• Hallo lieve Q-ers!

    We zijn al op de 23e aangekomen van de maand augustus. Maar wat wij van jullie vragen is.... om te stemmen! Bekijk de xOTM's inzendingen, zoek je favoriet uit en deel je stem!

    - SOTM heeft welgeteld maar liefst 8 inzendingen deze maand! 8! Daar zijn we super tevreden over. Je kunt hier je stem uitbrengen.

    - QOTM heeft 3 inzendingen. Ik geloof dat dat nog best een aantal is voor de quizzen? In ieder geval zou het wel leuk zijn als de quizzen wat extra aandacht zouden krijgen en de quizzen serieus ingevuld worden zodat jij op je favoriet kan stemmen! Je kunt hier je stem uitbrengen.

    - POTM heeft 6 inzendingen en er zitten echt goeden tussen zeg! Als ik jou was, zou ik ze maar snel bekijken en je favoriet eruit halen. Wie verdient het om de winnaar van de maand te worden? Je kunt hier je stem uitbrengen.

    - COTM heeft helaas pindakaas maar 2 inzendingen. Dat is jammer, want het is altijd leuk wanneer er veel users mee doen aan de wedstrijden. Maar weerhoudt dit je er alsjeblieft niet van om te stemmen op je favoriete column met het thema Geheimen. Je kunt hier je stem uitbrengen.

    - IOTM heeft 6 inzendingen! Niets verkeerds aan. Lekker veel deelnemers die stuk voor stuk een foto hebben met het thema water. Nieuwsgierig naar de foto's? Neem een kijkje en stem direct op degene van wie jij vindt die de meest aansprekende foto heeft! Je kunt hier je stem uitbrengen.

    Heel veel stemplezier!

    Groetjes,
    De moderators


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben erg benieuwd naar de uitslagen, haha :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Ik ben erg benieuwd naar de uitslagen, haha :3


    Ik ook c:


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook al heel benieuwd, en ik vind het erg leuk dat er zoveel mensen hebben gestemd! ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Voorlaatste stemdag! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het wordt spannend! Iedereen die meedoet aan een van de wedstrijden: heel veel succes! (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 11:15 ]


    What would Emma do?

    'K ben super zenuwachtig! Ik doe mee met QOTM en SOTM...


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Laatste stem dag. Woeh, woeh, woeh. Schiet snel op met stemmen! Morgen ben je ... te laat. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    En nu is het de dag van de onthulling! Wat spannend :3


    What would Emma do?

    OEH!!!!! *tamtamtammmm*

    Wanneer krijgen we de uitslag te horen? Nou ja, ik zie wel. Ik hoop snel!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 7:13 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    OEH!!!!! *tamtamtammmm*

    Wanneer krijgen we de uitslag te horen? Nou ja, ik zie wel. Ik hoop snel!

    Later op de dag met een beetje geluk. School is ook weer begonnen dus tja. ^^ x)


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    (...)
    Later op de dag met een beetje geluk. School is ook weer begonnen dus tja. ^^ x)


    Smoesjes Anne!! (N)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Smoesjes Anne!! (N)

    *kisses kisses* No, no. School it is! :'D
    Maar ik zal er wel vandaag naar proberen te kijken. (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 10:00 ]


    Pretty is just a pretty word.