• Hallo allemaal,
    Ik stuur wel eens users een pbtje, met de bedoeling om een gezellig gesprek te starten. Mensen die ik al eens eerder gesproken heb, of onbekenden. Regelmatig krijg ik dan een reactie terug die begint met zo iets als:

    'Zo he, ik schrok me echt dood. Stond er ineens een nieuw prive bericht in mijn inbox met een oranje kleur er achter. Ik dacht echt wat heb ik nou toch gedaan?'

    En dat vind ik zo jammer he ): Ik ben geen crewmember geworden en gebleven om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik ben crewmember, omdat ik deze website mooier wil maken voor iedereen. En soms heb ik ook gewoon zin in een gezellig random gesprek. Ik bedoel het allemaal niet kwaadwillig ; )

    Ik weet dat mijn moderator collega's deze reacties ook meerdere keren hebben ontvangen op hun gewone berichtjes. Zo jammer! We zijn allemaal namelijk echt hartstikke aardig en we bedoelen het goed. We hebben het beste voor met Quizlet. En we willen zelf ook graag deel uitmaken van de Quizlet communitie (flower)

    Het is trouwens zo, dat we altijd in de titel zetten dat het een waarschuwing betreft. Als dat er niet in staat, er staat bijvoorbeeld (geen titel), dan kun je er vanuit gaan dat het niet om een waarschuwing gaat.

    Dit wilde ik graag even persoonlijk aan jullie vertellen. Ik hoop dat mijn collega's en mij jullie de volgende keer niet gelijk een hartaanval bezorgen (typing).
    Willen jullie ->deze<- poll invullen ter inventarisatie? Ik vraag me af hoeveel mensen nu eigenlijk schrikken wanneer mijn collega's of ik een pb zou sturen.

    Have a nice day!
    Liefs, Emma

    Ik loop al te flippen als ik een PBtje van een user heb. Of dat het gewoon een forum reactie is, mede omdat eerder op Quizlet ik gezeik heb gehad met een schoolgenootje die ook mensen via Quizlet die ik niet kende naar mij stuurde, en daarom is die angst ook een beetje gebleven.

    Oh god, ahahah, de goede oude tijden toen ik nog mod was en die berichten ook meerdere malen kreeg, haha. Ik zelf schrik niet hoor, tenzij er een duidelijke melding zou staan van 'waarschuwing', maar dat is nog nooit gebeurd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik schrik me altijd kapot als ik een pbtje van jou krijg. (cat)

    Ik pb tegenwoordig weinig. Tijdsgebrek. D:
    Ik zou stiekem wel willen, maar ik vrees dat ik zulke pb's veel te snel uit het oog zou verliezen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wel, ik zou zeggen dat iedereen me gerust een berichtje mag sturen, ik ben toch verslaafd aan praten (cat)


    What would Emma do?

    Blijkbaar zijn ook veel mensen bang van mij.

    Ik schrik nooit van een PB van jou :D Want dat zijn vrijwel altijd leuke berichten. Maar als een andere mod me wat zou sturen zou ik me wel afvragen: wut, did I break a rule? Want die spreek/schrijf ik nooit XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Ik schrik nooit van een PB van jou :D Want dat zijn vrijwel altijd leuke berichten. Maar als een andere mod me wat zou sturen zou ik me wel afvragen: wut, did I break a rule? Want die spreek/schrijf ik nooit XD.

    Haha Sam, dank voor t compliment he ;)

    Ik heb tegen Emma gezegd dat ik me nog bezig ging houden met het sturen van PB's naar users om een gezellig praatje te maken. Dus bij deze, je kan je er misschien aan verwachten lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Ik heb tegen Emma gezegd dat ik me nog bezig ging houden met het sturen van PB's naar users om een gezellig praatje te maken. Dus bij deze, je kan je er misschien aan verwachten lol.

    (Y)(Y)(Y)

    Krull je mag mij best wel een pb'tje sturen hoor. (: Ik wil heus wel wat Krul liefde. :Y) Plus ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen dus als anderen mensen mijn reactie zien, jullie mogen ook een mailtje sturen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb dat niet zo snel. Aan de titel kan je idd zien of er iets mis is haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Haha, eigenlijk wel grappig om te horen. Ik ben altijd benieuwd als ik een pbtje krijg van een mod omdat ik ook wel eens dingen meld en ik weet dat ik dan vaak een of meerdere reacties terug krijg. Meestal komen mods niet bij mij om gezellig te kletsen. 8D


    Your make-up is terrible

    Emmaaa! Gotchaa! Vandaar dat je random reageerde op die pb van een jaar geleden. ö Dat toevallig daarover ging. ;D
    Ik was nu wel geschrokken waarom je plots reageerde haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Liopleurodon schreef:
    Wel, ik zou zeggen dat iedereen me gerust een berichtje mag sturen, ik ben toch verslaafd aan praten (cat)


    Geldt ook voor mij.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Toen ik net begon zou ik vast heel erg zijn geschrokken, maar ik heb nog nooit een waarschuwing gehad, wel bijv. toestemming gekregen voor een wedstrijd, ik heb dus geen vervelende ervaring met mods. Toen ik negen was schrok ik helaas zo ongeveer overal van, maar na op een andere site gestalkt te worden door een hcker en ruzie te hebben gehad met een ex- BFF schrik ik niet meer zo. Gelukkig maar.

    Echt erg eigenlijk dat mensen zo tegen mods en jou opkijken, ik schrik altijd wel even als ik een pb van een onbekende krijg, maar tegenwoordig valt dat echt heel erg mee. Al moest ik echt heel erg lachen van de titel xD


    Are you, are you, coming to the tree?