• Ik heb geen idee waar dit topic moet, dus ik hoop dat het goed staat.

    Ik vertrek volgende week zaterdag naar Londen voor vijf maanden voor mijn buitenlandse stage en omdat ik nooit eerder in Engeland ben geweest, wil ik jullie vragen wat daar allemaal te doen is. Ik wil liever niet de typische toeristentrekjes horen, maar minder bekende plekjes die echt de moeite waard zijn. Ik ben sowieso van plan om zoveel mogelijk musea en musicals te bezoeken. Wat zijn verder nog plaatsen in Engeland die de moeite waard zijn? Ik heb sowieso Bath en Canterbury op mijn lijstje staan en ik ben vooral dol op historische plekken. Omdat ik geen rijbewijs heb, ben ik dus op de trein aangewezen, dus de plaatsen moeten wel goed bereikbaar zijn met de trein vanuit Londen.

    Dus, wat voor leuke dingen zijn er in en rondom Londen te doen?


    Take risks and conquer your fears.

    HARRY POTTER STUDIO TOUR IN WATFORD, DUUUH.(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Neem me meeeeeeee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    SPECS schreef:
    HARRY POTTER STUDIO TOUR IN WATFORD, DUUUH.(krul)

    Sorry, ik heb helemaal niets met Harry Potter. (:

    @ Ruitenburg, kom maar langs, haha. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    (...)
    Sorry, ik heb helemaal niets met Harry Potter. (:

    @ Ruitenburg, kom maar langs, haha. (:


    Oh.:d die zag ik niet aankomen haha, 9/10 van QUIZLET vind hp leuk.X')


    You were born original, don't die as a copy.

    Deal. (Maar serieus, ik ben jaloers. :'D)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oxford en Brighton vond ik heel erg leuk/mooi, maar vooral ook heel interessant, omdat het de wat ''oudere'' plekjes zijn. Daarnast, canterbury misschien?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dover Castle?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wilde net heel enthousiast Canterbury zeggen maar toen zag ik hem al staan.
    De enige plek die ik naast Londen en Canterbury heb bezocht in Engeland is Tonbridge maar dat is niet heel speciaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga volgende maand naar Londen en ik heb die reis echt uitsluitend geboekt voor het National History museum. Als je er echt lang bent, is het denk ik wel eens speciaal om te doen en volgens mij kan je in het grootste deel gratis binnen, maar ik kan me natuurlijk vergissen ;)


    What would Emma do?

    Je zou natuurlijk in de avond een musicaltje kunnen pakken, Wicked of Billy Elliot bijvoorbeeld. Of Lion King, Mathilda, Charlie & The Chocolate Factory, er zijn er zo veel.

    Verder ben ik niet zo bekend met Engeland, ben wel 2x op werkweek naar Londen geweest haha, dus toeristische plekjes ken ik wel


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ga naar Brighton voor de chocolade van Choccywoccydoodah. :Y)

    Nee, eerlijk gezegd heb ik geen idee wat er echt aan te raden is, want ik vond Londen niet heel spectaculair toen ik er was. Wel kan ik je zeggen dat het kraanwater er walgelijk is en het toiletpapier heerlijk zacht. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohh Brighton is zo leuk! And the white cliffs of Dover. (:


    The truth is out there.

    ImAwesome schreef:
    Ik wilde net heel enthousiast Canterbury zeggen maar toen zag ik hem al staan.
    De enige plek die ik naast Londen en Canterbury heb bezocht in Engeland is Tonbridge maar dat is niet heel speciaal.

    Dit dus. Meer kan ik eigenlijk ook niet aanraden, haha.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wiarda schreef:
    Ga naar Brighton voor de chocolade van Choccywoccydoodah. :Y)

    Nee, eerlijk gezegd heb ik geen idee wat er echt aan te raden is, want ik vond Londen niet heel spectaculair toen ik er was. Wel kan ik je zeggen dat het kraanwater er walgelijk is en het toiletpapier heerlijk zacht. :W


    Dit

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 19:25 ]


    26 - 02 - '16