• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af! (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat wordt een weekendje alleen zijn... ik moet er maar aan wennen, gezien ik mijn vriend ook niet meer elk weekend kan zien als ik weer naar school ga. Jammer, ik had net zin om lekker uit eten te gaan en films te kijken in een eenpersoonsbed.

    Ik wil dat het 2 uur is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    The hell am I watching? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment dat je moet huilen door het einde van een boek... En boeken laten mij niet snel huilen :C


    Stenenlikker

    Wat? Je kan niet naar me toe, maar wel spelletjes met me spelen? Achja, ik vind het reizen met de trein ook altijd erg vermoeiend, dus heel erg mag ik het niet vinden.

    GhostDivision schreef:
    Dat moment dat je moet huilen door het einde van een boek... En boeken laten mij niet snel huilen :C


    Welk boek las je?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    GhostDivision schreef:
    Dat moment dat je moet huilen door het einde van een boek... En boeken laten mij niet snel huilen :C


    Ooh dat had ik met de dagen van de bluegrass liefde :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ga niet eerst hele gesprekken via whatsapp voeren en als je mij in het echt zie zeg je niks?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou er niet van met "meissie" te worden aangesproken okay. Je gaat jezelf niet verbaal boven me plaatsen door mij op zo'n manier aan te spreken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe kan het dat sommige mensen altijd maar hetzelfde soort gedrag vertonen, terwijl het keer op keer voor problemen zorgt.

    Egoïsme, ugh (doeg)


    Sarah = ongewoon sexy

    Want alle vrouwen zijn hetzelfde en kunnen alleen als hoerige huppelkutten gezien worden in jouw ogen. Maar dan moet het wel de 'oude gedachte' zijn met dat elke vrouw ook nog eens achter het fornuis moet staan.

    Nou, deze vrouw steekt haar middelvinger hoog in de lucht naar je op.
          En nu jij weer, pap.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 14:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dadelijk de derde training van de zes. Bijna op de helft. Hopen dat het gaat ook al is mijn arm over belast.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stop met het zeiken over onzinnige dingen. Laat mensen lekker hun gang gaan zeg.

    Ik krijg een steeds grotere hekel aan jou en je manier van denken.


    26 - 02 - '16

    Het gaat niet altijd over iets op Quizlet.. Lel.