• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou in de voormiddag naar Mechelen moeten ^^
    En voor een park is het te koud, volgens mij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oooh, zo. Ik was al in de war. xD
    Vanaf hoe laat kun je wel? (:

    En dat hangt denk ik van het weer af. Afgelopen weekend was het heerlijk, maar dat is op het laatste moment bezien en ik denk dat we daar inderdaad niet van moeten uitgaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    En het stadspark in Antwerpen is nu ook niet de meest geweldige plek :')

    Ik zou in Mechelen moeten zijn tot 13u, maar ik weet nog niet of ik ga ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oké! Dan lijkt het me handiger als jij gewoon later aanschuift? Volgens mij hebben we bij iedere meeting wel mensen die iets later komen. Omdat ik van ver kom en niet langer onderweg wil zijn dan ik er ben, is één uur voor mij echt wel de max en heb ik nog het liefst twaalf uur ;p

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 13:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oké! Dan lijkt het me handiger als jij gewoon later aanschuift? Volgens mij hebben we bij iedere meeting wel mensen die iets later komen. Omdat ik van ver kom en niet langer onderweg wil zijn dan ik er ben, is één uur voor mij echt wel de max en heb ik nog het liefst twaalf uur ;p


    Hier sluit ik me bij aan haha.

    Ik wil trouwens uiterlijk dit weekend de trein geregeld hebben. Zijn er dan nog geen concrete plannen, dan gaat het voor mij waarschijnlijk niet door.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan haha.

    Ik wil trouwens uiterlijk dit weekend de trein geregeld hebben. Zijn er dan nog geen concrete plannen, dan gaat het voor mij waarschijnlijk niet door.


    Wij zorgen gewoon dat we er om twaalf uur zijn. :Y)
    Of moet je nog concretere plannen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    10 minuten stappen van het station is er de stadsschouwburg met mini-parkje. Ik vond dat er vrij schattig uitzien een week geleden. Maar dat is buiten.
    Ik weet nog een Antwerpenmeeting dat we een tijd lang in de La Place zaten, volgens mij aan het weerwolven. Was ook leuk.
    Op bijna iedere Antwerpenmeeting heb ik geweerwolfd. Toen was dat geeneens een hype op Quizlet. =P

    Ik had ooit eens voor een Gent-meeting voorgesteld om social media na te spelen. Dat was toen ook plezant. Hadden we post-its bij en plakten we dingen zoals 'vind-ik-leuk' op mensen en dingen. Seni had zelfs een vind-ik-leuk op een politieagent geplakt en hij vond het amusant/ voelde zich vereerd. =P
    Maar ondertussen heb ik daar de guts niet meer voor.

    Voor de rest heb ik geen andere concrete voorstellen om te doen. Buiten dat van de bioscoop en dan daarna ergens in de buurt blijven plakken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook nog een Hyves-spel. :'D
    Daar moet je vragen over elkaar beantwoorden. Ik vind het wel lollig, maar het is wel een bordspel en waarschijnlijk daarom niet zo gemakkelijk. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wil je trouwens ook nog in onze superspannende app, Erica?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 14:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)

    Wij zorgen gewoon dat we er om twaalf uur zijn. :Y)
    Of moet je nog concretere plannen?


    Van wat ik had begrepen moet je bij het boeken van NS international ook het tijdstip van de terugreis al aangeven?

    En dat "vind ik leuk" is echt humor haha. Weerwolven lijkt me altijd goed c: Alleen een bordspel lijkt me niet heel handig nee..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Van wat ik had begrepen moet je bij het boeken van NS international ook het tijdstip van de terugreis al aangeven?

    En dat "vind ik leuk" is echt humor haha. Weerwolven lijkt me altijd goed c: Alleen een bordspel lijkt me niet heel handig nee..


    Oké oké. Ik wil op tijd thuis zijn want mijn beste vriendin is ook jarig. Misschien om zeven uur de trein terug? Dan kunnen we nog wel iets eten daarvoor. Sofie en Wen, wat vinden jullie?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is er een app dan? =P
    Ja, denk ik. Zolang ik maar niet opgegeten wordt ofzo. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vikings schreef:
    (...)

    Oké oké. Ik wil op tijd thuis zijn want mijn beste vriendin is ook jarig. Misschien om zeven uur de trein terug? Dan kunnen we nog wel iets eten daarvoor. Sofie en Wen, wat vinden jullie?


    Dat vind ik prima c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scandal schreef:
    Is er een app dan? =P
    Ja, denk ik. Zolang ik maar niet opgegeten wordt ofzo. ^^

    Ja, dat had ik een paar pagina's terug voorgesteld. :'D
    Jouw nummer kan ik trouwens ook niet meer vinden, Wendy.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 15:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik een paar pagina's terug voorgesteld. :'D
    Jouw nummer kan ik trouwens ook niet meer vinden, Wendy.


    Ik zal hem vanavond/morgen even doorsturen dan c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."