• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Karakterbeschrijving en foto komen nog (:
    Erg gaaf idee!

    Basis
    Volledige naam: Alex - Ferne
    Leeftijd: 19
    Docent vind ik prima, al is 19 daar wat jong voor.
    Karakterbeschrijving: 100 w
    Hobby’s: lezen, schrijven, zingen. gitaar spelen, scooters, tattoos, series kijken.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Nightbird in elk geval, en met de meesten wel gewoon.
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Op alles, geslacht speelt voor mij geen rol.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik kijk er naar van afstand, en wil wel eens dingen opzoeken/fantazeren, maar echt op pad, ga ik niet zomaar..
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik klap dicht bij de minste aandacht, maakt niet uit van wie. Al is dat niet zo als ik op podia sta.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Slytherin
    Welk huisdier heb je? Een zwarte kat.
    Welk vak lijkt jou leuk? Vliegen/DADA
    Welk vak lijkt jou niet leuk? history of magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Vliegen en spreuken leren, niets tegen potions, wat ook leuk kan zijn. Animagus worden ook, al is dat erg lastig (:
    Plaats hier een foto van jezelf. -zal even een mannelijke mij opzoeken-
    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? nee
    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Hier sta ik voor open.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, MT, dit doe ik als ik thuis ben ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mt, klinkt leuk c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Basis
    Volledige naam: Livia Lucie Di Angelo (vind ik beter bij Livia passen dan m'n eigen achternaam)
    Leeftijd: 13, ik ben jarig op 21 februari. :Y)
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Student x)
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Verlegen en awkward als ik iemand niet ken. Eens ik je ken, vertel ik je veel en word ik eerder sarcastisch en droog. Ik help iedereen die ik kan en sta altijd open voor leuke dingen. Ik hou er wel van om iets spannend of iets dat niet mag te doen. Op school haal ik meestal 8en, 9s en 10en en ik heb faalangst. Je kan me altijd in vertrouwen nemen en ik beoordeel niemand op uiterlijk. Als iemand anders ongelukkig of boos is trek ik me dat erg aan.
    Hobby’s: (Bas)gitaar spelen, muziek luisteren, lezen, tv kijken, slapen, eten, lummelen en voor de rest doe ik graag spannende dingen c:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Aire? :Y)
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie? Nope
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Verlegen, lief en awkward x)
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Laten we zeggen dat dat er van af hangt c:

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Gryffindor
    Welk huisdier heb je? Uil, Falco
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration, Defence Against the Dark Arts, Care of Magical Creatures
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Divination, History of Magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Die snoepjes eten hehe :Y), spreuken leren (mijn patronus!), leren vliegen & quidditch c:

    Plaats hier een foto van jezelf.



    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? Ik zou graag als Beater in het Quidditchteam zitten :')
    Ik zie mezelf er ook nog wel voor aan om het woord om binnen te geraken te vergeten :')

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Als het een moedige dood is mag het :')

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:22 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Basis
    Volledige naam:
    Fanny Simmons (niet m'n echte achternaam, mag je veranderen als je wilt. (; )
    Leeftijd:
    15, ik zou in jaar 5 zitten
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben zo iemand die stil is bij vreemdelingen, en veel drukker is bij vrienden of familie. Op het eerste gezicht lijk ik vooral iemand die niet zo heel erg betrokken is, en heel bescheiden is. Ik vind het niet erg om dingen voor anderen te doen, maar ik kan ook niet zo goed nee zeggen. Vooral bij mensen die ik niet goed ken lijk ik vaak veel aardiger dan ik eigenlijk ben. Ik ben soms erg stil en een beetje op mezelf, maar niet persé verlegen. Het is niet alsof ik te bang ben om erg sociaal te zijn, soms heb ik er gewoon geen zin in en doe ik dingen liever alleen. Ik haat in het middelpunt van belangstelling staan. ben ook niet zo'n jaloers typ, en ik ben redelijk relaxed. Ik schiet niet vaak in de stress en kan goed kalm blijven. Ook ben ik niet iemand die veel initiatief neemt, maar wel goed kan luisteren en liever iemand anders de leider laat zijn. Ik heb een droge vorm van humor, en ik kan soms rake opmerkingen maken. Ik ben ook erg sportief. In de zin dat ik van sporten houd en dat ook vaak doe, maar ook in de zin dat ik best tegen mijn verlies kan. Vroeger wou ik altijd heel graag winnen met alles en ging ik elke uitdaging aan, maar dat is door de jaren heen heel wat minder geworden. Ik ben niet bepaald een aansteller, en ik praat ook niet vaak over mijn gevoelens. De meeste dingen houd ik voor mezelf. Ook zie je mij niet vaak huilen of erg kwaad worden. Ik houd van dieren en ik ben een vegetariër.
    Hobby’s:
    Atletiek, lezen, computeren, series kijken, afspreken met vrienden

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Als iemand wil.
    Heb jij een relatie?
    Nope
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik probeer zo normaal mogelijk te doen en vooral niet te laten merken dat ik een oogje op diegene heb. Ik ben dan wel iets meer verlegen.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gryffindor, volgens de meeste testen. Zet me maar in een andere afdeling als je dat beter vind passen
    Welk huisdier heb je?
    Een rode kater, genaamd Percy.


    Welk vak lijkt jou leuk?
    Toverdranken, bezweringen, verzorging van fabeldieren
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Transfiguratie (lijkt me moeilijk), geschiedenis van de toverkunst
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Snoep eten, magische spulletjes kopen, toveren (duh), bewegende foto's maken, VLIEGEEEN. (:
    Plaats hier een foto van jezelf.

    Ik heb blond haar, groen/blauwe ogen en ik ben 1.80.


    Extra:
    Plz let me be in the Quidditch team.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?

    Het is jullie verhaal, doe wat je wilt. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 18:13 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Basis
    Volledige Naam: Lisanne Imani Misyakova ( niet m'n echte achternaam maar dit past beter bij mijn naam)
    Leeftijd: 13, bijna 14

    Karakterbeschrijving:
    Ik ben nogal een persoon die door de meeste personen wordt omschreven als iemand die als ze een doel heeft, dat doel sowieso wilt behalen, no matter what, het moet gewoon. Als dat niet lukt, raak ik zwaar Geïrriteerd. Veder behandel ik mensen zoals ze mij ook behandelen. Positive punten van mezelf zijn dat ik best wel sociaal ben, ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontdekken en ik vind het ook leuk om lekker bij te kletsen met mensen. Veder ben ik ook nogal een persoon die veel grappen maakt, zelfs als ik het niet eens merk, lachen mensen om dingen die ik doe ( dit op een positive wijze). Negative punten zijn bijvoorbeeld dat ik soms de neiging heb om meer aan mezelf te denken dan aan andere, waardoor sommige mensen daar soms wat van zeggen. Veder ben ik nogal klunzig en dat brengt me soms in irritante situaties. Een eigenschap die ik bezit van Slytherin is dat ik nogal sluw kan zijn.

    Hobby’s:
    Dansen, zingen, lezen, sociaal zijn, talen leren ( ik spreek bijvoorbeeld Russisch en Zweeds)
    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Niet specifiek
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik val op mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik geef aan met een subtiel look dat ik intresse heb.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik ben er tussenin.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Ik wordt ingedeeld bij Slytherin maar Ravenclaw past ook bij mij
    Welk huisdier heb je?
    Een Zwarte Uil genaamd Sofiya
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Toverdranken en Geschiedenis van de toverkunst.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Bezweringen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Sowieso Zwerkbal spelen, en gewoon een leuk leven leiden

    Plaats hier een foto van jezelf.
    bij mijn foto's op quizlet staan er wel een paar.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik zou het leuk vinden om in het Zwerkbal team te zitten.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?

    Ik heb liever dat ik in leven ben maar het maakt opzich niet veel uit.

    Extra: Ik bezit Nederlands, Frans en Russich bloed. Ik spreek de laatste twee talen redelijk.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 19:18 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Basis
    Volledige naam:
    Ingrid Gustafson (Niet mijn echte achternaam, mag worden veranderd)
    Leeftijd: Ik ben 14. Jarig op 30 november.
    Karakterbeschrijving: Ik ben een redelijk stil en teruggetrokken persoon, die liever eerst de kat uit de boom kijkt. Ik houd van rust, en soms trek ik me helemaal terug van anderen. Ook kan het me niet zo veel schelen wat anderen van me vinden, en ik schaam me eigenlijk nooit voor iets wat ik doe of heb gedaan. Gebeurd is gebeurd. Als iemand een gemene opmerking in mijn richting slingert, negeer ik die persoon gewoon.
    Ik ben echter niet het verlegen type: als iemand een gesprek met me aangaat, praat ik vrolijk terug. Van mij kun je ook random omhelzingen en rare of sassy opmerkingen verwachten. Ik word meestal vrienden met rare, vrolijke en sociale types. (Die mensen waar iedereen wel mee praat, maar nooit echt vrienden mee wordt, omdat ze nou eenmaal een beetje vreemd zijn.)
    Ik ben ook redelijk intelligent. Ik leer snel en kan problemen vaak gemakkelijk oplossen.
    Een van mijn meest negatieve eigenschappen is dat ik soms nogal bot kan reageren als iemand met kleine of (in mijn ogen) onbelangrijke problemen naar me toe komt, of me lastig blijft vallen met iets. Ook zeg ik alles wat ik wil zeggen, waardoor ik nogal grof kan overkomen. Aan de andere kant ben ik voorzichtig met mijn woorden. Oké, dat is echt moeilijk uit te leggen. :')
    Hobby’s: Lezen - ik lees met gemak een boek van 500 pagina's uit in een dag, acteren, schrijven, paardrijden, tekenen, mensen knuffelen - mijn familie is meestal het slachtoffer, muziek luisteren (bands als Muse, Panic! At The Disco en Imagine Dragons) en soms maken - blokfluit, djembé, piano.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Iedereen die op mij afstapt, waarschijnlijk. Al duurt het wel even totdat ik echt vrienden word met iemand.
    Faelain, Sublatti
    Heb jij een relatie? Nee. Ook nog nooit gehad.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik heb geen idee, op het moment sta ik nog open voor alles. Ik heb nog nooit echt gevoelens gehad voor iemand, en ik ga ook niet zomaar experimenteren. Natuurlijk zijn er soms wel mensen geweest die ik leuk vond, dus ik ben denk ik niet aseksueel. Ik zou zeggen beiden.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Normaal, al begin ik misschien iets minder vaak zelf een gesprek, ik ben iets terughoudender. Ik bloos nooit, en ik ben ook niet het verlegen of stotterende type, eerder stil. Ik heb er geen enkel probleem mee om gewoon open te zijn over mijn gevoelens.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Ravenclaw.
    Welk huisdier heb je? Een kat. Een zwarte of een tricolor. c:
    Welk vak lijkt jou leuk? Allemaal, behalve waarzeggerij.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Waarzeggerij, dus. (:
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Zo veel mogelijk handige spreuken leren en ermee experimenteren. Dit kan ervoor zorgen dat ik ineens rondloop met blauw haar of zoiets, maar al te chaotisch wordt het (hopelijk) niet.


    Extra: Ik ben kwarts Zweeds, kwart Duits en half Nederlands. Ik spreek vloeiend Zweeds, Engels en Duits. Verder ben ik ziek, maar ik weet niet of het handig is om dat in de story te gebruiken. In het kort: ik heb de hele tijd hoofdpijn, ik heb duizeligheidsaanvallen en ik moet elke dag minstens twee keer overgeven. Ik ben laatst ook een keer flauwgevallen, wat daarvoor ook twee keren is gebeurd. Dus... Jep.

    Mij maakt het niet zo veel uit of ik word gedood of niet, maar ik ben een voorzichtig type. Het zal dus niet snel gebeuren dat ik op onderzoek uitga en word ontdekt, of zoiets. Ook ben ik, zoals eerder gezegd, een snelle denker. Dus als het kan word ik dan het liefste tijdens een killing spree vermoord. c:
    Of niet. Dat is denk ik toch wel de fijnste optie. ^^

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 16:44 ]


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Oké. Ik zou dus sowieso Zweeds gaan praten met Sublatti en voorstellen daar onze geheimtaal van te maken. Zo ben ik dan ook weer wel.


    Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

    Volledige aam: Linda Ivanov niet mijn echte Achternaam, maar Paul is gewoon een lelijke achternaam x'D
    Leeftijd: 21
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? oké aangezien er ook wat leraren moeten zijn, ben ik bij deze een leraar.
    Karakterbeschrijving:
    Mijn Karakter is voor mij zelf best onduidelijk. Maar om het even op een rijtje te zetten;
    Ik ben een ontzettend rustig en kalm persoon, aan mij heb je geen stres. Terwijl ik het wel kan hebben, weet ik het heel goed te verbergen door een aantal keer goed adem te halen. Erg sociaal ben ik ook niet. Al zou ik dat eigenlijk best graag willen, jammer genoeg verwateren altijd al mijn contacten ook al doe ik nog zo mijn best om het niet te laten gebeuren. Ik laat snel over mij heen lopen, wat helemaal niet goed is en ook al wil ik er wat van zeggen het lukt gewoon niet. Toch kan ik wel flink boos worden, dan ben ik blind en tja noem het maar gerust een woede-uitbarsting vaak gaat dit gepaard met paniekaanvallen die ik nog niet onder controle heb. Tegen onrechtvaardigheid kan ik zeker niet, en probeer dan ook alles op alles te zetten om het terug te draaien of te voorkomen.

    Hobby’s: Ik werk met dieren, maar daarnaast is het ook mijn hobby!

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    nou, ik ben nogal een loner op Quizlet. Waarschijnlijk kennen genoeg mensen mij hier wel, maar het is niet zo dat ik echt wekelijks contact heb met een persoon
    Heb jij een relatie? nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? zenuwachtig haha ben ik dit jaar voor het eerst achter gekomen! ik weet op het moment dan gewoon niet hoe ik mij moet gedragen, en wordt zo nerveus en warm en ugh. Ik verstop me op dat moment liever onder een steen.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? ik klap dicht

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Hufflepuf

    Welk huisdier heb je?
    kat/ rode maincoon

    Welk vak lijkt jou leuk? Verzorging van Fabeldieren
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Waarzeggerij
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Een eenhoorn zoeken

    Plaats hier een foto van jezelf.




    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Nou, het zou echt tragisch zijn als een leraar dood gaat maar vind het niet erg hoor (flower)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2015 - 18:49 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ymir schreef:
    Oké. Ik zou dus sowieso Zweeds gaan praten met Sublatti en voorstellen daar onze geheimtaal van te maken. Zo ben ik dan ook weer wel.


    Idem dito voor mij haha.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Volledige naam: Sanne Cadwell.
    Leeftijd:
    Ik ben zestien jaar oud.
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben een vrij rustig persoon, maar er zijn wel eens momenten dat ik juist heel druk ben.
    Ik ben niet zo goed in geheimen bewaren. Als iemand me iets vertelt vind ik het gewoon lastig om het voor mezelf te houden. Meestal floept het er gewoon uit als ik met iemand aan het praten ben, maar ik heb daar achteraf vaak wel spijt van.
    Ik vind het leuk om met mensen om te gaan, en om gewoon gezellig te kletsen of andere dingen te doen. Ik heb er een hekel aan om alleen te zijn, dus ik zorg er meestal wel voor dat ik samen met iemand ben. Ik klets soms een beetje teveel, wat ik dan zelf niet echt door heb.
    Hobby’s:
    Dansen, winkelen, afspreken met vriendinnen, koken, muziek luisteren.
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Bevriend met Rowena Madson uit Ravenklauw. (http://www.quizlet.nl/users/Voldemortx/)
    Heb jij een relatie?
    Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen?
    Ik val op mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Als ik een oogje op iemand heb vind ik het leuk om met diegene te flirten, maar ik doe het niet heel overdreven.
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Volgens de test zit ik in Griffoendor.
    Welk huisdier heb je?
    Een kat. Ik ben bang voor padden en ik hou ook niet zo van uilen.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Verweer tegen de zwarte kunsten en vliegles.
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Geschiedenis van de toverkunst.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    In het zwerkbalteam spelen!
    Foto van mezelf:


    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Het lijkt me niet zo heel leuk om dood te gaan, maar als het echt moet wil ik wel op een coole, hele heldhaftige manier doodgaan (;

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 11:52 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Basis
    Volledige naam: Manon [verzin maar iets]
    Leeftijd: 20
    Ben je liever een student of een docent? Ik vind het niet erg om docent te zijn, maar ik denk dat jullie best kijken waar jullie tekort aan hebben. Als ik docent ben, liefst potions of alchemy
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben een redelijk rustig persoon, eerder afwachtend dan impulsief. Het is niet dat ik niets durf te zeggen, maar dat ik niets te zeggen heb omdat ik niet graag dingen deel met mensen die ik niet ken. Ik ben vrij behulpzaam als ik merk dat mensen er open voor staan. Als de andere persoon of personen onaardig tegen mij zijn, zal ik huiverig zijn om hen te helpen. Dit gaat ook zo met interactie. Ik ben enkel aardig tegen mensen die ook aardig zijn tegen mensen, toch vertrouw ik niet gauw iemand. Ik ben ontzettend leergierig en ik zal altijd blijven leren en blijven vragen stellen en dingen uitpluizen.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, zingen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Niet speciaal iemand die in dit topic zit, maar vooral met mede Slytherins.
    Heb jij een relatie? Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik ben bi.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik probeer zo normaal mogelijk te doen en als ik denk dat ik een kans heb, vraag ik diegene gewoon uit. Maar alleen als er echt een kans is.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik zoek niet per se relaties of aandacht op, maar laat het mij overkomen. Ik push het ook niet echt weg.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Slytherin.
    Welk huisdier heb je? Geen in RL, maar ik zou graag een kat hebben.
    Welk vak lijkt jou leuk? Potions
    Welk vak lijkt jou niet leuk? History of Magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Toveren of naar Diagon Alley, ervan uitgaande dat ik later nog naar Hogwarts zou gaan.

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Een selfie uit Praag. (:



    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 20:59 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Basis
    Volledige naam: Nichelle Elwyn (dit is niet mijn echte achternaam)
    Leeftijd: Ik ben vijftien jaar oud, verjaar op 2 februari.
    Karakterbeschrijving:
    Teruggetrokken, redelijk actief/gek met mensen die ik vertrouw, rustig, bedachtzaam, ik wacht vaak dingen af, snel jaloers, bescheiden, behulpzaam, beschermend, ik kan moeilijk stil zitten, slechte concentratie, creatief, nieuwsgierig, eigenwijs/koppig, eerlijk, eigenzinnig, gevoelig, ik ben snel geïrriteerd, kieskeurig, perfectionistisch, zorgzaam, respectvol, verlegen.
    Hobby’s: Met dieren bezig zijn, tekenen, lezen, schrijven, films/series kijken, shoppen, muziek luisteren, gamen.

    Sociaal
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Uh momenteel niet echt? :') Het maakt mij op zich niet zo heel veel uit.
    Heb jij een relatie? Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Ik val op mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik heb niet zo heel veel ervaring op dit gebied maar ik ben best afwachtend. Ik probeer me zo normaal mogelijk te gedragen en ik probeer er eerst achter te komen of hij mij überhaupt wel ziet zitten. Ik ben ook erg verlegen.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Voorheen werd ik altijd in Zwadderich geplaatst maar de laatste tijd steeds in Griffoendor. Dus plaats mij dan maar in Griffoendor :)
    Welk huisdier heb je? Een grijze bengaalse kat met de naam Dinosaur.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verweer tegen de Zwarte Kunsten, verzorging van Fabeldieren en toverdranken.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Geschiedenis van de Toverkunst, kruidenkunde.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Zweinstein verkennen, toveren, zwerkbal spelen, eventueel wat kattenkwaad uithalen, hehe :'D.

    Plaats hier een foto van jezelf.




    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    - Ik ben gek op lekker eten! :'D
    - Ik zou graag in het zwerkbal team willen zitten.
    - Ik kan belangenrijke dingen redelijk snel vergeten maar dingen die "onbelangrijk" zijn dingen kan ik goed onthouden.
    - Ik wil trouwens niet zo graag dood, maar als ik in een situatie terecht kom waar het écht niet anders kan vind ik het prima.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn topics. Morgen vul ik alles in c;


    26 - 02 - '16

    Oh, weer een poging tot een soort Q fanfic. Wat een leuke variatie op dat idee, met Harry Potter erbij. :Y)
    Ik twijfel nog een beetje of ik mee wil doen, maar ik wil dit sowieso in de gaten houden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan