• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Verdomme. Wáárom is Q zo stil...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan echt niet meer wachten. Ik word nerveus als ik er over nadenk. (':


    Caution first, always.

    Stiekem ben ik blij dat geen van jullie tweeën mee gaat naar boogschieten. Even weg van huis en rust van jullie en deze hele situatie kan ik wel gebruiken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh god. Het intakegesprek is morgen en mijn moeder moet per sé mee, zegt ze, dus ik ga dood van de zenuwen. Ze gaat me waarschijnlijk nog net niet afmaken als ik teveel vertel over mijn situatie :/


    26 - 02 - '16

    Iemand die zo in Hoorn op de kermis is? Er zijn een paar attracties waar ik in wil, maar waar mijn ouders niet in gaan :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    B0B schreef:
    Oh god. Het intakegesprek is morgen en mijn moeder moet per sé mee, zegt ze, dus ik ga dood van de zenuwen. Ze gaat me waarschijnlijk nog net niet afmaken als ik teveel vertel over mijn situatie :/


    Nou, ze kan wel mee moeten, maar als je privé dingen wilt bespreken mag je haar wegsturen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Nou, ze kan wel mee moeten, maar als je privé dingen wilt bespreken mag je haar wegsturen.


    Helaas gaat dat niet makkelijk, want dan gaat ze me hoe dan ook uithoren na het gesprek als ik weer met haar in de auto zit :/


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Helaas gaat dat niet makkelijk, want dan gaat ze me hoe dan ook uithoren na het gesprek als ik weer met haar in de auto zit :/


    Oh bah :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Oh bah :c


    Yup, ik zit pittig erg in de puree :c
    Maar ja, dit alles zal er hopelijk toch wel voor zorgen dat ik het huis uit kan en eindelijk op mezelf kan wonen.


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    Iemand die zo in Hoorn op de kermis is? Er zijn een paar attracties waar ik in wil, maar waar mijn ouders niet in gaan :\


    Ik was er bijna heengegaan, maar zit nu in mijn pyjama op de bank dus ik kan je niet helpen :Y).


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik was er bijna heengegaan, maar zit nu in mijn pyjama op de bank dus ik kan je niet helpen :Y).


    Aw, trek kleding aan en kom! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De laatste episode van Fruits Basket is zo onbevredigend en vaag. Ik heb nog geen idee waar het over ging. Jammer dat ik maar de helft van de Manga's heb.

    Maar wat ga ik nu kijken?

    "Een pijnlijk moment voor Donald Trump. De Republikeinse presidentskandidaat heeft op een campagnebijeenkomst iets aardigs gezegd over een vrouw. Trump had niet door dat zijn microfoon nog aan stond. De Republikein heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Het is de vraag of het Amerikaanse volk Trump na zijn faux pas nog wel geschikt acht voor het presidentiële ambt."

    De Speld, wat hou ik toch van je. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    (...)

    Aw, trek kleding aan en kom! :p


    Bank ligt lekkerder dan botsauto


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Paniek paniek
    Ex vriend stuurt whatsapp bericht met 'hee'. Kan betekenen dat hij me terug wil omdat hij van me houdt en niet zonder me kan. Kan betekenen dat hij alleen wilde vragen waarom ik hem om vier uur 's nachts belde en of ik dat alsjeblieft niet meer wil doen want het is sneu.
    Sorry als ik iedereen verveel met mijn wanhopige liefdesleven, ik zal ermee stoppen. Ooit.

    Awh, no. Wat wilde hij? :c (Ik volg je liefdesleven hier, inderdaad)


    Pretty is just a pretty word.