• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:28 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wauw. Weer heeft een YouTuber op één van m'n comments gereageerd. Het houdt maar niet op.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Harris schreef:
    Wauw. Weer heeft een YouTuber op één van m'n comments gereageerd. Het houdt maar niet op.

    Gefeliciteerd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy fuck, wat was dat voor knal een tijdje geleden? Alles in huis trilde..

    Eindelijk thuis. I'm excited about tomorrow.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Het mini-concert van Spinvis was echt heerlijk

    B0B schreef:
    Dikke fun bij mijn Facebook status. Gheheheh.

    Oh, nu ik er net weer aan denk: Ben & Jerry's heeft de Lotta-references op hun ijsjes blijkbaar opgemerkt en je comment geliket! 8D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 23:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    From this moment on • I'll become the perfect girl and hide the darkness in me.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 23:21 ]


    Noooooo. I want foooood and hugs and aaaah.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Go home Sanne. You're drunkkkkk.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik heb eigenlijk echt geen zin meer in jou, maar meh.


    Your make-up is terrible

    Ah, blikseminslag in een boom. Dat was de harde knal.

    Giraffe schreef:
    (...)
    Oh, nu ik er net weer aan denk: Ben & Jerry's heeft de Lotta-references op hun ijsjes blijkbaar opgemerkt en je comment geliket! 8D


    Lol


    26 - 02 - '16

    Stiekem was het voordeel van geen internet wel dat ik geen contact had met mensen. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin in iemand.


    Your make-up is terrible

    Gelukkig gaat de onweer nét langs Purmerend en kan ik gewoon lekker van mijn slaap genieten. Au refuar (of hoe dan ook ) mensen. Slaap lekker en tot morgen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 23:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb je altijd van die kortzichtige reacties op internet... "Een vrouw moet dan ook alleen voor zijn man schijnen". Wtf, en de man dan? Komt het natuurlijk ook nog eens van een vrouw. Wtf stampen ze je in je hoofd, zeg! Iedereen mag 'schijnen' zoals die wil (zolang het binnen wettelijke normen is) voor zichzelf! Verstoppen onder lakens is veel beter, ja. Man man, waarom leren ze niet dat het wel degelijk fout is? Geloof of niet... Het is gewoon fout.


    Ik wil een tuin vol egels