• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Ik weet dat dit niet hetzelfde is (thank god dat het niet hetzelfde is :'D), maar ik verwijder de teken van mijn kat altijd met een gewoon pincet, dat we uiteraard alleen voor teken gebruiken, haha. Is het geen optie om een oud pincet te gebruiken of om hem gewoon met een zakdoek weg te plukken? En Britt, goddamn. Hoe overleef je dat zelfs. :o


    De tekenpen is gelukt om te vinden, gelukkig, want een pincet lag hier geloof ik ook niet :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja hoor. Ga maar weer chagrijnig boven zitten en zeggen dat het mijn schuld is. Kutkind.


    26 - 02 - '16

    Wat is dat nou weer? Na de bevalling meteen opgemaakt worden en je haar laten doen, omdat je dan pas met de baby op de foto wil? Gaan bevallingen tegenwoordig alleen om er perfect uit zien terwijl je net - tien minuten eerder- een kind uitgepoept hebt?

    Suku schreef:
    Wat is dat nou weer? Na de bevalling meteen opgemaakt worden en je haar laten doen, omdat je dan pas met de baby op de foto wil? Gaan bevallingen tegenwoordig alleen om er perfect uit zien terwijl je net - tien minuten eerder- een kind uitgepoept hebt?


    Is dat - dat programma op televisie? Ik ben even de naam kwijt ;x


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    (...)

    De tekenpen is gelukt om te vinden, gelukkig, want een pincet lag hier geloof ik ook niet :/

    Ah, mooi zo! ^^


    En Jezus, ik begin deze anonieme oproepjes echt wel scary te vinden. Hoezo belt iemand mij drie seconden lang met een privé-nummer en hangt nog voordat ik iets kan zeggen op?
    Edit: Wtf, als ik naar de belgeschiedenis tussen mij en dat privé-nummer kijk, zie ik dat ik al sinds april random gebeld word door dat nummer. Misschien dat ik na wat research een idee kan hebben van wie het is. Weet iemand hier toevallig of dat er een optie bestaat om het onmogelijk te maken voor geheime nummers om je te bellen (Android)? :/

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 21:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Ah, mooi zo! ^^


    En Jezus, ik begin deze anonieme oproepjes echt wel scary te vinden. Hoezo belt iemand mij drie seconden lang met een privé-nummer en hangt nog voordat ik iets kan zeggen op?
    Edit: Wtf, als ik naar de belgeschiedenis tussen mij en dat privé-nummer kijk, zie ik dat ik al sinds april random gebeld word door dat nummer. Misschien dat ik na wat research een idee kan hebben van wie het is. Weet iemand hier toevallig of dat er een optie bestaat om het onmogelijk te maken voor geheime nummers om je te bellen (Android)? :/

    Volgens mij kan dat niet, of er moet ergens iets zijn met blokkeer nummer, maar aangezien je het nummer niet hebt valt het moeilijk te blokkeren, denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeff, dat vond mn maag niet zo leuk :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom verdwijn je niet uit mijn gedachten? Dan kan ik verder met mijn leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Waarom verdwijn je niet uit mijn gedachten? Dan kan ik verder met mijn leven.


    i put the fun in funeral

    Uit respect hou je gewoon een minuut stilte.


    16 - 09 - '17

    En nog voordat je met je ogen heb geknipperd heb je opeens 16 paar schoenen :3
    Tja als je voor elke gelegenheid een nieuw paar koopt, en tijdens elke shop dag 2 paar schoenen koopt :Y)

    En oooh ike wil nog steeds die hak laarsjes kopen ze zijn zo mooooi


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ImAwesome schreef:
    Waarom verdwijn je niet uit mijn gedachten? Dan kan ik verder met mijn leven.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Ik weet dat dit niet hetzelfde is (thank god dat het niet hetzelfde is :'D), maar ik verwijder de teken van mijn kat altijd met een gewoon pincet, dat we uiteraard alleen voor teken gebruiken, haha. Is het geen optie om een oud pincet te gebruiken of om hem gewoon met een zakdoek weg te plukken? En Britt, goddamn. Hoe overleef je dat zelfs. :o


    Ik vond het zo eng he. "Uh, Britt... sinds wanneer heb jij een grote moedervlek op je oog?" "Heb ik niet." "Ehm..." "MAMAAAAA"
    Mama kijken... "Ja dat is een teek." Oh ik kon wel janken, ik vond het zo eng. Bij m'n oog ook echt, jesus.

    MAaaar ik leef nog :')


    Spinning around, I'm weightless.

    What has been seen, cannot be unseen. :S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    B0B schreef:
    (...)

    Is dat - dat programma op televisie? Ik ben even de naam kwijt ;x

    Nee, ik zag een filmpje op youtube waarin dat besproken werd als "nieuwe trend".