• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Wiarda schreef:
    (...)
    *fluistert* meeeeeeetings. 8D Niemand ziet je kleurtje op een meeting, dus dan maakt het geen reet uit. :')


    (Tenzij je een rood shirt aantrekt)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    *fluistert* meeeeeeetings. 8D Niemand ziet je kleurtje op een meeting, dus dan maakt het geen reet uit. :')

    I like meetings.

    Wiarda schreef:
    (...)
    *fluistert* meeeeeeetings. 8D Niemand ziet je kleurtje op een meeting, dus dan maakt het geen reet uit. :')


    Dan nog heb ik altijd 't gevoel dat ik verkeerd overkom. Dan heb ik iets vqn: Nee, die kan me iets aandoen op Q, me het leven zuurmaken, .. Maar dat heb ik bij gewone users ook altijd. Komt wellicht omdat ik me heel erg - te veel aantrek van wat mensen van me denken. :')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2015 - 17:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb echt iedere keer antwoord van hem gehad, maar ondertussen is dat natuurlijk ook al zeven jaar geleden. Ik hoop dat er niet te veel users zoals mij waren, want ik stelde echt de belachelijkste vragen. Degene die ik me nog kan herinneren was dat ik niets snapte van al die codes en zo :')


    What would Emma do?

    Baelor schreef:
    (...)

    Dan nog heb ik altijd 't gevoel dat ik verkeerd overkom. Dan heb ik iets vqn: Nee, die kan me iets aandoen op Q, me het leven zuurmaken, .. Maar dat heb ik bij gewone users ook altijd. Komt wellicht omdat ik me heel erg - te veel aantrek van wat mensen van me denken. :')


    Ik denk dat de crewmembers allemaal in een plot zitten om ons kleine Q-usertjes helemaal kapot te maken. Onze harten te crushen!


    The truth is out there.

    Wiarda schreef:
    (...)
    *fluistert* meeeeeeetings. 8D Niemand ziet je kleurtje op een meeting, dus dan maakt het geen reet uit. :')


    Jammer, mij had het wel gaaf geleken als crewmembers op meetings ook herkenbaar waren aan hun kleur. Door bijvoorbeeld hun gezicht in het rood/blauw/paars/oranje te schminken. (grapje) :)


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Jammer, mij had het wel gaaf geleken als crewmembers op meetings ook herkenbaar waren aan hun kleur. Door bijvoorbeeld hun gezicht in het rood/blauw/paars/oranje te schminken. (grapje) :)

    Alleen als users zichzelf groen schminken :Y)


    -

    Krull schreef:
    (...)
    En daar hebben we Inge! Weer zo creatief met taal, inclusief humor, my darling. Misschien moeten we gewoon heeeeeel veel reacties plaatsen op het forum en in gb's, dat mensen het vanzelf normaal gaan vinden haha.


    Haha, ik weet niet of de users minder bang voor jullie zullen worden als jullie ze volspammen, maar je kunt het altijd proberen. Wel gezellig! :'D




    Quokka schreef:
    (...)

    Jammer, mij had het wel gaaf geleken als crewmembers op meetings ook herkenbaar waren aan hun kleur. Door bijvoorbeeld hun gezicht in het rood/blauw/paars/oranje te schminken. (grapje) :)


    Alleen als de users zich dan groen verven! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poncho schreef:
    (...)
    Alleen als users zichzelf groen schminken :Y)


    Natuurlijk! ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Poncho schreef:
    (...)
    Alleen als users zichzelf groen schminken :Y)


    Wow, je was me voor, haha. Altijd goed als de crew één front vormt, I guess. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Baelor schreef:
    (...)

    Natuurlijk! ^^

    Leah de Groen :W


    -

    Poncho schreef:
    (...)
    Leah de Groen :W


    Als ik ooit op Curacao (ik heb op mijn tablet geen cedille, sorry ^^) ben, verf ik me groen. :W Ik zou het niet erg vinden met sie naam door het leven te gaan, haha. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dan ben ik benieuwd waar het over gaat. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, ik herken mezelf hier heel erg in. Ik heb het dan eigenlijk ook wel bij iedereen die een andere kleur dan oranje is.
    Stiekem weet ik ook wel dat jullie natuurlijk gewoon even goed mensen zijn en dat ik niet naar jullie zou moeten opkijken, maar toch doe ik het :x


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Krull schreef:
    (...)
    Haha, you made me laugh. Een wortel. Dat klinkt wel heel raar. Dat ik awesome ben?


    Nou ja, ik vond het wel heel gaaf dat ik eventjes een administrator/moderator van Quizlet gewoon random tegen kwam haha. En je bent best wel cool ja, je kan haken ik kan dat echt niet, ook al heb ik 297987987 van die hoe-moet-je-haken boekjes enzo, het lukt gewoon niet :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly