• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Je gaat naar het vijfde?


    Ja, waarom?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    EthereaI schreef:
    Oh nou ben ik toch even benieuwd, naar welk jaar/niveau gaan jullie?

    Ik zelf Gymnasium 4, CM

    B2 European Law School. Dit jaar wijken we eindelijk af van regulier recht, maar dat betekent ook Engelse vaktermen en alles. Dat wordt nog wat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    EthereaI schreef:
    Oh nou ben ik toch even benieuwd, naar welk jaar/niveau gaan jullie?

    Ik ben een derdejaars mbo Mediavormgeving Niveau 4-studente. Dit schooljaar ga ik afstuderen in de richting Interactieve vormgeving.
    Ik ben nu al bang voor de examens.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    EthereaI schreef:
    Oh nou ben ik toch even benieuwd, naar welk jaar/niveau gaan jullie?

    Ik zelf Gymnasium 4, CM


    Eerstejaarsstudente burgerlijk ingenieur. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    5 Atheneum, E&M ^^


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ga voor de tweede ronde 5VWO, met een C&M profiel. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Havo 4 N&G


    El Diablo.

    VWO 4, E&M


    “A queen will always turn pain into power.”

    EthereaI schreef:
    Oh nou ben ik toch even benieuwd, naar welk jaar/niveau gaan jullie?

    Ik zelf Gymnasium 4, CM


    Ik ga naar 2 Havo.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Baelor schreef:
    (...)

    Ja, waarom?

    Vroeg het me gewoon af omdat je 14 bent en dat is erg jong als je naar het vijfde gaat. ^^ Normaal ben je 16, maar het kan misschien liggen aan de maand waarin je jarig bent. (+ heb je ook een jaar overgeslagen?)


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Vroeg het me gewoon af omdat je 14 bent en dat is erg jong als je naar het vijfde gaat. ^^ Normaal ben je 16, maar het kan misschien liggen aan de maand waarin je jarig bent. (+ heb je ook een jaar overgeslagen?)


    Ja, ik heb mijn derde leerjaar inderdaad niet gedaan en verjaar pas in september, vandaar. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    EthereaI schreef:
    Oh nou ben ik toch even benieuwd, naar welk jaar/niveau gaan jullie?

    Ik zelf Gymnasium 4, CM


    Ik ben tweedejaars op de PABO.


    Tell me about it, stud.

    Hebben de studenten hiero eigenlijk intro? Want dan ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben vierdejaars geschiedenis op uni. Lang leve langstuderen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Volgende week begint voor mij school weer. Ik ga naar 4 Gymnasium. (NT/NG, met Latijn, NLT, filosofie en beeldende vorming)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…