• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Oh, weer een poging tot een soort Q fanfic. Wat een leuke variatie op dat idee, met Harry Potter erbij. :Y)
    Ik twijfel nog een beetje of ik mee wil doen, maar ik wil dit sowieso in de gaten houden. (:


    Zijn er daar al meer van? Ö
    Die heb ik dan helemaal gemist xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oehh dit klinkt leuk!
    Hier kom ik zeker nog op terug!
    Maar even ter verduidelijking: moet je dan ook je eigen karakter spelen of moet je gewoon je karakter beschrijven en passen jullie die toe in jullie verhaal?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    lluitador schreef:
    Oehh dit klinkt leuk!
    Hier kom ik zeker nog op terug!
    Maar even ter verduidelijking: moet je dan ook je eigen karakter spelen of moet je gewoon je karakter beschrijven en passen jullie die toe in jullie verhaal?

    Dat laatste. Als iedereen gaat schrijven wordt het een chaos, vrees ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Dat laatste. Als iedereen gaat schrijven wordt het een chaos, vrees ik.


    Hahah ohja das niet heel handig.
    Thanks en ik zal zsm mijn karakter invullen.
    Moet het perse jezelf zijn of mag het ook fictief met karakterelementen van jezelf?


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    MT, na twaalf uur werken heb ik niet echt inspiratie om die rol nu in te vullen!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    lluitador schreef:
    (...)

    Hahah ohja das niet heel handig.
    Thanks en ik zal zsm mijn karakter invullen.
    Moet het perse jezelf zijn of mag het ook fictief met karakterelementen van jezelf?

    Ik ken je niet, dus je kunt opschrijven wat je wilt. :'D
    Ik heb er geen problemen mee als je er wat bij verzint, als je denkt dat je karakter daar interessanter van wordt. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Ik ken je niet, dus je kunt opschrijven wat je wilt. :'D
    Ik heb er geen problemen mee als je er wat bij verzint, als je denkt dat je karakter daar interessanter van wordt. :')


    Oke prima!


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ooh suuperleeeeeuk, en je kan al zo goed schrijven.

    Volledige aam: Vanity Young
    Leeftijd: 24
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Docent lijkt mij leuk!
    Karakterbeschrijving:
    Komt nog-
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Niet als docent (: Maar tuurlijk! allemaal


    Heb jij een relatie? Nee, maar je mag best wat verzinnen hoor (:

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Beide

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?

    Ja ik stap erop af want anders krijg ik er echt spijt van!

    In welke afdeling word jij ingedeeld?

    Ravenclaw

    Welk huisdier heb je?

    Mag mijn lieve meisje Sky meedoen?



    Anders wil ik wel graag een kat.

    Houd je aan de huisdieren uit HP

    Welk vak lijkt jou leuk? Verzorging van Fabeldieren

    Welk vak lijkt jou niet leuk? Waarzeggerij enz.

    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? De hele wereld overnemen en achter een klein jongetje aan met een litteken op zijn hoofd. Nee jk. Een badass tovenaar worden natuurlijk.

    Plaats hier een foto van jezelf.






    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?

    Tuurlijk! Sta ik open voor!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 0:02 ]

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Zijn er daar al meer van? Ö
    Die heb ik dan helemaal gemist xD


    Niet heel recent, maar door de jaren heen zijn er weleens mensen geweest die een verhaal probeerden te schrijven met rollen van Q'ers erin, ja. Dit is de enige die ik nu kan vinden, maar er waren er wel meer. Voor zover ik weet liep dat echter iedere keer na een paar hoofdstukken weer dood, dus ik ben heel benieuwd hoe dit wordt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De rest vul ik later in!

    Volledige naam • Jente Anna Jones.
    Leeftijd • Vijftien jaar.
    Karakterbeschrijving • Ik word over het algemeen als heel erg koppig omschreven. Ik wil eigenlijk altijd gelijk krijgen en ik ben echt heel erg lastig van mijn mening af te krijgen. Ik doe eigenlijk al mijn hele leven een beetje wat ik zelf wil, zonder me daarbij iets van anderen aan te trekken. Vaak vinden mensen mij ook impulsief in mijn keuzes en acties. Mijn leven bestaat heel erg uit gewoon random dingen doen en hopen dat het goed gaat - en meestal gaan dat soort dingen ook wel goed. Ik vind eerlijkheid heel erg belangrijk en zal dus ook altijd zeggen wat ik denk - zonder me aan te trekken dat ik mensen daar misschien mee kwets. Ik ben niet het persoon om dingen achter te houden of om dingen heen te draaien. Ook vind ik gezelschap heel erg belangrijk. Ik kan er echt niet tegen als ik alleen ben en het liefste zou ik altijd door mensen omringd zijn. Ik ben van nature redelijk nieuwsgierig ingesteld. Ik kom graag nieuwe dingen te weten en kwam vroeger al met hele absurde vragen over van alles en nog wat. Verder ben ik meestal eigenlijk vrolijk. Ik huppel het leven door en probeer zoveel mogelijk te genieten van alles.
    Hobby’s • Lezen, schrijven, surfen, zeilen, zingen, dansen, toneelspelen en schilderen.
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Heb jij een relatie? • Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? • Mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? • Ik ga gewoon normaal met ze om.
    In welke afdeling word jij ingedeeld? • Slytherin.
    Welk huisdier heb je? • Een kat.
    Welk vak lijkt jou leuk? • Transfiguration.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? • Ancient Runes.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? • Heel veel awesome spreuken leren. (:
    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? • Nee, hoor. (:


    Mijn meest recente selfie. Sorry ik kon niets beters vinden. :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 7:15 ]


    -

    Basis
    Volledige naam:
    Daniël la Loutre
    Leeftijd: 22
    Als het kan ben ik graag docent. Als je die voorkeur ook mag aangeven ˆˆ, dan liefst les geven in gedaanteverwisselingen of toverdranken
    (Ik heb mijn achternaam stiekem naar het Frans vertaald, aangezien ik proffesor den Otter niet vond klinken (': )
    Karakterbeschrijving: Ik ben echt een hele spontane meid. Als ik bij vrienden binnen kom, zou ik zeggen met een hele drukke, vrolijke 'Hallo!' binnen kunnen stormen. Ik hou wel van gezelligheid om me heen en probeer altijd van alles het positieve in te zien. Aangezien ik veel teleurstellingen al heb gehad, probeer ik op de kleine dingen al trots te zijn. Dit probeer ik ook in vriendschappen. Tussen mensen probeer ik altijd een beetje de harmonie te bewaren, zelf kan ik slecht tegen ruzies, waardoor ik alles zal proberen om dit te voorkomen. Ik ben echt een uitsteller qua werk, maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik heel geconcentreerd uren achter elkaar aan een stuk zitten.

    Daarnaast ben ik wel een enorme flapuit- alles wat ik zie, hoor of me opeens bedenk - kan ik er zo uitflappen. Gek genoeg ben ik dan wel weer heel goed in het bewaren van geheimen, en vooral mijn eigen. Tot op bepaalde hoogte ben ik open naar iedereen, maar de 'echte' problemen krop ik dan toch wel op. Ik ben daarbij dan ook heel slecht in hulp vragen in dingen, aangezien ik het liefst alles zelf doe. Ook ben ik best nogal een grote chaoot. Als er dingen zijn die ik niet mag vergeten, moet ik deze opschrijven op een briefje, anders gebeurt het niet. Daarnaast kan ik af en toe een klein beetje bazig overkomen en kan ik heel slecht tegen mijn verlies in spelletjes.

    Hobby’s: Dansen, schrijven, films kijken en bordspellen spelen vind ik ontzettend leuk om te doen ˆˆ

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Wel, als HalfBloodprince ook een docent maakt, lijkt het me wel gezellig om met haar op te trekken. Verder weet ik het zo even niet (;
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik ben hetero (:
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Als ik het weet, zou er sowieso op af stappen, flirten ermee. Ik zou even wat moed moeten verzamelen, maar doe het uiteindelijk toch. Daarbij ben ik wel als ik echt verliefd ben op iemand, ontzettend onhandig, nog erger dan normaal. En dan heb ik het vooral over dingen omgooien of iemand per ongeluk in zijn gezicht slaan bijvoorbeeld. Meestal is het echter dat andere mensen het sneller door hebben dan ik als ik iemand leuk vind.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik ben echt een grote flirt, veel te leuk. Het is echter wel zo dat als een persoon niet op mijn geflrt in gaat, ik er snel klaar mee ben. Dus het is zou maar zeggen zo dat hard to get types, niet echt mijn ding zijn. Ik weet niet zo goed, maar meestal komt het vanzelf door middel van complimentjes of dubble grapjes.

    Foto



    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenclaw
    Welk huisdier heb je? Een kleine kerkuil, genaamd Loralee.
    Welk vak lijkt jou leuk? Gedaanteverwisselingen, toverdranken
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Leer van de oude runen, voorspellend rekenen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Een magisch duel en een keer een toverdrank gebruiken om iemand voor de gek te houden.

    Extra:

    Mijn ouders zijn al sinds ik een jaar of 6 ben uit elkaar.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Het maakt mij helemaal niets uit, je mag mij best dood laten gaan.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 12:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Verander mijn naam toch maar naar Sanne, ik wist niet dat iedereen zijn echte naam zou gebruiken.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    MT, ik ga hem invullen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Basis

    Volledige naam


    Leeftijd
    17

    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    -

    Karakterbeschrijving

    Hobby’s


    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?


    Heb jij een relatie?
    Nee

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik doe mijn best het hoofd koel te houden en normaal tegen hen te doen, al heb ik soms de neiging me uit onzekerheid wat terug trekken.

    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Geen van beiden eigenlijk. Ik begin meestal over van alles en nog wat te praten.


    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gryffindor

    Welk huisdier heb je?
    Ik vind uilen mooie dieren, dus natuurlijk heb ik dan ook een uil.

    Welk vak lijkt jou leuk?
    Zowel gedaanteverwisseling als vliegles lijken me erg leuk.

    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Kruidenkunde. Een beetje leren over plantjes, bleegh.

    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Ik zou veel willen ontdekken en bovenal willen vliegen. Vliegen lijkt me geweldig. Vandaar dat ik ook wel graag bij het Quidditch team zou willen.


    Plaats hier een foto van jezelf.


    En de rest wordt later ingevuld/bijgevuld, maar nu moet Backbiter zich even aan gaan kleden (A)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Volledige naam:
    Jarne Debbaut
    Niet mijn echte achternaam, dus als jullie liever geen schuilnaam hebben mag je enkel mijn voornaam nemen!(;

    Leeftijd:
    16 jaar
    Ik verjaar 20 februari!

    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?

    nvt!

    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.

    Hobby’s:
    In het echt atletiek, in de toverwereld zwerkbal!

    Sociaal:

    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Ik ben een Slytherin en zie niet echt Q'ers die ik echt goed ken, dus ik sta open voor iedereen, ook uit andere afdelingen!^^

    Heb jij een relatie?

    Nee!

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    In principe op vrouwen, maar ik sluit niets uit.:Y)

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik wil eerst zeker weten of het wederzijds is, en dan zal ik rustig dichterbij proberen komen en alles aanvoelen, het is voor mij belangrijk dat het voor de ander goed voelt.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Slytherin!

    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Geen foto, maar ik beschrijf mezelf wel even.
    Ik ben een jongen, 1m70, grijs/groene ogen, redelijk slank.
    Als jullie liever iets uitgebreider hebben pas ik dit later aan!

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik vind het niet erg om te sterven, wel sterf ik het liefst in de bittere strijd.:Y)

    Ik ga dit nog verder afmaken!


    Queer zijn is gewoon alles