• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik mis je.


    Pretty is just a pretty word.

    Een stoere meisjesnaam die wel bij de naam James past. It's difficult. :c En dan zo ook nog een titel verzinnen, pffff. Titels zijn verschrikkelijk. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Een stoere meisjesnaam die wel bij de naam James past. It's difficult. :c En dan zo ook nog een titel verzinnen, pffff. Titels zijn verschrikkelijk. :')


    Goh, weet je wat een leuke naam is? Lily. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Goh, weet je wat een leuke naam is? Lily. (krul)


    Hoe geweldig dat ook is, je weet zelf hoe het gaat en dat dat gewoon zielig is. :'D
    Ik denk dat het Jade wordt. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh jee, chocolade in huis. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kermis whoop whoop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    En ik heb toch maar een losse instagram gemaakt voor pokemon x)


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hoe geweldig dat ook is, je weet zelf hoe het gaat en dat dat gewoon zielig is. :'D
    Ik denk dat het Jade wordt. ^^


    Ja, liever niet Lily, eigenlijk. :'D
    Jade is leuk!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke, dan niet :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Paniek paniek
    Ex vriend stuurt whatsapp bericht met 'hee'. Kan betekenen dat hij me terug wil omdat hij van me houdt en niet zonder me kan. Kan betekenen dat hij alleen wilde vragen waarom ik hem om vier uur 's nachts belde en of ik dat alsjeblieft niet meer wil doen want het is sneu.
    Sorry als ik iedereen verveel met mijn wanhopige liefdesleven, ik zal ermee stoppen. Ooit.


    i put the fun in funeral

    Ik vraag me af of ik naast school nog tijd ga hebben voor schrijven en gamen. Anders gaan dat 3 hele saaie jaren worden.

    // Is 1 keer per maand op Q hetzelfde als 1 keer in de 4 weken, of is het echt van bijv 10 juni tot 10 juli? Ik kan ineens op een zaterdag pas mijn usernaam veranderen en normaal was het op een donderdag.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 15:54 ]

    ik word echt schijtziek van jou.
    Je leent mijn spullen zonder toestemming daarna ga je ze ook nog eens breken.

    Jaaa, stiefbroer heeft de kamer in Groningen! *O* Nu hopen dat zijn medebewonertjes een beetje lief zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet nou niet of ik écht alles weet van je, jouw leugens zijn haast niet te onderscheiden van de waarheid. Ik bedoel, sinds kort weet ik dat ik ook een oudere broer kon hebben. Leugens, ach ik haat ze


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am