• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Welk boek las je?


    Eindeloze Verte ~ De Roos van de Strijd van Libba Bray, laatste deel van een geweldige trilogie, hehe


    Stenenlikker

    Eens zien of je wel of niet komt. Stiekem hoop ik van wel. Maar ergens ook van niet, want als je een andere keer komt zijn we niet aan t klussen en is t gezelliger.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GhostDivision schreef:
    (...)

    Eindeloze Verte ~ De Roos van de Strijd van Libba Bray, laatste deel van een geweldige trilogie, hehe


    Zal eens kijken :3 Misschien kan ik mn leeslijst weer uitbreiden. Nieuw leesvoer is altijd goed :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me klote nu. Godverdomme!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik voel me klote nu. Godverdomme!


    Wat is er?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Wat is er?


    Vanalles... ik ben gewoon een zeikwijf en daardoor is mijn vriend voor nu effe klaar met me. Niet helemaal, maar voor nu...

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 18:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Vanalles... ik ben gewoon een zeikwijf en daardoor is mijn vriend voor nu effe klaar met me. Niet helemaal, maar voor nu...


    Oh vervelend :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Oh vervelend :/


    Ja :/
    We hadden en afspraak die we blijkbaar allebei anders hebben opgevat en dan wil ik dat uitgepraat hebben en dan komt er een discussie van. Ik schrok gewoon dat hij het wel deed oke... wat is daar mis mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And that was a slap in the face how quickly I was replaced.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ja :/
    We hadden en afspraak die we blijkbaar allebei anders hebben opgevat en dan wil ik dat uitgepraat hebben en dan komt er een discussie van. Ik schrok gewoon dat hij het wel deed oke... wat is daar mis mee.


    Klinkt opzich vrij logisch, als je het mij vraagt, maar ik weet zijn kant natuurlijk niet.

    - je bent mijn vader niet. Stop met mij te behandelen als een kind. Ik geloof dat ik had gezegd dat niet te willen.
    EN RAAK ME NIET AAN

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 18:43 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus het is direct cliché? Je hebt overal een brutaal weerwoord op, bah. Ik wil niet aardig blijven.

    // Hou alsjeblieft op, voor ik je op ga zoeken en je hoofd a-la Walking Dead kapot sla.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 18:56 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Klinkt opzich vrij logisch, als je het mij vraagt, maar ik weet zijn kant natuurlijk niet.

    - je bent mijn vader niet. Stop met mij te behandelen als een kind. Ik geloof dat ik had gezegd dat niet te willen.
    EN RAAK ME NIET AAN


    Gb gestuurd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GhostDivision schreef:
    (...)

    Eindeloze Verte ~ De Roos van de Strijd van Libba Bray, laatste deel van een geweldige trilogie, hehe


    omg geweldige serie. Eindelijk iemand die m ook leest


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet of ik het feit dat de personages uit dit boek zoveel gelijkenissen vertonen met mensen uit mijn leven nu als een troost of als een triestige zaak moet zien. :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 19:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    GhostDivision schreef:
    (...)

    Eindeloze Verte ~ De Roos van de Strijd van Libba Bray, laatste deel van een geweldige trilogie, hehe


    Ik ken die titel niet, maar dat is toch de schrijfster van Beauty Queens? Mijn zusje heeft dat boek net vandaag gekocht, haha, dus nu is het wachten tot ik het van haar kan lenen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan