• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Quokka schreef:
    (...)

    Gewoon elke letter van de naam een andere kleur? Lekker kleurrijk.

    Geel of violet(of zou dat teveel lijken op de kleur van de bèta-readers)?

    Geel lijkt me in ieder geval lastig met witte achtergrond.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hm. Maar paars en blauw zijn al bezet. Groen is de template van Q automatisch al en geel zou weer zo licht zijn. Zwart is te donker en wit zie je niet. Roze kan kinderachtig overkomen? (Ik hiu van roze, ik bedoel hier dus niets mee) en bruin vind ik ook zo somber. Hm. Of de kleur rood als bordeaux rood? Haha. Ik kan wel inkomen dat deze rode kleur heel hard is, ja. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Fuchsia (cat)


    What would Emma do?

    TARDlS schreef:
    (...)
    Maar dan kunnen we ze de "moderators des doods" gaan noemen! Hahaha :'D

    Wie zegt dat het de bedoeling is om mods te vertrouwen? (cat) (Een tip van mij, klik erop.)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 16:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Wie zegt dat het de bedoeling is om mods te vertrouwen? (cat) (Een tip van mij, klik erop.)


    OMG, zwart ziet er zo cool uit! Asdfghjkl :9~ i want!


    -

    Indigo of Violet? Of turkoise? ^^ Bordeaux vind ikook niet mis, want dan blijft het rood, maar niet zo hard. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Wie zegt dat het de bedoeling is om mods te vertrouwen? (cat) (Een tip van mij, klik erop.)



    Death Eaters of Quizlet


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    (...)

    Het topic. Ik had namelijk niet gedacht dat er mensen zijn die toch schrikken als een crewmember diegene een PB sturen. I mean, PB'en is gewoon een leuke manier van communicatie die crewmembers obviously ook gewoon gebruiken. :p

    Neehoor. Stuur maar een PB als je daar zin in hebt. Altijd gezellig! ^^


    Ja, jij snapt 'm!

    Oke, gezellig (:



    TARDlS schreef:
    (...) :Y)

    Mij mag je trouwens wel eens een random pb'tje sturen, hoor. (wbw) Al ben ik niet erg goed in gesprekken staande houden ;q.

    Oefening baart kunst
    Baelor schreef:
    Ik schrik me vaak kapot, lol. Niet bij een gastenboekberocht, want jij hebt me zelfnog gezegd dat jullie dat nooit doen, haha, maar bij een privebericht wel. ^^ Ik heb wel een keer gehad dat ik een paar vragen stelde aan een moderator en dat ik me de hele tijd rot verschoot toen ik een bericht terug had, lol. Het is niet dat ik me inhoud om zelf een gesprek te starten, maar ik ben ergens wel nog steeds wat bang. ^^

    Jammer :( Het gross van jullie users doet niets fout hoor.. Of misschien één keer, kan gebeuren. Dan is er nog niets aan de hand.
    Lupton schreef:
    (...)

    Haha maar dat was niet omdat je eruit ziet als een wortel ofzo ;) dat was meer van "oh my gosh is dat Emma :o awesome"

    Haha, you made me laugh. Een wortel. Dat klinkt wel heel raar. Dat ik awesome ben?
    Cordon schreef:
    Dat heb ik dus nog nooit gehad, ik praat geregeld met moderators, dus no problem.(krul)

    Ja, altijd gezellig! (:

    Wiarda schreef:
    (...)

    Fijn geheugensteuntje: Jip is degene met de kip. :Y)

    Een tijdje geleden schreef ik een story samen met andere mensen en reageerde ik dus ook op de hoofdstukken die ik niet zelf had geschreven, maar iedere keer keek ik weer een beetje raar op toen ik zag dat ik een privébericht van mezelf had gekregen. :') Dus ergens is het meer een ietwat gênante zelfreflectie dan een dierenvergelijking, heh. x)
    Hmm, goed punt. Op zich heb ik er nooit wat op tegen als andere mensen kunnen lezen wat ik zeg, maar ik kan me voorstellen dat één op één voor sommige mensen wat lekkerder werkt. ^^

    Haha. Goed geheugensteuntje! Ja, ik ben toch wel gesteld op mijn privacy ^^ Dat ik zelf weet wie er wat over mij weet.

    Jorah schreef:
    Ik heb inmiddels al te vaak een bericht van Avandra gekregen om nog te schrikken haha! Maar ik herken het wel, de kloof tussen mods en gewone users is breder geworden lijkt het. Misschien moeten we iets verzinnen daartegen idk ^^

    Zo makkelijk is het niet om daar iets op te verzinnen.. het is toch de mindset van heel veel users die je dan moet veranderen op de een of andere manier. En mods blijven wel gewoon nodig, inclusief waarschuwingen en bans.
    Square schreef:
    Ik had dus precies hetzelfde als Jip toen ik de titel las. Ik was al benieuwd hoe je het voor elkaar had gekregen jezelf per ongeluk een pb'tje te sturen. (krul)

    Maar aww, Emma, dat is een lastig probleem, haha. Ik kan me voorstellen dat je dat jammer vindt. Er kijken gewoon een hoop mensen naar jullie op, denk ik. Toen ik net bèta werd had ik ook dat ik iedere keer behoorlijk van berichtjes van mods (waar jij toen ook nog bij hoorde) schrok, maar ik schrok eerlijk toegegeven net zo goed van reacties van jullie op het forum. Ik was gewoon continu doodsbang dat ik iets fout zou doen. :'D
    Inmiddels is dat wel al lang weg, haha. Tegenwoordig heb ik door dat jullie ook maar mensen zijn, en niet heldemonen die zijn opgeroepen door Rutger en toevallig supergoed kunnen haken, wat uiteraard mijn eerste indruk was.

    En daar hebben we Inge! Weer zo creatief met taal, inclusief humor, my darling. Misschien moeten we gewoon heeeeeel veel reacties plaatsen op het forum en in gb's, dat mensen het vanzelf normaal gaan vinden haha.

    Meraki schreef:
    Hahah Emma, ik weet nog dat jij en ik kei goed bevriend waren toen ik nog super actief was hier. Meestal stuurde je een gb-berichtje en ineens kreeg ik een pb. Nou, toen kreeg ik ook een hartaanval terwijl ik dondersgoed wist dat er niets was! :'D

    Zullen we weer opnieuw kei goed bevriend worden? (typing). Ik mis die vriendengroep van ons hier echt. De enige die er nog met enige regelmaat online komt, is Sam. En het is me niet echt gelukt om veel nieuwe vrienden te maken, mede door het probleem waarover ik nu juist dit topic gemaakt heb. Ik heb vooral contact met crewmembers en dat vind ik soms wel eens jammer, hoe aardig zij ook zijn.

    TARDlS schreef:
    (...)

    Nou, ik had dus niet door dat de mods een paar jaar ouder waren dan ik en in principe best op gewone users leken. Ik dacht volgens mij dat het volwassenen waren ofzo :'D.

    Daar kiezen we de nieuwe crewmembers ook deels op uit. Dat ze een beetje volwassen zijn, zodat ze het goede voorbeeld kunnen geven wat de regels betreft. Dus ik kan goed begrijpen waarom je dat dacht.

    Liopleurodon schreef:
    (...)

    Toen ik hier net begon viel ik Rutger lastig met iedere vraag die ik had (cat) Mijn excuses daarvoor trouwens :') Al had ik wel echt schrik voor de moderators. Dat is gelukkig al een stuk gebeterd.

    Ooit antwoord gehad? Ik krijg eigenlijk haast nooit vragen. Terwijl ik toch net zo oranje ben als Rutger. Anders had ik nog een goede reden gehad om eens met iemand in gesprek te geraken!

    Baelor schreef:
    Ik vraag me ook af waarom moderators me überhaupt interessant genoeg vinden om mee te spreken telkens als ik een berchtje krijg. ^^

    Nou, daar kunnen we wel achterkomen als we elkaar beter leren kennen in een gesprek? Iedereen is interessant, iedereen is uniek en iedereen heeft zijn eigen talenten.

    Stach schreef:
    Naaw, dat is wel lastig, maar je straalt gezag uit! Da's ook wat waard :3
    Ik kijk eigenlijk nooit naar de kleurtjes. Pas als ik ze nodig heb n.n

    Dankjewel voor het compliment? =3

    Endress schreef:
    Even serieus, Gail pb-de me net voor de grap met de titel "waarschuwing quiz" en zelfs ik kreeg het benauwd, lol.

    Oh Gail x'D Grapjas!

    TARDlS schreef:
    (...)
    Geel lijkt me in ieder geval lastig met witte achtergrond.


    Dat is waar.

    Zoals Baelor al zei, misschien indigo/turquoise of zoals ik al zei violet?


    Physics is awesome

    Krull schreef:
    (...)
    Oh Gail x'D Grapjas!


    Krijg jij bijna nooit vragen? Ik dacht dat juist veel mensen vragen aan jou stelde.

    Ik heb altijd het idee dat je enorm druk bent en dat je dan geen tijd hebt voor vragen. Daarnaast kan ik (als ik een vraag heb) meestal bij een moderator terecht.


    Physics is awesome

    Ik krijg zelden pb's. Maar als het van een teamlid is dan denk ik 'Waar zou het over gaan' of heel soms 'Wat heb ik nu weer gedaan :P'. :)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 17:37 ]

    Kunnen we niet een soort van verplicht theekransje houden waar de crewmembers niet overkomen als monster teddy beren maar als fluffy hompjes wol? :Y)


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    Kunnen we niet een soort van verplicht theekransje houden waar de crewmembers niet overkomen als monster teddy beren maar als fluffy hompjes wol? :Y)

    *fluistert* meeeeeeetings. 8D Niemand ziet je kleurtje op een meeting, dus dan maakt het geen reet uit. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.