• Wat denken jullie er van? Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog eens naar een meeting ben geweest. Het is dankzij Painkiller dat ik het idee kreeg om er zelf eentje te organiseren in Antwerpen. Dit omdat het echt de dichtstbijzijnde locatie is waar ik "snel" geraak. Moet je niet vragen.

    Waar:
    Antwerpen. Meer specifiek; in de hal bij de Starbucks omdat het daar altijd te doen is en dit écht de gemakkelijkste plek is om iedereen terug te vinden.
    Al slaag ik er telkens opnieuw in om naast een hele groep te kijken.



    Suggesties om te doen:
    • De zoo
    Kinderen 3 t/m 17 jaar € 17,50
    Studenten*, 60+............€ 17,50
    Volwassenen............... € 22,50

    • Aquatopia
    Volwassene/kinderen vanaf 13 jaar € 14,95...Maar als je ze online koopt is het € 12,95

    • Rondhanden en de stad onveilig maken - Painkiller
    •...

    Wanneer:
    Zaterdag 17 oktober om 12uur.


    Wie:
    Zeker:
    Rasalhague • Kim • 20 • Komt met de bus en stapt af op Roosevelt.
    Anzu • Felicia • 19 • Komt met de trein van Mechelen of Leuven
    Vikings • Natas • 25 • Komt vanuit Schiphol met de trein
    Scandal • Erica • 22 • Komt met de bus en stapt af aan Koningin Astrid Plein.
    Ethan • Sofie • 19 • Komt van Amsterdam Bijlmer via Schiphol
    AFireInside • Stefanie • 23 • Komt met de trein van Ninove
    NinielBlack • Lynn • 19 • Komt met de trein vanuit Kluisbergen
    Debbaut • Jarne • 16
    copal • Erika • 20 • Komt met de trein via Leuven

    Misschien:
    Baelor • Leah • 14
    AngelOfTheLord • Stef • 23
    Chavez • Nele • 19
    Monteriggioni • Wendy • 17
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    Cliffordz • Laurianne • 20

    Kunnen jullie naamswijzigingen doorgeven? Alvast bedankt!
    We staan trouwens niet in voor eventuele mentale schade die je op kan lopen na een meeting.[q][/q]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 15:50 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Jammer D: Beterschap, Natas!

    Wendy, kwam je nu zeker? Ik heb in ieder geval al de trein uitgezocht:
    Ik ben eruit. Godnondetju, dat ze dit niet zelf kunnen aangeven zeg. Moet het via een hele omweg doen, maar het wel drie minuten korter en ik hoef maar twee keer over te stappen, verdorie. (Ik had hier eerst een heel lulverhaal getypt over de stoptrein en alles.)
    Nou, we kunnen elkaar meeten op Bijlmer. Het is alleen wat jij liever hebt:
    - Of we nemen de intercity naar Utrecht, stappen daar over op een trein richting Rotterdam en komen iets minder dan een kwartier voordat we de volgende trein moeten hebben aan. (We moeten van 14 -> 3)
    - We nemen de sprinter richting Rotterdam vanaf Bijlmer, maar dan hebben we vier minuten om iedereen omver te lopen, naar beneden te sprinten vanaf perron 16 (dacht ik, geen idee of het boven of ondergronds is) en naar perron 3 te racen om nog meer mensen omver te lopen, waarschijnlijk. (En het is een sprinter, dan heb je grote kans (frans) dat die ook nog wat vertraging heeft.)
    Vanuit Rotterdam kunnen we in ieder geval in één keer om 11.08 naar Antwerpen Centraal reizen, vanaf perron 3.

    Ik ben alleen nog een beetje aan het prutsen met mijn kaartje. Misschien weten mijn lieftallige Vlaamse buren wat ik het beste kan doen, haha.
    Ik reis in Nederland gratis en ik vertrek vanaf Amsterdam Bijlmer ArenA en ga (technisch gezien) via Antwerpen naar Den Bosch, omdat ik zondag nog in Den Bosch moet werken en dus naar huis moet. Alleen op NS International kan ik alleen een enkeltje ergens vandaan toveren en dan zou ik twee keer een superdagretour moeten betalen (ofzoiets van 3,80). Moet ik anders een traject kopen vanaf Roosendaal tot aan Antwerpen van heen en terug (waar ik vrij weinig tijd voor heb, want dat betekent dat ik ook nog eens moet uitchecken bij Roosendaal D: ) of is er nog een ander handig ticket wat ik via de Belgische vervoerders kan kopen?

    Oeps, spraakwaterval. (bloos)


    Ik kom zeker jah (als het met de trein gaat lukken haha). Ik denk dat de eerste optie het handigste is dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Ik kom zeker jah (als het met de trein gaat lukken haha). Ik denk dat de eerste optie het handigste is dan.

    Kay, dan heb ik even voor je gekeken: je kunt het beste dit reisadvies volgen: http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml Overigens moet je natuurlijk je beginstation aanpassen, denk ik zo, haha.
    Omdat jij wel een retourtje kan nemen zou ik als ik jou was vanaf je beginstation tot en met Rotterdam (daar hebben we genoeg tijd om uit te checken) gewoon op je ov-chip reizen en vanaf Rotterdam tot en met Antwerpen via de kaartjesautomaten een internationale chipkaart kopen. Van Rotterdam tot en met Antwerpen is dat €12,10
    Je moet dan op de terugweg wel weer uitchecken bij Rotterdam met die internationale chipkaart en inchecken met je gewone chipkaart. Dit reisadvies wordt namelijk geweigerd te geven op NS International -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Kay, dan heb ik even voor je gekeken: je kunt het beste dit reisadvies volgen: http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml Overigens moet je natuurlijk je beginstation aanpassen, denk ik zo, haha.
    Omdat jij wel een retourtje kan nemen zou ik als ik jou was vanaf je beginstation tot en met Rotterdam (daar hebben we genoeg tijd om uit te checken) gewoon op je ov-chip reizen en vanaf Rotterdam tot en met Antwerpen via de kaartjesautomaten een internationale chipkaart kopen. Van Rotterdam tot en met Antwerpen is dat €12,10
    Je moet dan op de terugweg wel weer uitchecken bij Rotterdam met die internationale chipkaart en inchecken met je gewone chipkaart. Dit reisadvies wordt namelijk geweigerd te geven op NS International -.-"


    Pfoe, dan zou ik voor alleen de heenreis al 30 euro kwijt zijn? Da's me een beetje te gek haha. Als ik via ns international van Hillegom tot Antwerpen zie, is het maar 16 euro? Dan ga ik via Leiden naar Rotterdam en volgens mij zit dat stuk naar Rotterdam al in de prijs? Ik snap weinig van de ns op dit moment haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Pfoe, dan zou ik voor alleen de heenreis al 30 euro kwijt zijn? Da's me een beetje te gek haha. Als ik via ns international van Hillegom tot Antwerpen zie, is het maar 16 euro? Dan ga ik via Leiden naar Rotterdam en volgens mij zit dat stuk naar Rotterdam al in de prijs? Ik snap weinig van de ns op dit moment haha

    Ga je via Leiden naar Rotterdam? Want dat kan ook. Maar je kunt denk ik ook gewoon een internationaal kaartje kopen vanuit je thuisbasis, bedenk ik me nu. En dan kun je "reizen zoals je wilt". Zolang je maar niet via NS International iets regelt, want daar klopt geen snars van. Die kun je gewoon bij het eerste station kopen waar je vertrekt en dan geldt die de hele dag, zolang je maar weer op dezelfde plek uitcheckt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Ga je via Leiden naar Rotterdam? Want dat kan ook. Maar je kunt denk ik ook gewoon een internationaal kaartje kopen vanuit je thuisbasis, bedenk ik me nu. En dan kun je "reizen zoals je wilt". Zolang je maar niet via NS International iets regelt, want daar klopt geen snars van. Die kun je gewoon bij het eerste station kopen waar je vertrekt en dan geldt die de hele dag, zolang je maar weer op dezelfde plek uitcheckt.


    Nou, ik wil gaan zoals het het goedkoopst is :3 Maar hoe bedoel je? Ik snap er echt niks meer van x) Als ik het via ns international zou regelen, zou ik voor heen en terug 33.60 kwijt zijn. Als ik eerst op ov naar Rotterdam zou gaan en dan naar Antwerpen met international, ben ik dat bedrag alleen al kwijt aan de heenreis. Maar ik weet dan niet waar het nog meer te regelen is enzo?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Nou, ik wil gaan zoals het het goedkoopst is :3 Maar hoe bedoel je? Ik snap er echt niks meer van x) Als ik het via ns international zou regelen, zou ik voor heen en terug 33.60 kwijt zijn. Als ik eerst op ov naar Rotterdam zou gaan en dan naar Antwerpen met international, ben ik dat bedrag alleen al kwijt aan de heenreis. Maar ik weet dan niet waar het nog meer te regelen is enzo?

    Kijk hier eens. Daar vind je alle informatie die nodig hebt. Maar je bent sowieso niet weinig kwijt aan deze reis, ben ik bang. Hij trekt namelijk het gewone tarief om naar Roosendaal en terug te reizen en vervolgens nog een Superdagretourtje erbij voor in België.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Kijk hier eens. Daar vind je alle informatie die nodig hebt. Maar je bent sowieso niet weinig kwijt aan deze reis, ben ik bang. Hij trekt namelijk het gewone tarief om naar Roosendaal en terug te reizen en vervolgens nog een Superdagretourtje erbij voor in België.


    Nouja, ik wil toch niet meer kwijt zijn dan 40 euro. Anders blijf ik wel gewoon thuis :') Maar goed, wat ik van die site begrijp kan ik op ns international gewoon van Hillegom tot Antwerpen voor 16.80 een enkeltje kopen en dan ben ik der, dus dan ga ik dat wel gewoon doen denk. Voor zover ik zie ben ik dan echt het goedkoopst uit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Nouja, ik wil toch niet meer kwijt zijn dan 40 euro. Anders blijf ik wel gewoon thuis :') Maar goed, wat ik van die site begrijp kan ik op ns international gewoon van Hillegom tot Antwerpen voor 16.80 een enkeltje kopen en dan ben ik der, dus dan ga ik dat wel gewoon doen denk. Voor zover ik zie ben ik dan echt het goedkoopst uit.

    Ja, snap ik wel hoor. Okidoki, dan zien we elkaar om 11.08 in Rotterdam dan wel? (Overigens, dat kaartje zit aan geen enkele tijd gebonden, behalve als je met een interncity direct reist (dan betaal je namelijk toeslag), dus je kunt vertrekken wanneer je wilt.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben geen groot licht met treinen enzo, ik denk ook niet dat wat ik nu ga zeggen een optie is, maar ik ga het toch zeggen want je weet maar nooit.
    Je kan online bij de nmbs een ticket kopen voor -26j tussen 2 Belgische treinstations. Dat is 7 euro dacht ik, of 6,5, weet ik niet meer. Maar je kan ook een retour tussen 2 Belgische stations kopen en dat is ook nog redelijk goedkoop. Maar die dingen zijn dus geldig tussen 2 Belgische stations. En als je in Roosendaal opstapt en in Antwerpen er af gaat, neem ik aan dat die 2 opties niet gelden op die trein. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben geen groot licht met treinen enzo, ik denk ook niet dat wat ik nu ga zeggen een optie is, maar ik ga het toch zeggen want je weet maar nooit.
    Je kan online bij de nmbs een ticket kopen voor -26j tussen 2 Belgische treinstations. Dat is 7 euro dacht ik, of 6,5, weet ik niet meer. Maar je kan ook een retour tussen 2 Belgische stations kopen en dat is ook nog redelijk goedkoop. Maar die dingen zijn dus geldig tussen 2 Belgische stations. En als je in Roosendaal opstapt en in Antwerpen er af gaat, neem ik aan dat die 2 opties niet gelden op die trein. =S

    Ik heb een nsmedewerker lastiggevallen, maar toch bedankt voor het antwoord. Mijn treinkaartjes heb ik nu. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga ze als ik vanavond thuis kom dan regelen haha. Zullen we afspreken op Rotterdam dan? Dat zou voor mij makkelijker zijn dan A'dam, omdat het voor mij omrijden is :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Ik ga ze als ik vanavond thuis kom dan regelen haha. Zullen we afspreken op Rotterdam dan? Dat zou voor mij makkelijker zijn dan A'dam, omdat het voor mij omrijden is :3

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Ja, snap ik wel hoor. Okidoki, dan zien we elkaar om 11.08 in Rotterdam dan wel? (Overigens, dat kaartje zit aan geen enkele tijd gebonden, behalve als je met een interncity direct reist (dan betaal je namelijk toeslag), dus je kunt vertrekken wanneer je wilt.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wauw, ik ben echt superwakker x)
    Maar is goed!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Guys? Heb eens een vraag...Wie van jullie kent Antwerpen heel goed?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    In het historische centrum weet ik wel alles zijn.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Queer zijn is gewoon alles