• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yash, mijn t-shirt is binnen! Met een quote van the 100 :3


    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 15:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Yash, mijn t-shirt is binnen! Met een quote van the 100 :3



    Wat een leuk shirt! c;


    26 - 02 - '16

    Chrysalism schreef:
    (...)

    Wat een leuk shirt! c;


    Heb de foto effe omgedraaid, hahah.

    Dank je ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat wil je? Oke eigenlijk vind ik het niet eens erg als je langskomt. Maar bel dan terug en kom langs ofseu. Ik heb jou teruggebeld, nu is het jouw beurt. Nu ben ik thuis dus nu neem ik wel op. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    Yash, mijn t-shirt is binnen! Met een quote van the 100 :3



    Waar heb je die vandaaaaan? Hij is echt awesome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Waar heb je die vandaaaaan? Hij is echt awesome.


    Le click ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Yash, mijn t-shirt is binnen! Met een quote van the 100 :3


    Waar haal jij je hoesjes?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Waar haal jij je hoesjes?


    Miniinthebox ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the hell. Ik word drie keer heel kort, misschien maar tien seconden, gebeld door een privé-nummer en zodra ik opneem, hangt hij op. Scary shit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bostick schreef:
    (...)

    Miniinthebox ^^

    Awesome, thanks! You're amazing. Ik heb eigenlijk nog nooit op een buitenlandse site besteld, so sorry voor de (wellicht domme) vraag, maar je kunt gewoon je dingen invullen als je besteld en dan rekenen ze het vanzelf om toch? Als je snapt wat ik bedoel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik nog niet gescout als handmodel
    Waarom is het leven zo zwaar


    i put the fun in funeral

    Lolicia schreef:
    (...)
    Awesome, thanks! You're amazing. Ik heb eigenlijk nog nooit op een buitenlandse site besteld, so sorry voor de (wellicht domme) vraag, maar je kunt gewoon je dingen invullen als je besteld en dan rekenen ze het vanzelf om toch? Als je snapt wat ik bedoel.



    Bovenin rechts heb je log in, klantenservice en verzend naar. Als je hier op klikt krijg je een popup en als je naar onder scrolt zie je de valuta. Klik daar euro aan en tadaa ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stel je aan..

    Dit is de ergste verdenking die ik ooit heb gehad en ik kan er met niemand over praten.


    Verdomme...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.