• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Misfire schreef:
    (...)

    Bank ligt lekkerder dan botsauto


    Ik haat botsauto's :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Endress schreef:
    (...)
    Awh, no. Wat wilde hij? :c (Ik volg je liefdesleven hier, inderdaad)


    (ik wil dit topic nog wel eens als mijn persoonlijke dagboek gebruiken)
    Gesprek ging als volgt:
    Hij: Hee
    Ik: Hey
    Hij: Hoe ist
    Ik: Prima
    -ongemakkelijk lange pauze-
    Hij: En wat doe jij
    Ik: Me afvragen waarom je me whatsappt
    Hij: Eenzaamheid
    Ik: Daar gaan whatsappjes echt niet tegen helpen hoor
    Hij: Ik weet het -sadface-. Maar vroeg me af of je me ooit nog wou zien.
    Ik: Daar zullen we pas achter komen als we het proberen.


    Dat was het tot dusver. Ik weet dat ik heel koel en ongeïnteresseerd overkom maar dat is echt de enige manier om meneer te laten praten.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik haat botsauto's :W


    Ugh, I know right. Die dingen zijn altijd hartstikke populair, en ik sta een beetje aan de zijkant me af te vragen waarom iemand zich vrijwillig alle kanten op wil laten beuken.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ugh, I know right. Die dingen zijn altijd hartstikke populair, en ik sta een beetje aan de zijkant me af te vragen waarom iemand zich vrijwillig alle kanten op wil laten beuken.

    Dat is goed nieuws! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Un-freaking-believable.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik weet dat ik je kwijtgeraakt ben voor altijd maar toch blijf ik steeds de hoop hoog houden omdat ik wil dat alles weer wordt zoals het was - zoals het was voordat ik alles moest verpesten. Alsjeblieft, geef me nog een kans. Dit keer zal ik je niet teleurstellen, niet weer.


    -

    ik vervéél me


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Misfire schreef:
    Paniek paniek
    Ex vriend stuurt whatsapp bericht met 'hee'. Kan betekenen dat hij me terug wil omdat hij van me houdt en niet zonder me kan. Kan betekenen dat hij alleen wilde vragen waarom ik hem om vier uur 's nachts belde en of ik dat alsjeblieft niet meer wil doen want het is sneu.
    Sorry als ik iedereen verveel met mijn wanhopige liefdesleven, ik zal ermee stoppen. Ooit.


    Saaarah, snoesje, zelfs als hij je terug wil kun je er beter niet in meegaan (cat) Denk aan de lange termijn, aan het feit dat deze vent niets is dan zijn mooie uiterlijk. Knuffels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Jaaa, stiefbroer heeft de kamer in Groningen! *O* Nu hopen dat zijn medebewonertjes een beetje lief zijn.


    Betekent dit dat je heel vaak langskomt in Groningen en dat we dan kunnen chillen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    How did I get so blind and so cynical?


    26 - 02 - '16

    Endress schreef:
    (...)
    Dat is goed nieuws! (:


    Ik hoop het...

    Caracalla schreef:
    (...)

    Saaarah, snoesje, zelfs als hij je terug wil kun je er beter niet in meegaan (cat) Denk aan de lange termijn, aan het feit dat deze vent niets is dan zijn mooie uiterlijk. Knuffels


    ...en hij is zeeman
    ..
    .
    that's pretty dope.


    i put the fun in funeral

    Oh wat leuk. Jullie zouden gezellig hier naartoe komen zodat ik ook nog iets aan m'n avond heb maar besluiten nu vijf minuten voor tijd gezellig toch ergens anders heen te gaan? Wat enig! Nu ga ik wel gewoon huilen in bed. Kutzooi.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Nu ik er zo over nadenk, klinkt "Love, Sleep & Play" eigen veel meer als een slogan voor Durex dan voor Pampers. Random gedachte van mij tijdens het tv-kijken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 20:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Nu ik er zo over nadenk, klinkt "Love, Sleep & Play" eigen veel meer als een slogan voor Durex dan voor Pamper. Random gedachte van mij tijdens het tv-kijken.

    Tsja, hoe denk je dat die baby er komt? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Tsja, hoe denk je dat die baby er komt? :')

    Niet door een Durex-product te gebruiken in ieder geval, haha. 8D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Nu ik er zo over nadenk, klinkt "Love, Sleep & Play" eigen veel meer als een slogan voor Durex dan voor Pampers. Random gedachte van mij tijdens het tv-kijken.


    Thanks, nu kan ik nooit meer normaal naar die reclame kijken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )