• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Noooo, don't make me the only Dutch person in this meeting D:


    Nawh Natas :c
    Ik kan wss wel komen c: Mn zusje heeft afgezien van haar afspraak en gaat dus naar opa en oma c: Morgen dus even treinkaartje kopen en hopen dat het dan een beetje mee zit allemaal.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 23:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is echt zo jammer dat het voor mij niet lukt, ik had jullie graag ontmoet!


    16 - 09 - '17

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Noooo, don't make me the only Dutch person in this meeting D:


    Ik ben halfbloed en woon een kleine kilometer diep in NL hoor!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Als er concrete plannen zijn, zou het wel kunnen dat ik langskom :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb definitief besloten dat ik niet kom morgen. Ik vind het echt super jammer, want ik keek er al weken naar uit, maar ik vind de reis veel te lang/intensief als ik me niet fit voel. D:

    Heel veel plezier allemaal.Als er weer een meeting komt, ben ik er graag bij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Veel plezier morgen!


    16 - 09 - '17

    Hoe laat hadden we nu weer afgesproken? Ik denk dat ik er naast lees in de beginpost of zo ;D


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Hoe laat hadden we nu weer afgesproken? Ik denk dat ik er naast lees in de beginpost of zo ;D

    12 uur. Ik wist dat ik iets vergeten was. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb om 11u22 een bus en zal dus waarschijnlijk rond 12 uur aankomen op de Rooseveltplaats, waar alle bussen aankomen. Om 16u07 heb ik helaas al een bus terug naar huis omdat ik anders te laat ben op mijn afspraak 's avonds.
    Ik vroeg me ook nog af hoe we elkaar herkennen. Ik ben namelijk vrij slechtziend maar zet mijn bril niet zo graag op met dit weer...En ik ben vreselijk slecht in het herkennen van mensen. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarom heb ik zo lang gewacht met mijn vragen te stellen? :'D De starbucks is toch in het station van Antwerpen-Centraal, he? Ik vertrek in Sint-Katelijne-Waver (rijd door Mechelen) en kom aan om 11.43 (:


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Waarom heb ik zo lang gewacht met mijn vragen te stellen? :'D De starbucks is toch in het station van Antwerpen-Centraal, he? Ik vertrek in Sint-Katelijne-Waver (rijd door Mechelen) en kom aan om 11.43 (:

    Ja, klopt (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vikings schreef:
    Ik heb definitief besloten dat ik niet kom morgen. Ik vind het echt super jammer, want ik keek er al weken naar uit, maar ik vind de reis veel te lang/intensief als ik me niet fit voel. D:

    Heel veel plezier allemaal.Als er weer een meeting komt, ben ik er graag bij.

    Noo =(

    Ik kom normaal wel tegen 12u aan. En anders laat ik wel iets anders weten, want ik heb van volgens mij een aantal van jullie een gsmnr. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben die jongen die doelloos aan de Starbucks sta.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga zo even het kaartje regelen hehe.

    Ik zal eens kijken hoe ik me herkenbaar kan maken. Misschien moet ik maar even bij de feestwinkel een opzichtige pruik kopen. Wedden dat jullie me dan wel herkennen? :p


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vikings schreef:
    Ik heb definitief besloten dat ik niet kom morgen. Ik vind het echt super jammer, want ik keek er al weken naar uit, maar ik vind de reis veel te lang/intensief als ik me niet fit voel. D:

    Heel veel plezier allemaal.Als er weer een meeting komt, ben ik er graag bij.

    Jammer D: Beterschap, Natas!

    Wendy, kwam je nu zeker? Ik heb in ieder geval al de trein uitgezocht:
    Ik ben eruit. Godnondetju, dat ze dit niet zelf kunnen aangeven zeg. Moet het via een hele omweg doen, maar het wel drie minuten korter en ik hoef maar twee keer over te stappen, verdorie. (Ik had hier eerst een heel lulverhaal getypt over de stoptrein en alles.)
    Nou, we kunnen elkaar meeten op Bijlmer. Het is alleen wat jij liever hebt:
    - Of we nemen de intercity naar Utrecht, stappen daar over op een trein richting Rotterdam en komen iets minder dan een kwartier voordat we de volgende trein moeten hebben aan. (We moeten van 14 -> 3)
    - We nemen de sprinter richting Rotterdam vanaf Bijlmer, maar dan hebben we vier minuten om iedereen omver te lopen, naar beneden te sprinten vanaf perron 16 (dacht ik, geen idee of het boven of ondergronds is) en naar perron 3 te racen om nog meer mensen omver te lopen, waarschijnlijk. (En het is een sprinter, dan heb je grote kans (frans) dat die ook nog wat vertraging heeft.)
    Vanuit Rotterdam kunnen we in ieder geval in één keer om 11.08 naar Antwerpen Centraal reizen, vanaf perron 3.

    Ik ben alleen nog een beetje aan het prutsen met mijn kaartje. Misschien weten mijn lieftallige Vlaamse buren wat ik het beste kan doen, haha.
    Ik reis in Nederland gratis en ik vertrek vanaf Amsterdam Bijlmer ArenA en ga (technisch gezien) via Antwerpen naar Den Bosch, omdat ik zondag nog in Den Bosch moet werken en dus naar huis moet. Alleen op NS International kan ik alleen een enkeltje ergens vandaan toveren en dan zou ik twee keer een superdagretour moeten betalen (ofzoiets van 3,80). Moet ik anders een traject kopen vanaf Roosendaal tot aan Antwerpen van heen en terug (waar ik vrij weinig tijd voor heb, want dat betekent dat ik ook nog eens moet uitchecken bij Roosendaal D: ) of is er nog een ander handig ticket wat ik via de Belgische vervoerders kan kopen?

    Oeps, spraakwaterval. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive