• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Krull schreef:
    (...)
    Hahahahah Jip, wow ik moet nog steeds elke keer kijken of jij nou Jip of Inge bent, je hebt me hier echt hard laten lachen. Ik doe wel eens iets doms maar zo dom ben ik nou ook weer niet ;p Vergelijk je me nu met een dier??

    Ik vind pb vaak prettiger omdat je dan zeker weet dat niemand mee leest. Kijk, die ander kan natuurlijk alsnog je pb aan iemand anders doorsturen of er over vertellen, maar het is niet zo dat elke user die het pb van degene waarmee ik praat bezoekt, kan lezen wat ik allemaal zeg.


    Fijn geheugensteuntje: Jip is degene met de kip. :Y)

    Een tijdje geleden schreef ik een story samen met andere mensen en reageerde ik dus ook op de hoofdstukken die ik niet zelf had geschreven, maar iedere keer keek ik weer een beetje raar op toen ik zag dat ik een privébericht van mezelf had gekregen. :') Dus ergens is het meer een ietwat gênante zelfreflectie dan een dierenvergelijking, heh. x)
    Hmm, goed punt. Op zich heb ik er nooit wat op tegen als andere mensen kunnen lezen wat ik zeg, maar ik kan me voorstellen dat één op één voor sommige mensen wat lekkerder werkt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb inmiddels al te vaak een bericht van Avandra gekregen om nog te schrikken haha! Maar ik herken het wel, de kloof tussen mods en gewone users is breder geworden lijkt het. Misschien moeten we iets verzinnen daartegen idk ^^

    Ik had dus precies hetzelfde als Jip toen ik de titel las. Ik was al benieuwd hoe je het voor elkaar had gekregen jezelf per ongeluk een pb'tje te sturen. (krul)

    Maar aww, Emma, dat is een lastig probleem, haha. Ik kan me voorstellen dat je dat jammer vindt. Er kijken gewoon een hoop mensen naar jullie op, denk ik. Toen ik net bèta werd had ik ook dat ik iedere keer behoorlijk van berichtjes van mods (waar jij toen ook nog bij hoorde) schrok, maar ik schrok eerlijk toegegeven net zo goed van reacties van jullie op het forum. Ik was gewoon continu doodsbang dat ik iets fout zou doen. :'D
    Inmiddels is dat wel al lang weg, haha. Tegenwoordig heb ik door dat jullie ook maar mensen zijn, en niet heldemonen die zijn opgeroepen door Rutger en toevallig supergoed kunnen haken, wat uiteraard mijn eerste indruk was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wel, ik merk dat (geen titel) meestal niets officieels betekent, dus echt schrikken doe ik niet. Al ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk. Meestal let ik niet echt op wie me een bericht stuurt, daar kijk ik pas achteraf naar.


    What would Emma do?

    Toch 7 van de 37 mensen die zich kapot schrikken volgens de poll.

    Ik weet 9 van de 10 keer toch waarover het gaat als ik een pb krijg van een mod :Y)

    Zo bang ben ik dus niet :P

    ( En dan krijg ik later een aantal berichten met je hebt dit en dat uitgespookt xD, Ja dat zie ik nog gebeuren :Y) )


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jorah schreef:
    Ik heb inmiddels al te vaak een bericht van Avandra gekregen om nog te schrikken haha! Maar ik herken het wel, de kloof tussen mods en gewone users is breder geworden lijkt het. Misschien moeten we iets verzinnen daartegen idk ^^

    Hm, het is niet mijn bedoeling om nu een hele discussie te beginnen over de kloof tussen moderators en andere users, maar ik vind dat die de laatste tijd eigenlijk juist stukken is verbeterd, al kan die natuurlijk nog altijd kleiner worden. Ik heb alleen juist de indruk dat er de laatste tijd veel minder de nadruk wordt gelegd op de roodheid van de mods. Nou ja, ik persoonlijk begin hen toch iets minder als agenten te zien. Gelukkig maar, want toen ik een newbie was, zag ik hen eerder als de grote boze wolf dat als mods, haha. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 15:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahah Emma, ik weet nog dat jij en ik kei goed bevriend waren toen ik nog super actief was hier. Meestal stuurde je een gb-berichtje en ineens kreeg ik een pb. Nou, toen kreeg ik ook een hartaanval terwijl ik dondersgoed wist dat er niets was! :'D


    everything, in time

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hm, het is niet mijn bedoeling om nu een hele discussie te beginnen over de kloof tussen moderators en andere users, maar ik vind dat die de laatste tijd eigenlijk juist stukken is verbeterd, al kan die natuurlijk nog altijd kleiner worden. Ik heb alleen juist de indruk dat er de laatste tijd veel minder de nadruk wordt gelegd op de roodheid van de mods. Nou ja, ik persoonlijk begin hen toch iets minder als agenten te zien. Gelukkig maar, want toen ik een newbie was, zag ik hen eerder als de grote boze wolf dat als mods, haha. :Y)


    Dat vind ik ook. Ik merk eigenlijk niet heel veel kloof meer. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hm, het is niet mijn bedoeling om nu een hele discussie te beginnen over de kloof tussen moderators en andere users, maar ik vind dat die de laatste tijd eigenlijk juist stukken is verbeterd, al kan die natuurlijk nog altijd kleiner worden. Ik heb alleen juist de indruk dat er de laatste tijd veel minder de nadruk wordt gelegd op de roodheid van de mods. Nou ja, ik persoonlijk begin hen toch iets minder als agenten te zien. Gelukkig maar, want toen ik een newbie was, zag ik hen eerder als de grote boze wolf dat als mods, haha. :Y)


    Maar er is ook een groot verschil tussen 8 jaar geleden en nu met de mods. Vroeger zat er echt een enorme kloof tusssen users en mods. Hoewel ik vind dat er op sommige vlakken nog steeds verbeteringen kan komen, is er enorm veel verbetert en verandert. Hoewel ik soms de dagen nog mis dat Rutger nog dagelijks online was :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Was ik toch even ervan overtuigd dat je jezelf een pb had gestuurd. Ik kan wel begrijpen dat mensen ervan schrikken, want bewust of onbewust ben je toch bang dat je iets hebt gedaan wat niet mag.

    Toen ik laatst een pb van je kreeg, was ik wel verbaasd, omdat ik zoiets had van waarom zou Krull mij een pb sturen?


    Physics is awesome

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Hm, het is niet mijn bedoeling om nu een hele discussie te beginnen over de kloof tussen moderators en andere users, maar ik vind dat die de laatste tijd eigenlijk juist stukken is verbeterd, al kan die natuurlijk nog altijd kleiner worden. Ik heb alleen juist de indruk dat er de laatste tijd veel minder de nadruk wordt gelegd op de roodheid van de mods. Nou ja, ik persoonlijk begin hen toch iets minder als agenten te zien. Gelukkig maar, want toen ik een newbie was, zag ik hen eerder als de grote boze wolf dat als mods, haha. :Y)


    Nou, ik had dus niet door dat de mods een paar jaar ouder waren dan ik en in principe best op gewone users leken. Ik dacht volgens mij dat het volwassenen waren ofzo :'D.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    Maar er is ook een groot verschil tussen 8 jaar geleden en nu met de mods. Vroeger zat er echt een enorme kloof tusssen users en mods. Hoewel ik vind dat er op sommige vlakken nog steeds verbeteringen kan komen, is er enorm veel verbetert en verandert. Hoewel ik soms de dagen nog mis dat Rutger nog dagelijks online was :P


    Toen ik hier net begon viel ik Rutger lastig met iedere vraag die ik had (cat) Mijn excuses daarvoor trouwens :') Al had ik wel echt schrik voor de moderators. Dat is gelukkig al een stuk gebeterd.


    What would Emma do?

    Die oranje en rode kleuren zien er ook wel heel angstaanjagend uit ja
    Vroeger, toen ik nog een jonge en onschuldige Q user was, keek ik altijd echt enorm op naar crew members. Ze waren voor mij echt de elite :') maar dat is nu alweer drie tot vier jaar geleden en toen zat er wel een wat grotere kloof tussen mods en gewone members. Maar toen zei een mod of bemiddelaar iets tegen mij en ik was echt van: "OH MY GOD". Maar nu niet meer, haha, jullie zijn ook gewoon mensen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Toen ik hier net begon viel ik Rutger lastig met iedere vraag die ik had (cat) Mijn excuses daarvoor trouwens :') Al had ik wel echt schrik voor de moderators. Dat is gelukkig al een stuk gebeterd.


    Maak je geen zorgen dat doet vrijwel iedereen tot 2 jaar terug :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."