• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Oh and, go fuck yourself. (;

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 1:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh god, ik heb zo'n enorme koopdrang. Ik moet nu écht stoppen met geld uitgeven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Oh god, ik heb zo'n enorme koopdrang. Ik moet nu écht stoppen met geld uitgeven.


    Yep. Ik ken dit. Amazon, stop met het hebben van zulke awesome spullen T-T


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Yep. Ik ken dit. Amazon, stop met het hebben van zulke awesome spullen T-T


    Ik met Ebay, ben allemaal dingen aan het kopen daar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh ik ben nu al 3 uur bezig met mijn wacom tablet intelling dinentje te openen maar het werkt maar niet. Laten we hopen dat maar werk en anders ga ik gillen._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus ik heb een teek en daarom mag ik zelf naar de winkel fietsen om een tekenpen te kopen, omdat jij die vergeten bent. Sure, maar laat die vriend van je er dan niet overeen zeiken met "laat hem niet te lang zitten".


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Doen eens even normaal, mam. Je hebt geen reden tegen mij te flippen. Ook al ben je moe of gestrest of wat dan ook, dat hoef je niet op mij af te reageren, dankuwel. En ik had nog wel gewoon mijn klusje gedaan zoals je dat vroeg, wordt je alsnog boos en vervolgens bozer omdat ik geen zin heb om naar je te luisteren wanneer je boos bent.
    Zo heb ik ook niet het gevoel dat ik ooit wat goed doe. :W


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Backbiter schreef:
    Dus ik heb een teek en daarom mag ik zelf naar de winkel fietsen om een tekenpen te kopen, omdat jij die vergeten bent. Sure, maar laat die vriend van je er dan niet overeen zeiken met "laat hem niet te lang zitten".


    Ik heb ooit een week met zo'n ding rondgelopen omdat we geen tekenpen of winkel in de buurt hadden zitten, I feel your pain.


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    (...)

    Ik heb ooit een week met zo'n ding rondgelopen omdat we geen tekenpen of winkel in de buurt hadden zitten, I feel your pain.


    Ah fijn :/ Ik mag hopen dat ze dat hier wel hebben. Tis immers de Veluwe, dus zou vreemd zijn als het hier niet te vinden is, lijkt me


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ah fijn :/ Ik mag hopen dat ze dat hier wel hebben. Tis immers de Veluwe, dus zou vreemd zijn als het hier niet te vinden is, lijkt me


    Hahaha, moet goed komen. Sterkte in ieder geval! Waar zit -ie?


    Spinning around, I'm weightless.

    Blurrierface schreef:
    (...)

    Hahaha, moet goed komen. Sterkte in ieder geval! Waar zit -ie?


    Thaanks. En hij zit in mn been (lui beest te lui om hoger te kruipen xD)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Thaanks. En hij zit in mn been (lui beest te lui om hoger te kruipen xD)

    Hahahaha, nou om je te helpen relativeren: ik heb een week met een teek in m'n oog gelopen, deze vond t hogerop fijner :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik kan veel zeggen, maar het is echt lekker rustig en drama-loos zonder jullie.

    Blurrierface schreef:
    (...)
    Hahahaha, nou om je te helpen relativeren: ik heb een week met een teek in m'n oog gelopen, deze vond t hogerop fijner :')

    Je oog? Mijn hemel. Dat klinkt echt afschuwelijk. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blurrierface schreef:
    (...)
    Hahahaha, nou om je te helpen relativeren: ik heb een week met een teek in m'n oog gelopen, deze vond t hogerop fijner :')


    Je oog O_o Wat een stom beest

    [ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 15:35 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik moet ook echt om de stomste dingen lachen vandaag ;D En nu lach ik ook gewoon om het feit dat ik overal om moet lachen :'D Dit is echt niet normaal meer... lololol


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…