Papendal om daar tot en met zondag te gaan trainen en slapen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 9:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan nog steeds niet geloven dat hij mij ook leuk vindt. Hij is veel te cool voor mij.

    Gaat dit weer een dag worden dat ik niks kan eten tot het avondeten, omdat er niks te eten is? Ik durf niet eens op de weegschaal te staan na 3 dagen slecht eten.. Het is echt tijd om te kijken wat voor brood ik lekker vind.

    Caracalla schreef:
    (...)

    kun je niet vragen of hij spraakberichten naar je wil sturen op whatsapp?


    Jawel en bellen, maar het is alsnog anders als je 3 weken bij elkaar geweest bent en er dan geen gezicht bij hebt die zo lief glimlacht en zo..
    Ik ben misschien een enorme aansteller en dat mogen mensen ook vinden, maar ik hecht gewoon heel veel waarde aan dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je zou meer uitkering moeten krijgen als je grote uitgaven moet doen voor school.. Like 1500 euro extra zou fijn zijn. Dan zou ik daar een paar euro van overhouden als de eerste schooldag begonnen is. Nu heb ik geen geld meer om de beautycase te kopen..

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 10:50 ]

    I can't help to wonder what it's like to be in a relationship. Loving someone and being loved by that person. And wondering if I will ever find it out. Would be nice, I think. But perhaps it's just another dream that will never come true. Time will tell, I guess.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •