• Wauw, topic 5 alweer ! (':




    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    Nieuw!
    1. Rewritten
    2. Middernacht
    3. SamuelDrake × Concept klaar
    4. Jyn
    5. Adamlicious
    6. Dreadful ? × Concept klaar
    7. Aemilin
    8. Atrox × Wachten op antwoord
    9. Harry_Potter007
    10.Framboise
    11.Middernacht
    12.TPose
    13.Aleshanee × Concept klaar


    Oud:

    1 ×HalfBloodPrince
    2 ×Crossbow
    3 ×Polovina
    4 ×Rewritten
    5 ×WensAter
    6 ×TPose
    7 ×Adamlicious
    8 ×Jyn
    9. ×Dreadful
    10 ×Atrox
    11 ×Middernacht
    12. × Harry_Potter007
    13. × Framboise
    14. × Aemilin



    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4




    Afgerond

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina
    240. [url=

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:03 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier de cover voor Polovina, eentje zonder tekst en het transparante en eentje met beide dingen wel.

    Het is heel mooi, maar waarom staat er overal een prentje bij, behalve bij aarde?

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Het is heel mooi, maar waarom staat er overal een prentje bij, behalve bij aarde?


    Huh? Hoe bedoel je?


    Credendo Vides

    Sorry, ik bedoel lucht? Bij vuur heb je vlammen staan, bij water water en bij aarde bladeren. Maar bij lucht staat niets...

    Harry_Potter007 schreef:
    Sorry, ik bedoel lucht? Bij vuur heb je vlammen staan, bij water water en bij aarde bladeren. Maar bij lucht staat niets...


    Er staat mist (;


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    (...)

    Er staat mist (;
    ohw echt dat zie ik niet...

    Harry_Potter007 schreef:
    Sorry, ik bedoel lucht? Bij vuur heb je vlammen staan, bij water water en bij aarde bladeren. Maar bij lucht staat niets...


    Het is heel subtiel, maar er is inderdaad mist / wolkenachtig / rook. (;


    Credendo Vides

    Hey ik ben opzoek naar een cover, hieronder mijn info.

    * Titel: Locked between good and evil
    * Korte Samenvatting:

    Iedereen kent de klassieken horror verhalen, verhalen die gaan over oude landhuizen waar mensen naar toe verhuizen en uiteindelijk in een hel belanden.
    Dit verhaal zal anders worden, met een licht klassiek tintje, maar anders. Wat nu als we vanuit de bovennatuurlijke schrijven, dat zij hun verhaal ook kunnen vertellen.

    De zestienjarige Skylar had samen met haar vrienden besloten om een huis te kopen dat net buiten de stad lag.
    Maar hierdoor zagen ze niet en had niemand door dat er toch iets goed mis was. Skylar meende Snikkende geluiden te horen, alsof er iemand huilde. Maar dat snikken was eigenlijk een roep om hulp, kunnen ze erachter komen wat het geluid is en zijn ze nog op tijd voor de gene die hen om hulp vroeg. Want het goede en het kwade hielden zich daar schuil.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    en deze


    Het laatste meisje wil ik als dit kan en anders mag je een andere foto zoeken als geestverschijning op de cover hebben staan. Het meisje heeft blond haar en blauwe ogen.
    * Sfeer die het weer moet geven: De sfeer mag lekker duister zijn en dramatisch zou ook perfect zijn.
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je helemaal vrij in.
    * Eventuele Exta's


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Bagans > TPose


    16 - 09 - '17




    Ik merk inderdaad dat het systeem van weleer me veel makkelijker op de been houdt. Waarschijnlijk was ik er de vorige keer mee gestopt omdat het schriftje kapot ging. Nu heb ik er eentje met een hardere kaft, dus het moet goed komen. (: In de tijd dat ik geen laptop bij me heb kan ik alsnog bezig met het uitdenken van de concepten.


    @Atrox
    Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik voor deze plaatjes heb gekozen, maar ik vond die met het meisje en het... gloeiende.... Wezen ding wel wat hebben, juist omdat er een soort band te zien is tussen die twee en het ook weer wat meer het idee geeft van buitenaards leven.
    Verder heb ik de cover simpel proberen te houden. ^^ Maar ik hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:




    Ik merk inderdaad dat het systeem van weleer me veel makkelijker op de been houdt. Waarschijnlijk was ik er de vorige keer mee gestopt omdat het schriftje kapot ging. Nu heb ik er eentje met een hardere kaft, dus het moet goed komen. (: In de tijd dat ik geen laptop bij me heb kan ik alsnog bezig met het uitdenken van de concepten.


    @Atrox
    Ik weet eigenlijk niet precies waarom ik voor deze plaatjes heb gekozen, maar ik vond die met het meisje en het... gloeiende.... Wezen ding wel wat hebben, juist omdat er een soort band te zien is tussen die twee en het ook weer wat meer het idee geeft van buitenaards leven.
    Verder heb ik de cover simpel proberen te houden. ^^ Maar ik hoor graag wat je ervan vind.

    Stomme laptop weigert de afbeelding te laden, dus ik moest op m'n gsm kijken om te zien hoe hij eruit zag, haha :') Maar goed, ik ben dus echt verliefd op deze cover! Het is heel anders dan ik voor ogen had, maar eigenlijk ook veel beter dan alles wat ik had verwacht. Ik vind hem echt gewoon perfect, maar ik schrijf deze story niet alleen dus ik wacht nog even of mijn schrijfmaatje er nog iets aan toe te voegen heeft (: Oh ja, het is misschien een beetje laat, maar heb je ook nog eens versie zonder titel? (Omdat dit eigenlijk een werktitel is en ik weet niet zeker of we hem gaan houden.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Stomme laptop weigert de afbeelding te laden, dus ik moest op m'n gsm kijken om te zien hoe hij eruit zag, haha :') Maar goed, ik ben dus echt verliefd op deze cover! Het is heel anders dan ik voor ogen had, maar eigenlijk ook veel beter dan alles wat ik had verwacht. Ik vind hem echt gewoon perfect, maar ik schrijf deze story niet alleen dus ik wacht nog even of mijn schrijfmaatje er nog iets aan toe te voegen heeft (: Oh ja, het is misschien een beetje laat, maar heb je ook nog eens versie zonder titel? (Omdat dit eigenlijk een werktitel is en ik weet niet zeker of we hem gaan houden.)



    Haha oké, ik ben allang opgelucht dat je hem mooi vind ^^
    Hier is de versie zonder tekst :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Haha oké, ik ben allang opgelucht dat je hem mooi vind ^^
    Hier is de versie zonder tekst :


    Thank you (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oeh concept klaar! *enthousiasme*
    Crossbow went SamuelDrake trouwens :3

    Oké, @SamuelDrake, hier een poging voor je cover. Ik heb er eentje met iets transparant gedaan en eentje zonder. Als het trouwens niet grimmig genoeg is hoor ik het graag, dan zal ik dat nog aanpassen.



    Credendo Vides

    NIEUW TOPIC

    >Click<


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:51 ]


    Credendo Vides