• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Caracalla schreef:
    (...)

    omg geweldige serie. Eindelijk iemand die m ook leest


    Juaah ^^ Er zat alleen een jaar tussen dat ik de boeken las x'D Alleen de laatste twee heb ik achter elkaar gelezen.

    Muuuh, I really disliked Kartik's death :C


    @Square, ik moest het even opzoeken, maar klopt. Ik vond de Gemma doyle trilogie iig geweldig, dus denk dat andere boeken van haar ook leuk moeten zijn ^^

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 19:37 ]


    Stenenlikker

    Ik heb de beste afbeelding EVER gevonden. :3

    // Ik zou graag die scène ontdekken, maar heb geen tijd om mensen die het doen te leren kennen of er uberhaupt mee bezig te zijn. En mn vriend vind het vast niks..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 19:37 ]

    Guess the talking was not for today.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga mijn vriend dus niet zien deze vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GhostDivision schreef:
    (...)

    Juaah ^^ Er zat alleen een jaar tussen dat ik de boeken las x'D Alleen de laatste twee heb ik achter elkaar gelezen.

    Muuuh, I really disliked Kartik's death :C


    @Square, ik moest het even opzoeken, maar klopt. Ik vond de Gemma doyle trilogie iig geweldig, dus denk dat andere boeken van haar ook leuk moeten zijn ^^


    Haha bij mij ging het ook niet allemaal even snel, maar dat was meer omdat de vervolgen nog niet uit waren.

    SAME SAME SAME. Maar ik was ook al behoorlijk hard aan het huilen bij Pippa's dood.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maandag walibibibibi.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het irriteert me dat je blijkbaar overal commentaar op moet hebben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jahoor, ik ga wel weg achter mijn xbox zodat je vriendje kan spelen... Sws dat dat ding vanaf vanavond op mijn kamer staat en er niet meer vanaf komt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 20:53 ]

    Ik hoop dat je in een kooi vol Walkers terecht komt, en in stukken wordt getrokken. Good Lord, daar gaat m'n humeur.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    StarkiIIer schreef:
    Ik hoop dat je in een kooi vol Walkers terecht komt, en in stukken wordt getrokken. Good Lord, daar gaat m'n humeur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Realiseer me net dat je nu alweer weg bent, waar naartoe dat ook mag zijn. Tegen de tijd dat je terug bent heb ik hopelijk andere dingen aan mijn hoofd, want van dit eindeloze wachten word ik ontzettend moe.


    i put the fun in funeral

    Moet ik een one shot over die twee schrijven of toch niet? Ugh. Ik weet het gewoon niet. Ik heb al in eeuwen niet meer geschreven.

    Dit moet ik onthouden. Luister deathcore als je aan het schrijven bent. Het helpt echt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:03 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind dit echt zo kut :/
    Ik wil gewoon het gevoel hebben dat het goed is, maar het is oke zeg jij en dat is niet helemaal goed. Je zei dat je tot morgen nodig hebt, dus ik hoop dat 't morgen weer goed is. Die korte love u was ook niet fijn en dat ik moest vragen om die emoji... :c
    Maar goed, je zei dat je tot morgen nodig hebt dus ik hoop het echt.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 21:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat gaat nooit weer terugkomen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kut internet xD

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 22:13 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty