• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chavez schreef:
    Ik weet het echt nog niet. Ik zou mijn tijd wel nog kunnen gebruiken voor school...


    School, quizlet, lijkt me even belangrijk.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    School, quizlet, lijkt me even belangrijk.:Y)
    prioriteiten, jarne, je leert ze nog wel leggen. Lol. Nee. Dan zat ik nu niet in me bed, maar was ik aan't feesten. De stress heeft me te pakken. Ik zal tegen woensdag wel weten of ik kom. Dan ga ik mkjn weekendplanning wel gemaakt hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chavez schreef:
    (...) prioriteiten, jarne, je leert ze nog wel leggen. Lol. Nee. Dan zat ik nu niet in me bed, maar was ik aan't feesten. De stress heeft me te pakken. Ik zal tegen woensdag wel weten of ik kom. Dan ga ik mkjn weekendplanning wel gemaakt hebben.


    Ik ben nu op dit moment bezig met de topprioriteit in mijn leven.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Sorry voor het lange wachten mensjes, wegens omstandigheden zat ik een beetje in tijdsnood om alles bij te werken. Andere zaken hadden prioriteit maar het is me nu toch gelukt om de hele lijst met namen aan te passen. (:
    De meeting begint inderdaad om 12 uur, al zal ik waarschijnlijk tegen 17 uur al weer naar huis moeten gaan. Wil uiteraard niet zeggen dat jullie niet langer kunnen blijven. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    AngelOfTheLord en AFireInside is dezelfde persoon. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik stem er voor om de meeting tot 18 oktober 17:00 te laten duren!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik stem er voor om de meeting tot 18 oktober 17:00 te laten duren!:Y)

    En ik ga mee met de meerderheid! Aangezien het voor mij niet echt veel uitmaakt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik kan misschien toch niet. Mn ma gaat weg en moet misschien op mn zusje passen (tenzij ze uiteindelijk niks af gaat spreken, want dan gaat ze naar opa en oma).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan ze nu dan niet naar opa en oma? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Kan ze nu dan niet naar opa en oma? :')


    Dat is dus het probleem. Als ze niks af had gesproken was ze naar opa en oma gegaan, maar die wonen niet in de buurt dus als ze met die vriendinnen af heeft gesproken moet ze thuis blijven zeg maar en ik dus ook :/ Zo fijn als je als eerst in huis iets in de agenda noteert en dat dat volledig wordt genegeerd :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Had dan toch maar je ticket gekocht dit weekend. :')
    Ik vind het een beetje raar dat jij niet met vrienden mag afspreken, maar zij wel. Maar ik kan er überhaupt niet tegen als mensen thuis moeten blijven om op te passen op een broertje/zusje, alsof ze geen eigen leven hebben. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, gelukkig niet eigenlijk, anders had ik zo 30 euro weggegooid :')
    Maar inderdaad, ugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Had je dan serieus niet weg gemogen omdat je zusje met vriendinnen afspreekt die ze vaak genoeg kan zien? Dat is echt héél, héél erg oneerlijk zeg. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarschijnlijk.. M'n ma wilt het stimuleren dat ze buitenshuis afspreekt met vrienden, zodat ze achter de computer vandaan komt :c Maar ik ga nog wel even kijken of er iets geregeld kan worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga niet afkomen. Sorreh ;3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please