• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vraagje, ik sta nu onder het kopje Zwadderich bij leerlingen, betekend dit dat ik leerling ben of toch nog docent?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Basis
    Volledige naam: Belle Batteux
    Leeftijd: 14
    Karakterbeschrijving: (ik gebruik wel mijn personage van mijn eigen verhaal vind ik leuker)
    Ze is een bescheiden meisje die graag doet waar ze goed in is en niet in de weg wil staan voor andere, maar als ze echt iets wil weet ze waar ze voor staat en zal dan niemand in haar weg laten staan boor haargeluk. Ze is loyaal en heeft een goed stel hersenen. Ze is echter een enorme blunder onder druk of als imand op haar rekent. Ze is haar moeder verloren aan 'he how must not be named' en heeft daar kleine trauma's aan.

    Hobby’s: Tekenen en Schrijven

    Sociaal:
    laleah
    Heb jij een relatie?: nee
    Hoe ga jij met mensen van een ander geslacht om?
    Ik ben zo verlegen als wat als een jongen me aandacht schenkt anders dan vriendschappelijk.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Hufflepuff
    Welk huisdier heb je?
    Kleine uil met van die schattige groten ogen.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Care of magical creatures
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Potions
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Zo veel mogelijk choco kikkers eten.
    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.
    *zucht*


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Nee het enigste is dat ik het vaak druk heb met school enzo dus als er iets is dat ik waarschijnlijk laat reageer


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    Patholoog schreef:
    Vraagje, ik sta nu onder het kopje Zwadderich bij leerlingen, betekend dit dat ik leerling ben of toch nog docent?

    Ik heb volgens mij over alle docenten heen gekeken dus ik ga dat nog even nalopen :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, dit wil ik heel graag meedoen! Is er een deadline? Ik kan namelijk niet zo goed typen op mijn ipad en ik kom pas 5 september terug.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 19:21 ]


    What would Emma do?

    Nee hoor, er is geen deadline.
    Het is toch onmogelijk om alle personages al in de eerste vijf hoofdstukken te proppen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is goed, ik zal in ieder geval een Ravenclaw nemen. Waarschijnlijk een jongen, want de meesten zijn tot nu toe meisjes denk ik. Dat wordt dan de student Felix Couldron, om het een beetje in het hogwarts thema te houden. De rest komt later, hoor ;D


    What would Emma do?

    Er is even iets mis gelopen met je codes ;)


    What would Emma do?

    Goed dat je het zegt. Ik was een streepje vergeten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basis
    Volledige naam: Erieka
    Leeftijd: 19
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Student
    Karakterbeschrijving: Erieka is iemand die niet enorm erg opvalt. Als ze echter uit haar schulp kruipt en wat meer op de voorgrond kruipt, is ze een prettige persoon om mee om te gaan. Erieka is sociaal onhandig en zal zich vaak terugtrekken om te praten tegen haar kat, waarop ze nogal gek is. Haar kat betekent alles voor haar en ze is er heilig van overtuigd dat je beter katten als mensen kan hebben. Erieka is niet altijd makkelijk te begrijpen door haar autisme en kan soms als vreemd worden bestempeld. Desalniettemin is Erieka ambitieus en zeer vriendelijk.
    Hobby’s: Erieka's hobby is het fotograferen van dieren en de natuur. Verder houdt ze van creatieve dingen maken met de foto's die ze gemaakt heeft en schrijft ze dingen die bij haar foto's passen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? ImAwesome
    Heb jij een relatie? Ja
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Erieka laat niet snel merken als ze iemand leuk vindt. Ze heeft de neiging om lang, en onopvallend, naar diegene te kijken en te glimlachen bij oogcontact. Dit laatste gebeurt echter niet vaak, aangezien Erieka oogcontact ongemakkelijk en eng vindt.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Erieka klapt al dicht bij het kleinste complimentje. Dan gaat ze glimlachen, lachen en naar de grond kijken.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Griffoendor
    Welk huisdier heb je? Een kat met de naam Pim.


    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken en verzorging van fabeldieren
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Leer van oude runen en voorspellend rekenen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Van gedaante veranderen.

    Plaats hier een foto van jezelf.


    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 23:09 ]


    26 - 02 - '16

    Wohoo ik sta op de lijst (:! Als je nog een andere docent van een bepaald vak mist mag je mij ook wel switchen hoor.

    Kilig schreef:
    Basis
    Volledige naam: Erieka
    Leeftijd: 19
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Student
    Karakterbeschrijving: Erieka is iemand die niet enorm erg opvalt. Als ze echter uit haar schulp kruipt en wat meer op de voorgrond kruipt, is ze een prettige persoon om mee om te gaan. Erieka is sociaal onhandig en zal zich vaak terugtrekken om te praten tegen haar kat, waarop ze nogal gek is. Haar kat betekent alles voor haar en ze is er heilig van overtuigd dat je beter katten als mensen kan hebben. Erieka is niet altijd makkelijk te begrijpen door haar autisme en kan soms als vreemd worden bestempeld. Desalniettemin is Erieka ambitieus en zeer vriendelijk.
    Hobby’s: Erieka's hobby is het fotograferen van dieren en de natuur. Verder houdt ze van creatieve dingen maken met de foto's die ze gemaakt heeft en schrijft ze dingen die bij haar foto's passen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Heb jij een relatie? Ja
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Erieka laat niet snel merken als ze iemand leuk vindt. Ze heeft de neiging om lang, en onopvallend, naar diegene te kijken en te glimlachen bij oogcontact. Dit laatste gebeurt echter niet vaak, aangezien Erieka oogcontact ongemakkelijk en eng vindt.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Erieka klapt al dicht bij het kleinste complimentje. Dan gaat ze glimlachen, lachen en naar de grond kijken.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Griffoendor
    Welk huisdier heb je? Een kat met de naam Pim.


    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken en verzorging van fabeldieren
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Leer van oude runen en voorspellend rekenen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Van gedaante veranderen.

    Plaats hier een foto van jezelf.




    Ik wil vriendjes met jou zijn! (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik wil vriendjes met jou zijn! (:


    Yay c;


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Thomas Filion.
    Leeftijd: 16 (Student)
    Karakterbeschrijving: Mijn vrienden vinden me best slim en ik ben heel erg hieper, ik word best snel verliefd eerlijk gezegd en kan niet zo goed tegen grapjes.....
    Hobby's: Leren, Lezen, Sporten en gewoon chillen.

    Zijn er andere q'ers waarmee je graag zou willen optrekken?: nee hoor, dat mogen jullie zelf weten ;)
    Heb je een relatie: ik heb vaak korte relatie's die meteen weer over gaan en heel soms duurt het een maand, maar dat is zelden.
    Hoe ga je met mensen van het andere geslacht om?: Normaal, ik heb zowel meiden vrienden als jongens.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?: ik flirt heel veel! Soms wordt ik er zelf moe van...

    In welke afdeling word jij ingedeeld?: eigenlijk altijd Ravenklauw
    Welk huisdier heb je?: ik heb een bruine uil, Prekus.
    Welk vak lijkt jou het leukst?: Verweer tegen de Zwarte Kunsten en oude Runen.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?: Geschiedenis van de Toverkunst.
    Wat wil je zowieso doen als je in de toverwereld komt?: Zwerkbal uitproberen.

    Foto: die komt nog en stuur ik via privé

    Extra:

    Mij mag je in een jongen veranderen omdat ik dt al ben :D

    Mij maakt het niet heel erg veel uit als ik dood ga.

    Basis
    Volledige naam:
    Xantha Donnell (Je mag me ook een jongen maken, in dat geval mag je er Xander van maken (: )

    Leeftijd:
    14 jaar. (student)

    Karakterbeschrijving:
    Ten eerste ben ik bij nieuwe mensen erg ongemakkelijk en ontzettend stil. Ik zeg dan bijna niets, en ben erg aftastend naar wat mensen wel en niet kunnen hebben. Zodra ik daar ongeveer achter ben, kan ik enorm los gaan. Ik kan praktisch de boel bij elkaar schreeuwen bij bepaalde mensen, en soms maak ik opmerkingen die eigenlijk net te ver gaan (al moet men daar vaak toch om lachen). Soms heb ik van die momenten dat ik iets normaal zeg, die mensen dan blijkbaar grappig vinden.
    Als ik in een down periode zit, merkt niemand daar wat van (ik verberg het vaak met een lach). Ik hou het dan ook voor mezelf, en vertel het eigenlijk alleen aan mensen die ik erg vertrouw. Als ik gestrest ben (vaak met schoolopdrachten bijvoorbeeld), ben ik enorm prikkelbaar en snel geïrriteerd. Ik moet van mezelf alles in één keer goed doen, wat mij ook best wel een controlfreak maakt.
    Ik kan over het algemeen met iedereen wel om gaan, in pauzes huppel ik vrolijk door mijn vriendengroep heen. Hoewel ik niet snel op mensen afstap, klikt het met de meeste mensen direct als ik met ze in gesprek raak. Hoewel veel van mijn vrienden vinden dat ik met veel zelfvertrouwen door het leven ga, ben ik enorm onzeker en verberg ik veel achter mijn aparte humor.

    Hobby’s:
    Films en tv series kijken. muziek luisteren, gamen en schrijven.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?


    Heb jij een relatie?
    Nee.

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen. vrouwen, gezien ik een man/jongen ben.

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik ben dan enorm afstandelijk en ongemakkelijk. Ik hou m'n afstand liever dan dat ik op diegene afstap. Als iemand er een grap over maakt waar diegene bij is, zal ik niet aarzelen diegene een klap te geven met een knalrood hoofd.

    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Bij complimenten zal ik diegene vriendelijk bedanken. Bij flirts zal ik dichtslaan en het des betreffende persoon verbaasd aankijken.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gryffindor.

    Welk huisdier heb je?
    Een kitten genaamd Bucky.


    Welk vak lijkt jou leuk?
    Defence Against the Dark Arts.

    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Voorspellend rekenen

    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Vliegles nemen en dan waarschijnlijk van mijn bezem afvallen, en alle chocolade die ik vind eten.

    Plaats hier een foto van jezelf.



    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik heb twee bepaalde tics. Ik wrijf met de neus van mijn schoen tegen mijn kuit, en als ik nadenk wrijf ik met mijn wijsvinger langs mijn neusvleugel.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 13:17 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Super leuk idee ^^

    Basis
    Volledige aam: Nickita Kimberly Sykes (is alleen niet me eigen achternaam heb een andere gebruikt
    Leeftijd: 16 (in het egt 24 maar wil liever student zijn dus heb me leeftijd daarop aangepast ^^)
    Karakterbeschrijving: IK ben een erg vrolijk meisje die niet graag haar emoties laat zien. (vrolijkheid is ook dan wel vaak een masker van mij ben gesloten boek)
    Doordat ik niet een makkelijke jeugd heb gehad heb ik wel geleerd stevig in me schoenen te staan en laat daarom niet snel over me heen lopen.
    Ik ben erg ambitieus werk ook hard om me doel te bereiken en zal alles aan doen om ook te krijgen.
    Ik heb geen moeite om nieuwe mensen te leren kennen pas me ook erg makkelijk aan ben wel beetje grappenmaker in me vrienden groep
    ben erg goed in liegen dus kan best wel snikie zijn in die opzicht. ik sta ook voor andere klaar en ben ook behulpzaam als ik weet dat voor me zelf ook van pas komt.
    Hobby’s: Zingen, muziek maken/luisteren en feesten (met vrienden)

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? X (als andere willen prima hahah)
    Heb jij een relatie? in het egt niet nee (maar mag je in verhaal wel doen)
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? lacherig doe ook dan de stomste dingen
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? er tussen in meer ben niet egt een flirt maar ook niet te verlegen om op af te stappen.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Volgens Pottermore Slytherin dus daar blijf ik dan ook bij
    Welk huisdier heb je? een uil


    Welk vak lijkt jou leuk? potions
    Welk vak lijkt jou niet leuk? history of magic en Voorspellend rekenen {vind allebij even saai xD}
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Vliegen natuurlijk {zwerkbal spelen } en kunnen verschijnselen

    Plaats hier een foto van jezelf.

    (dit ben ik echt heb geen moeite mee ziet hoe ik uit zie ;))


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik heb claustrofobi

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Ik heb er niet egt veel moeite mee als je zo best uitkom in je story ;-)

    ik heb dyslexie dus sorry vast voor spelfouten enz

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 0:41 ]


    You can't touch music but music touch you