• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shit. Shit. Shit. Die stomme verjaardag vergeten. How can I cover this up?


    Waarom niezen katten zo schattig ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caracalla schreef:
    (...)

    Betekent dit dat je heel vaak langskomt in Groningen en dat we dan kunnen chillen


    Helaas maakt zijn kamer het OV niet minder duur en Groningen niet minder ver ;(

    Aan de andere kant, ZONDAG MEETING. Picknick chilltijd waarin ik alle Schotlandavonturen wil horen want ik geloof dat ik achterloop. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dikke fun bij mijn Facebook status. Gheheheh.


    26 - 02 - '16

    Thank you. Best present ever. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Een kopje in de krant: "Praten over sex met je kind". Daar is niet erg goed over nagedacht.

    Waarom is mijn laptop zo sloom. Urgh.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lelelel.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 17:48 ]

    Magnikszeggenmagnikszeggen..
    Wat is dit moeilijk. Hoe onbeschoft kun je zijn!

    - en ik verveel me echt doooodd

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 18:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik mis het slechte eten dat ik heb gegeten in Spanje. D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat zijn die mensen bij Wonder Trade toch een asociale hufters. Ik stop er mooie Pokemon in, komen zij aan met fucking wurmple en basically alle waardeloze pokemon. Godverdomme..


    26 - 02 - '16

    Omdat jij mij leuk vind, moet ik jou maar leuk vinden. Omdat volgens jou niemand anders mij leuk kan vinden en ik dus voor eeuwig vrijgezel blijf als ik jou niet leuk ga vinden?

    Geloof me dan blijf ik nog liever voor altijd vrijgezel dan dat ik met zo'n kinderachtige persoon als jou ga die geen nee kent.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Helaas maakt zijn kamer het OV niet minder duur en Groningen niet minder ver ;(

    Aan de andere kant, ZONDAG MEETING. Picknick chilltijd waarin ik alle Schotlandavonturen wil horen want ik geloof dat ik achterloop. :Y)


    Ik dacht dat je misschien de parents kon overtuigen te gaan en dat jij dan gewoon casual meerijdt haha. ZOVEEL ZIN IN JIP, ZOVEEL


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Caracalla schreef:
    (...)

    Ik dacht dat je misschien de parents kon overtuigen te gaan en dat jij dan gewoon casual meerijdt haha. ZOVEEL ZIN IN JIP, ZOVEEL


    wacht eens even, dat zou serieus kunnen werken. Zo van ik ga mee naar mijn stiefbroer een keer en dan rijden de parents terug en dan crash ik bij jou of zo en dan maakt het niet meer uit dat je aan de andere kant van de planeet woont. 8D

    //

    Hoe sneu ben je als je op vakantie bent en met duizend dingen bezig kan zijn, maar je alleen maar met een zwak, huilend hart kan denken aan hoe fucking geweldig haar lippenstift eruitzag en hoe je haar opeens weer interessant vindt nu ze geen optie meer is en blergh. Ik geloof dat "gewoon vrienden blijven" de eerste paar maanden een stille marteling wordt. Hopelijk gaat het snel weer over. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nha we hebben gewoon al een maand niet tegen elkaar gepraat. I miss You 3:


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about