• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verwend nest. Zodra je je zin niet krijgt wordt je boos.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    "Are you my mummy?"
    Lol. Reference.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat loop je tegen me te zeiken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja nou, ik gebruik nu gewoon even geen smileys omdat IK het niet aankan. Boeit me niet of jij het wel kan of niet.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 16:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Opa, ik heb even geen zin in uw Facebook berichtjes. Ten eerste heeft u onze enige weg tot live-ontmoetingen verbroken omdat u uzelf belangrijker vond, ten tweede is mijn moeder hier en ik heb geen trek in ruzie met mama. Dank u wel voor uw begrip. Ugh...

    //

    Oh damn, ik kan jou er nu ook niet bij hebben, verwend kreng...

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 17:43 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn zusje speelt GTA 5 en ze heeft Chop vermoordt.

    YES, hij is mij niet vergeten. Thanks voor het ansichtkaartje ^_^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blijkbaar kan ik gewoon niets ofzo? Ik deed tpch mn best?!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Toch weer leuk om eens wat nakijkwerk te hebben. Je helpt iemand en ondertussen leer je zelf ook weer wat bij :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Allergisch voor mijn eigen kat... wauw... gelukkig maar lichtallergisch (1) volgens de arts. Ook al was het 5, ik hou mijn kat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Harris schreef:
    "Are you my mummy?"
    Lol. Reference.

    Oh yes, yes, yes. Dat herken ik (wbw).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hey allemaal, ik ben dom! :Y)

    Dan probeer je lekker een frangipane koekje te eten, bots je op de één of andere manier met het koekje tegen je bril en maak je lekker een grote vlek op je glazen door het glazuur. Echt super, ik heb dan net enkele minuten geleden mijn bril proper gemaakt.

    Ik vraag me soms echt af hoe ik eet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Thaanks. En hij zit in mn been (lui beest te lui om hoger te kruipen xD)

    Ik weet dat dit niet hetzelfde is (thank god dat het niet hetzelfde is :'D), maar ik verwijder de teken van mijn kat altijd met een gewoon pincet, dat we uiteraard alleen voor teken gebruiken, haha. Is het geen optie om een oud pincet te gebruiken of om hem gewoon met een zakdoek weg te plukken? En Britt, goddamn. Hoe overleef je dat zelfs. :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Ik weet dat dit niet hetzelfde is (thank god dat het niet hetzelfde is :'D), maar ik verwijder de teken van mijn kat altijd met een gewoon pincet, dat we uiteraard alleen voor teken gebruiken, haha. Is het geen optie om een oud pincet te gebruiken of om hem gewoon met een zakdoek weg te plukken? En Britt, goddamn. Hoe overleef je dat zelfs. :o

    Hm, vaak wordt juist gezegd dat je een teek enkel met zo'n speciaal ding eruit moet proberen te halen, omdat de pootjes anders kunnen blijven haken of zoiets.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    (...)
    Hm, vaak wordt juist gezegd dat je een teek enkel met zo'n speciaal ding eruit moet proberen te halen, omdat de pootjes anders kunnen blijven haken of zoiets.

    Als je het in een draaiende beweging doet, komt-ie er meestal wel vanzelf uit. ^^ God, nu weet ik weer waarom ik insecten zo walgelijk vind, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it