• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    Morgen schreef:

    Zal ik doen!!


    Yeah thanksss

    @DreamerN:
    HAaha niet erg hoor. Succes!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Daar was ik weer :)
    Jij maakt zulke leuke covers dat ik steeds bij jou terug kom haha

    * Titel: " Onze Zomervakantie|| The Aftermath (vervolgverhaal)
    * Korte Samenvatting: De kinderen die in 'Onze Zomervakantie' voorkwamen zijn inmiddels opgegroeid tot tieners en ze staan op het punt om naar de middelbare school te gaan. Deze beleven ze allemaal op hun eigen manier. De ene ziet het zitten, de ander totaal niet..
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Heb ik niet echt. Je bent helemaal vrij op dat gebied.
    * Sfeer die het weer moet geven: Toch wel een wat vrolijke sfeer. Niet 'te' vrolijk maar wel vrolijk.
    * Horizontaal of verticaal? Dat maakt opzich niet zoveel uit. Het mag allebei :)
    * Eventuele Exta's: Misschien dat je iets kan doen met tienerkinderen van tussen de 14 en 18 jaar. Geen idee of je daar wat mee kan maar dacht ik zeg het er even bij

    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    WhoopWhoop, ik ben aangenomen op de opleiding Grafische Vormgeving! *O**O**O* Ik had me aangemeld voor regulier, maar ik mag het nu zelfs proberen op versneld! Niveau 4 van normaal 4 jaar in 3 jaar. Ben benieuwd of het me gaat lukken.

    Ik was echt zo misselijk van de spanning vanochtend... Al is het maandag waarschijnlijk net zo erg aangezien ik met een vertraging van drie weken nog instroom in een klas die elkaar dus al redelijk kent..


    Credendo Vides

    Wat leuk! Gefeliciteerd en heel veel succes!


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    WhoopWhoop, ik ben aangenomen op de opleiding Grafische Vormgeving! *O**O**O* Ik had me aangemeld voor regulier, maar ik mag het nu zelfs proberen op versneld! Niveau 4 van normaal 4 jaar in 3 jaar. Ben benieuwd of het me gaat lukken.

    Ik was echt zo misselijk van de spanning vanochtend... Al is het maandag waarschijnlijk net zo erg aangezien ik met een vertraging van drie weken nog instroom in een klas die elkaar dus al redelijk kent..


    Gefeliciteerd!!!!
    Heel veel succes!


    obsessive rage

    Gefeliciteerd!


    In my defense, I was left unsupervised.

    Scira schreef:
    Wat leuk! Gefeliciteerd en heel veel succes!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DreamerN schreef:
    WhoopWhoop, ik ben aangenomen op de opleiding Grafische Vormgeving! *O**O**O* Ik had me aangemeld voor regulier, maar ik mag het nu zelfs proberen op versneld! Niveau 4 van normaal 4 jaar in 3 jaar. Ben benieuwd of het me gaat lukken.

    Ik was echt zo misselijk van de spanning vanochtend... Al is het maandag waarschijnlijk net zo erg aangezien ik met een vertraging van drie weken nog instroom in een klas die elkaar dus al redelijk kent..

    Gefeliciteerd! Echt leuk om te horen (: en eigenlijk ook wel weer fijn dat je zo vroeg al kan beginnen, hoef je niet nog langer te wachten ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ooh wat gaaf meid, gefeliciteerd! En heel veel plezier daar. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heel veel succes, maar bovenal plezier!

    Zet um op!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Succes, congratz!


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Oh wat goed!!!!
    Superleuk!!
    Gefeliciteerd! Zet hem op ;)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    DreamerN schreef:
    WhoopWhoop, ik ben aangenomen op de opleiding Grafische Vormgeving! *O**O**O* Ik had me aangemeld voor regulier, maar ik mag het nu zelfs proberen op versneld! Niveau 4 van normaal 4 jaar in 3 jaar. Ben benieuwd of het me gaat lukken.

    Ik was echt zo misselijk van de spanning vanochtend... Al is het maandag waarschijnlijk net zo erg aangezien ik met een vertraging van drie weken nog instroom in een klas die elkaar dus al redelijk kent..


    Goed van je! Misschien komen jou zelfgemaakte covers nog eens in de winkel!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Bedankt voor alle berichtjes! (:
    Haha, het zou natuurlijk geweldig zijn om ooit een cover van mezelf echt in een winkel te zien liggen! Dat wordt nu natuurlijk al helemaal een streven, zeker omdat ik ook hoor dat sommige tweede / derdejaars tijdens hun studie al een eigen bedrijf opzetten.


    Vandaag zo goed als al het kunstzinnige materiaal gehaald wat op de lijst stond... Zelfs met korting was ik nog.... over de 250,- kwijt O.o Daar komt nog het gehele Adobe pakket en de lesboeken overheen...

    Ik ga zo weer met een cover beginnen. (:


    Credendo Vides

    Ohh jaa dat is echt zoo cool dan!!
    Woooow das echt heel veel!
    oeii......

    Zzzzucces xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.