• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb even zitten kijken wanneer ik in Antwerpen zal zijn, normaal is het om 12:24, het is dat of een uur eerder. Jullie zullen wel kunnen wachten zeker.

    Wat zullen we nu gaan doen? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Afspraak aan de Starbucks?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Afspraak aan de Starbucks?(:

    Sowieso, al heb ik geen idee of ik daar geld aan kan uitgeven. =P
    Maar ik bedoelde eerder wat we daarna gaan doen. Ik had enkele opties gegeven en ik zal die storytellerdices enzo meenemen voor dode momenten. =)

    En ohja, mijn reis kan misschien lichtjes veranderen. Dat moet ik nog bezien. Ik moet vrijdagavond lang in Geel zijn en ik weet nog niet of ik ga gaan. Maar dan is het vertsandiger om in Geel te blijven slapen en dan daar de trein te nemen of eventueel enkele bussen. Dat moet ik nog uitzoeken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat gaan we dan juist allemaal doen? Het gaat namelijk niet zo'n denderend weer zijn. 25% kans op regen als ik me niet vergis.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    We kunnen altijd richting La Place gaan, en zoals voorgesteld wat spelletjes spelen. Dit lijkt me het makkelijkst doenbaar en het droogst, maar we kunnen ook naar de bios. Alhoewel ik liever iets socialer wil doen maargoed, ik doe wat de meerderheid doet!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    We kunnen altijd richting La Place gaan, en zoals voorgesteld wat spelletjes spelen. Dit lijkt me het makkelijkst doenbaar en het droogst, maar we kunnen ook naar de bios. Alhoewel ik liever iets socialer wil doen maargoed, ik doe wat de meerderheid doet!(;

    Bioscoop is echt wel duur voor mensen die geen studentenkaart hebben.
    Het is 10 euro voor een ticket en dan heb je nog niets om te drinken of te eten. Tenzij je naar de UGC zou gaan, die bioscoop is iets goedkoper maar veel zal dat niet zijn. Het is inderdaad ook niet zo erg sociaal dus ik denk niet dat het een goed idee is. (:
    Tenzij jullie het écht willen uiteraard.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Bioscoop is echt wel duur voor mensen die geen studentenkaart hebben.
    Het is 10 euro voor een ticket en dan heb je nog niets om te drinken of te eten. Tenzij je naar de UGC zou gaan, die bioscoop is iets goedkoper maar veel zal dat niet zijn. Het is inderdaad ook niet zo erg sociaal dus ik denk niet dat het een goed idee is. (:
    Tenzij jullie het écht willen uiteraard.

    De UCG was het plan dan wel aangezien dat het dichtste bij is en op wandelafstand. De Metropolis moet je eerst nog met de tram naar de Decathlon en ben je minstens 15-20 minuten ofzo kwijt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat zijn dan nog andere voorstellen buiten de La Place en de bioscoop? Iemand leuke ideetjes. Het is jammer genoeg geen weer voor een picnick ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat zijn dan nog andere voorstellen buiten de La Place en de bioscoop? Iemand leuke ideetjes. Het is jammer genoeg geen weer voor een picnick ofzo.


    Gezellig shoppen zoals de vorige keer! Ik ben dringend toe aan nieuwe make-up!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Gezellig shoppen zoals de vorige keer! Ik ben dringend toe aan nieuwe make-up!:Y)

    Ik weet wel enkele kleuren nagellak die bij jouw huidskleur passen! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meestal lopen we gewoon door winkelstraten en gaan we ergens gezellig zitten. :'D
    Maar het gaat nog niet zo goed met me helaas, dus ik word steeds banger dat ik ervan moet afzien. :(


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Meestal lopen we gewoon door winkelstraten en gaan we ergens gezellig zitten. :'D
    Maar het gaat nog niet zo goed met me helaas, dus ik word steeds banger dat ik ervan moet afzien. :(

    Noooo, don't make me the only Dutch person in this meeting D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Noooo, don't make me the only Dutch person in this meeting D:

    Ik zou het ook echt super jammer vinden D:
    Maar ik heb nog twee dagen om te herstellen, dus er is nog hoop ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik zou het ook echt super jammer vinden D:
    Maar ik heb nog twee dagen om te herstellen, dus er is nog hoop ;)

    Mooizo. ^^


    Deep inside, I've never felt alive