• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Ik vraag me ook af waarom moderators me überhaupt interessant genoeg vinden om mee te spreken telkens als ik een berchtje krijg. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben eigenlijk nog nooit geschrokken als iemand van de crew me een pb'tje stuurt. Ik ben altijd benieuwd wat diegene te zeggen heeft, je ziet meestal al aan de titel of het om een melding gaat of niet, dus die schrik is toch nergens voor nodig? Ik vind het net heel erg gezellig en leuk dat jullie van de crew pb's sturen om een gesprek te beginnen of om iets leuks te melden.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat iedereen (die relatief nieuw is op de site) dat heeft. Dat had ik ook wel. Tot dat je bevriend wordt met een paar crewleden of de helft van de mensen die je via Q kent, crewlid wordt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Naaw, dat is wel lastig, maar je straalt gezag uit! Da's ook wat waard :3
    Ik kijk eigenlijk nooit naar de kleurtjes. Pas als ik ze nodig heb n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Om nog even in te gaan op de reacties, ik zag de mods vroeger ook echt als politie-agentjes en nu niet meer. Maar ik heb juist sinds dit jaar steeds meer klachten gehoord over "de kloof". Zelf heb ik daar nauwelijks last van omdat een aantal vrienden juist in mods 'zijn veranderd', met als resultaat dat ik ook wel zie dat ze gewone wezens zijn net zoals andere users. Maar ik heb de klachten miss verkeerd geïnterpreteerd en word er juist meer over gepraat om het op te lossen?





    Baelor schreef:
    Ik vraag me ook af waarom moderators me überhaupt interessant genoeg vinden om mee te spreken telkens als ik een berchtje krijg. ^^


    Dit had ik overigens ook heel erg, deels nog steeds haha (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 15:54 ]

    Misschien moeten we onze kleur veranderen naar roze. :Y) Of gaan jullie ook van roze schrikken? :W

    Nee, maar serieus, het is zo jammer als mensen van me schrikken, apart behandelen of op een afstand houden, alleen omdat ik een functie hebt. Nog lang niet iedereen, thank god.


    -

    Hoewel ik zelf nooit echt een PB heb gehad van een mod of ander crewlid - tenzij je Bèta-aanvragen en hun antwoord meetelt - zou dat toch eigenlijk ook mijn initiële reactie zijn: "Oh, help. Heb ik iets verkeerd gedaan?".


    Ex astris, sciencia

    Poncho schreef:
    Misschien moeten we onze kleur veranderen naar roze. :Y) Of gaan jullie ook van roze schrikken? :W


    Unicorn-colors would never scare me :Y)

    Poncho schreef:
    Misschien moeten we onze kleur veranderen naar roze. :Y) Of gaan jullie ook van roze schrikken? :W

    Nee, maar serieus, het is zo jammer als mensen van me schrikken, apart behandelen of op een afstand houden, alleen omdat ik een functie hebt. Nog lang niet iedereen, thank god.


    En in de plaats van moderators worden jullie dan de "liefdesbrigade"!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Poncho schreef:
    Misschien moeten we onze kleur veranderen naar roze. :Y) Of gaan jullie ook van roze schrikken? :W

    Nee, maar serieus, het is zo jammer als mensen van me schrikken, apart behandelen of op een afstand houden, alleen omdat ik een functie hebt. Nog lang niet iedereen, thank god.


    Nee, maar ik vind rood sowieso geen leuk kleur voor de mods, haha. Het is echt zo'n 'nee, dat is fout'-kleur en dat schrikt in het begin wat af. Nou ja, toen ik via praattopics nog wat contact met je had was ik ook eerst van: 'Oh nee Gail is moderator fak ik ben benauwd', maar onderhand kan ik dat wel al wat meer relativeren. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even serieus, Gail pb-de me net voor de grap met de titel "waarschuwing quiz" en zelfs ik kreeg het benauwd, lol.


    Pretty is just a pretty word.

    Jorah schreef:
    (...)

    Unicorn-colors would never scare me :Y)

    Goedzo, dat wil ik horen :Y)

    Cordon schreef:
    (...)

    En in de plaats van moderators worden jullie dan de "liefdesbrigade"!:Y)

    Oh Jarne, wat een ontzettend goed idee. *geeft je een onzichtbare schouderklop"

    Baelor schreef:
    (...)

    Nee, maar ik vind rood sowieso geen leuk kleur voor de mods, haha. Het is echt zo'n 'nee, dat is fout'-kleur en dat schrikt in het begin wat af. Nou ja, toen ik via praattopics nog wat contact met je had was ik ook eerst van: 'Oh nee Gail is moderator fak ik ben benauwd', maar onderhand kan ik dat wel al wat meer relativeren. ^^

    Hahaha. Maar rood is wel een...obvious kluer voor mods, zeg maar xd. Kan me voorstellen waarom mods de kleur rood kregen.
    Pfff, bang wezen voor me in praattopic D: Gelukkig niet meer dan xd


    -

    Endress schreef:
    Even serieus, Gail pb-de me net voor de grap met de titel "waarschuwing quiz" en zelfs ik kreeg het benauwd, lol.

    Wel, ik was niet zeker of een user mee kan lachen.... Dus werd jij mijn slachtoffer :Y)


    -

    Endress schreef:
    Even serieus, Gail pb-de me net voor de grap met de titel "waarschuwing quiz" en zelfs ik kreeg het benauwd, lol.

    Haha, geweldig ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Poncho schreef:
    (...)
    Wel, ik was niet zeker of een user mee kan lachen.... Dus werd jij mijn slachtoffer :Y)


    Had je bij mij moeten flikken. Ik heb niet eens een quiz xD


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."