• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^We gaan heus niet ieder woord tellen, maar sommigen hebben alleen een paar trefwoorden opgeschreven en dat is dus niet de bedoeling.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh, kan ik nog meedoen?


    Our brains are sick, but that's okay.

    Plottwist schreef:
    Oh, kan ik nog meedoen?


    Jahoor, natuurlijk kan dat nog! Stuur maar in!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:41 ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:41 ]


    Basis
    Volledige naam:
    Kelly Mentzij
    Leeftijd:
    19 - liever student die dan een jaar over doet.
    22 - 09
    Karakterbeschrijving:
    Ik vind het leuk om met mensen op te schieten, maar als het te druk wordt, trek ik mezelf liever terug. Ik ben betrouwbaar en zal mensen niet zomaar laten vallen. Alleen als mensen echt enorme eikels zijn wil ik niets meer met ze te maken hebben. Wanneer ik iemand niet mag laat ik dit ook duidelijk merken. Ik kan het ook zo recht in het gezicht van die persoon zeggen. Ik kom het liefst ook niet bij die personen in de buurt.
    Ik kan er niet tegen als mensen mij niet geloven wanneer ik zeg dat ik iets niet gedaan heb. Ik kan dan flink geïrriteerd raken en gaan vloeken. Ook vind ik het vervelend als mensen mij niet uit laten praten en me telkens onderbreken, ik kan dan echt pissed-off worden. Ik ben best makkelijk te irriteren en als dit zo is dan moeten mensen mij gewoon even met rust laten. Als ze dit niet doen kunnen ze een grote mond krijgen. Ik kom voor mezelf op en als mensen opmerkingen over mij maken die hard aankomen, krijgen ze 3 waarschuwingen, na de derde waarschuwing kunnen ze ook echt wel een dreun verwachten.
    Ik koester mijn vrienden en sta ook altijd voor ze klaar. Wat er ook is, ik ben er voor ze. Ik bescherm ze en niemand moet aan ze komen, want dan krijgen ze ook echt met mijn niet zo lieve kant te maken.
    Voor de rest ben ik een gezellig persoon en laat ik vaak mijn vrolijke kant wel zien. Als ik op mezelf ben komt er meestal niet zoveel vrolijkheid vanaf, omdat ik dan niemand om me heen heb waar ik het aan moet laten zien. Ook zeg ik vaak wat ik denk, als ik het ergens niet mee eens ben zal ik het daar ook niet snel mee eens worden. Ook ben ik moeilijk over te halen tot dingen toe. Wel ben ik een enorme twijfelaar.
    Hobby’s:
    Schilderen, schrijven, koken en lezen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Debbaut - Jarne - Slytherin

    Heb jij een relatie?
    Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Beiden, maar niet echt behoefte aan in het verhaal. Liever ook niet.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Gewoon als vrienden. Kan wel flirten, maar doe het niet echt heel de tijd.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Slytherin
    Welk huisdier heb je?
    Een zwart-witte kater met de naam Goofy. Het is een echte boef die best wel scheel is, wat hem leuk en schattig maakt. Hij houd van eten en blijft er eigenlijk altijd wel om zeuren.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Astronomie
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Voorspellend rekenen
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Heel veel spreuken leren en uitvoeren, om het effect hiervan te zien.
    Plaats hier een foto van jezelf.

    Extra:
    Ik weiger het om iets wat heel vrouwelijks is aan te trekken, zoals rokken, jurken, haar dingen, make-up etc.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    B A S I S
    Volledige naam:
    Leeftijd: 15 jaar.
    Karakterbeschrijving:
    •Ik ben niet de allersociaalste; ik ben nogal introvert ingesteld en wordt meestal gezien als 'mysterieus' omdat ik niet goed ben in het uiten van mijn gevoelens, hoe graag ik dat ook zou willen. In een groep ben jk meestal de toeschouwer en niet degene die praat, tenzij het om een werkgroep gaat. In een groepsproject probeer ik zoveel mogelijk invloed te hebben op het eindresultaat en daarom ben ik naast verlegen ook pittig bazig. Ik kom wel altijd snel met ideeën; ik kan overal een bron van inspiratie in zien. Daarom ben ik ook vrij creatief.
    •Als het op discussies aankomt, probeer ik mijn standpunt zo goed mogelijk te verdedigen. Argumenteren is één van sterke punten, maar meestal wil ik iets meer geven dan enkel argumenten en gooi ik er nog een paar bijdehante opmerkingen achteraan, gewoon omdat het kan.
    •Ik ben absoluut géén bèta-mens! Ik zal snel afhaken als ik een natuurkunde-opdracht voor me zie. Wel heb ik een enorme talenknobbel; ik leer woordjes heel snel en mijn vertaalskills zijn wel goed en bovendien vind ik het vertalen van teksten ontzettend leuk (bij Grieks in ieder geval).
    •Door mijn enorme nieuwsgierigheid vind ik het leuk om te verkennen en op die manier avonturen te beleven.

    Hobby’s: Tekenen, schrijven, paaseieren zoeken (my secret talent :3), films en series kijken, bakken, leuke dingen doen met m'n makkers, spelletjes spelen (en dan vooral verstopspellen, hoe kinderachtig dat dan ook mag klinken).

    S O C I A A L
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Vast wel, maar het probleem is dat ik niemand hier persoonlijk ken. Dus mij maakt het niet zoveel uit. Ik zou waarschijnlijk veel omgaan met Ravenklauwen en Zwadderaars.
    Heb jij een relatie? Nope.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ehm, ik praat niet echt met ze, daar ben ik te verlegen voor. Ik zou nooit spontaan iemand op wie ik een oogje heb aanspreken. Ik zou alleen veel kijken en vervolgens hopen dat niemand me heeft zien kijken.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Dat tweede.

    Z W E I N S T E I N
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw.
    Welk huisdier heb je? Een kat :3.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Toverdranken, Waarzeggerij.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Zwerkbal, Alchemie, Voorspellend Rekenen, Dreuzelkunde.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Zweinstein verkennen!

    Plaats hier een foto van jezelf.


    E X T R A
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Vind je het erg om dood te gaan in het verhaal? Absoluut niet! Dode mensen zijn uiteraard niet leuk, maar ik vind meestal de verhalen leuker waarin mensen doodgaan dan die waarin ze dat niet doen. Ik zou het liefst wel op een epische manier dood willen gaan, in ieder geval met herinneringswaardige laatste woorden.


    Our brains are sick, but that's okay.

    Ik heb mijn naam verander van Belle Batteux naar Eva Emerald. Zou je het kunne veranderen bij de Hufflepuffs


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    IK BEN ONGEDULDIG! (A)(A)(A)

    haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    IK BEN ONGEDULDIG! (A)(A)(A)

    haha


    Helaas zul je toch nog even moeten wachten! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Plottwist schreef:
    B A S I S
    Volledige naam:
    Leeftijd: 15 jaar.
    Karakterbeschrijving:
    •Ik ben niet de allersociaalste; ik ben nogal introvert ingesteld en wordt meestal gezien als 'mysterieus' omdat ik niet goed ben in het uiten van mijn gevoelens, hoe graag ik dat ook zou willen. In een groep ben jk meestal de toeschouwer en niet degene die praat, tenzij het om een werkgroep gaat. In een groepsproject probeer ik zoveel mogelijk invloed te hebben op het eindresultaat en daarom ben ik naast verlegen ook pittig bazig. Ik kom wel altijd snel met ideeën; ik kan overal een bron van inspiratie in zien. Daarom ben ik ook vrij creatief.
    •Als het op discussies aankomt, probeer ik mijn standpunt zo goed mogelijk te verdedigen. Argumenteren is één van sterke punten, maar meestal wil ik iets meer geven dan enkel argumenten en gooi ik er nog een paar bijdehante opmerkingen achteraan, gewoon omdat het kan.
    •Ik ben absoluut géén bèta-mens! Ik zal snel afhaken als ik een natuurkunde-opdracht voor me zie. Wel heb ik een enorme talenknobbel; ik leer woordjes heel snel en mijn vertaalskills zijn wel goed en bovendien vind ik het vertalen van teksten ontzettend leuk (bij Grieks in ieder geval).
    •Door mijn enorme nieuwsgierigheid vind ik het leuk om te verkennen en op die manier avonturen te beleven.

    Hobby’s: Tekenen, schrijven, paaseieren zoeken (my secret talent :3), films en series kijken, bakken, leuke dingen doen met m'n makkers, spelletjes spelen (en dan vooral verstopspellen, hoe kinderachtig dat dan ook mag klinken).

    S O C I A A L
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Vast wel, maar het probleem is dat ik niemand hier persoonlijk ken. Dus mij maakt het niet zoveel uit. Ik zou waarschijnlijk veel omgaan met Ravenklauwen en Zwadderaars.
    Heb jij een relatie? Nope.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ehm, ik praat niet echt met ze, daar ben ik te verlegen voor. Ik zou nooit spontaan iemand op wie ik een oogje heb aanspreken. Ik zou alleen veel kijken en vervolgens hopen dat niemand me heeft zien kijken.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Dat tweede.

    Z W E I N S T E I N
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw.
    Welk huisdier heb je? Een kat :3.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Toverdranken, Waarzeggerij.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Zwerkbal, Alchemie, Voorspellend Rekenen, Dreuzelkunde.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Zweinstein verkennen!

    Plaats hier een foto van jezelf.


    E X T R A
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Vind je het erg om dood te gaan in het verhaal? Absoluut niet! Dode mensen zijn uiteraard niet leuk, maar ik vind meestal de verhalen leuker waarin mensen doodgaan dan die waarin ze dat niet doen. Ik zou het liefst wel op een epische manier dood willen gaan, in ieder geval met herinneringswaardige laatste woorden.


    You seem like a cool person!

    XNicole


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb mijn beschrijving een beetje aangepast, pagina 8


    Leave a little sparkle wherever you go.

    Aanpassingen aan de personages moeten vanaf nu woren doorgegeven via een pb'tje. Pas alsjebliefd niet je ingestuurde bericht aan op het topic, want dat word te onoverzichtelijk. Hetgeen dat je aanpast graag in een bericht naar Vikings of mij sturen. ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ^ Als ik het heb aangepast, zal ik het pagina nummer wel vermelden!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Basis
    Volledige naam: Annemarije
    Leeftijd: 18
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Een student
    Karakterbeschrijving: Hallo, ik ben Annemarije. Ik ben achttien jaar oud, heb bruine haren en een bruine oogkleur. Met mijn 1,61 ben maar een klein kaboutertje, al zegt dat niets over het temperament dat in mij wakkert. Ik voel me namelijk gauw aangesproken en ben er iets te goed in om van mij af te bijten. Verder geef ik veel om de kleine dingen in het leven en waardeer ik ook de kleinste dingen. Ik kan emotioneel zijn, maar kan wel sterk overkomen tot anderen. Mensen voelen zich gauw bij mij op hun gemak en ik klets vaak de oren van je hoofd af. Toch luister ik graag naar anderen hun verhalen. Zelf vind ik het lastig om te veel over mijzelf te praten, omdat ik niet een ik-prater wil zijn.

    Hobby’s: Lezen, schrijven, pilates, hardlopen, muziek luisteren.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Ik heb geen voorkeur.
    Heb jij een relatie? Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik word heel sarcastisch op een speelse en plagerige manier. Ik vind het leuk om een beetje te stangen, zodat ik zijn aandacht heb.

    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Als ik wil kan ik best flirterig zijn. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Maar ik zou het wel casual doen en niet al te opvallend.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenclaw.
    Welk huisdier heb je? Een kat.
    Welk vak lijkt jou leuk? Toverdranken
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Kruidenkunde
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Ik zou graag willen een toverduel willen hebben.

    Plaats hier een foto van jezelf.



    Extra:

    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik denk het niet.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Liever niet.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 14:44 ]


    Pretty is just a pretty word.