• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Eerste dag zonder pijnstillers achter de rug, nu hopen dat het zo goed blijft gaan..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Rasalhague schreef:
    Hallo daar, ik negeerde je toen je me mee uit vroeg. Hoe duidelijk kan ik een hint maken? Ik wil helemaal niets met je te maken hebben! D:


    Jongens zien hints vaak niet :'D

    Zeg gewoon keihard 'nee'. Duidelijker kan niet.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 22:37 ]


    26 - 02 - '16

    fuck ik zei dat je nudes moest sturen why didn't you just do it. Nu ben ik beschaamd:/

    jokes ofc

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 22:39 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    B0B schreef:
    (...)

    Jongens zien hints vaak niet :'D

    Zeg gewoon keihard 'nee'. Duidelijker kan niet.

    Weer een hart gebroken!
    Ik vind het gewoon altijd zo lastig om echt nee te zeggen tegen iemand. Gewoon omdat het me al moeilijk genoeg lijkt om de moed te vinden om iemand uit te vragen en als je dan wordt geweigerd. Al heeft het ook wel hetzelfde effect als je die persoon negeert...
    God, ik ben een vreselijk kind. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Weer een hart gebroken!
    Ik vind het gewoon altijd zo lastig om echt nee te zeggen tegen iemand. Gewoon omdat het me al moeilijk genoeg lijkt om de moed te vinden om iemand uit te vragen en als je dan wordt geweigerd. Al heeft het ook wel hetzelfde effect als je die persoon negeert...
    God, ik ben een vreselijk kind. :'D


    Ik ken het hoor, maar soms moet je gewoon even hard zijn ;/


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Ik ken het hoor, maar soms moet je gewoon even hard zijn ;/

    Ok, ik doe het! Als hij het nog eens vraagt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Ok, ik doe het! Als hij het nog eens vraagt


    Succes alvast dan ^^


    26 - 02 - '16

    Mams nu naar huis om de kat te gaan zoeken, ik mag hopen dat het goed met hem gaat :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Godverdomme. Mijn dag was net goed - komt dat op me af. Het kon weer niet anders nadat ik vanochtend zo blij was. Ik ben verdomme bijna vijftien - vijftien en voor het eerst zie ik zoiets. VIJFTIEN JAAR VERDOMME.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Já hóór dat heb ik weer! Uitgerekend op het moment dat er een meteorietzwerm ding is moet er weer zo'n stom feest in Hasselt zijn waardoor er tig lampjes (lichtvervuiling) zijn. ARRRRGH. Nu ga ik NIETS(!!!!) van die hele zwerm zien :"""C


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk is schrijven niet leuk meer als je moet gaan inplannen wanneer je wat schrijft.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eindelijk thuis. Nu kan ik me weer schaamteloos terug trekken in mijn sociale isolement.


    Mediocre schreef:
    Eigenlijk is schrijven niet leuk meer als je moet gaan inplannen wanneer je wat schrijft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aww, koppijn.


    Ik wil een tuin vol egels