• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke, ik heb eens even vrij tijd, dus hier is de voorlopige al. Thuis haal ik fouten er ui en stop ik er nog foto's in.

    Basis
    Volledige naam:
    Felix Couldron

    Leeftijd:
    Student 17 jaar

    Karakterbeschrijving:
    ik ben altijd heel erg opgewekt en vrolijk. Meestal ben ik echt een open boek tegen iedereen, of ik ze nu goed ken of niet. Als er bij mij een probleem is, zie je dat van op een kilometer afstand al. Gelukkig voor mij is omgaan met die problemen dan ook praten en de meeste mensen vragen makkelijk of er iets mis is. of ik die mensen al kende op voorhand, maakt eigenlijk bijna niet uit.
    Ik maak makkelijk vrienden, maar dat is redelijk oppervlakkig. Ik kan met zo goed als iedereen overweg, met hier en daar eens een uitzondering. Ik heb wel maar drie echt heel diepe, goede vriendinnen. Daar deel ik echt alles mee. We kennen elkaar al heel erg lang (dit is natuurlijk niet van belang voor het verhaal).
    Een van de belangrijkste dingen in mijn leven zijn dieren. Als ik echt in de Harry Potter wereld leefde, zou ik proberen drakentemmer of expert in de magische wezens te worden. Je kan het je zo gek nog niet bedenken of ik wil het. Het enige waarmee ik een klein beetje een probleem heb zijn spinnen, skorpioenen en paardenmuggen (die hààt ik).

    Hobby’s:
    Met vrienden praten, met dieren spelen en lekker lui achter mijn computer zitten.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?

    Dat staat vrij. (:

    Heb jij een relatie?
    Nee.

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen. Aangezien mijn personage een man is: Vrouwen.

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik ben nog nooit echt verliefd geweest, maar als ik iemand knap vind, ben ik redelijk ongemakkelijk. Ik staar heel erg en durf niet echt te spreken.

    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Ik sla dicht. Al ben ik niet iemand die voor een gesloten / lange relatie is. Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat de mens wel is gemaakt voor monogame relaties, dus ik hou mijn opties graag open (wat klinkt dit fout...).

    Zweinstein

    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Ravenklauw

    Welk huisdier heb je?
    mijn prachtige Maine Coon, die luistert naar de naam Neill.



    Welk vak lijkt jou leuk?
    magische wezens

    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Voorspellend rekenen

    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Hagrid ontmoeten en alle magische wezens ontdekken!

    Plaats hier een foto van jezelf.



    Extra
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik ben soms nogal... vreemd. Ik stel de meest bizarre vragen op de meest bizarre momenten. Bijvoorbeeld: 'Waarom hangen de sporen van paddestoelen onderaan het hoedje, als ze eigenlijk naar boven in de lucht moeten.' Die zou ik dan ook stellen aan mijn buur tijdens de les Frans.
    Ik ben soms echt te vrolijk en een tikkeltje onhandig. Als je iemand nodig hebt voor vreemde of grappige situaties, ben ik dat denk ik wel.

    Doodgaangeval
    Het maakt niet uit als ik dood ga, maar zorg dat mijn lieve katje een goede thuis krijgt. (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 14:31 ]


    What would Emma do?

    Als mijn rol niet mee kan doen als student, mag je er ook wel een docent van maken. Docent waarzeggerij, als dat kan.


    26 - 02 - '16

    #edited

    doe mij maar in Slytherin!

    Ik zal trouwens ook wel kunnen opschieten met @debbaut


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Oehh ik vul het morgen in! Hebben jullie nog per se jongens nodig?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dat zou fijn zijn ja :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit was eigenlijk best moeilijk :'3

    Basis
    Volledige naam: Evelien Upland
    Leeftijd: Ik ben 20, maar aangezien ik liever student zou zijn, nemen we maar 17 :Y)
    Karakterbeschrijving: Ik ben een redelijk teruggetrokken persoon, die eigenlijk behoefte heeft aan iets meer sociaal contact. Ik houd mijn gevoelens vaak opgekropt, maar wanneer ik ergens over begin te praten, komt vaak het hele verhaal eruit. Ik kan enorm enthousiast worden over leuke plannen of dingen als hobby's en stuff, wat vaak om anderen hun systeem werkt. Liefst van al heb ik dat mensen me graag hebben, en accepteren, al is dat niet gemakkelijk. Wanneer ik me erger, gebruik ik vaak sarcasme of begin ik te snauwen en laat ik ongewild merken dat ik niet tevreden ben. Ik kan niet tegen wakker gemaakt worden en hypocriete mensen. Ik lach graag, heb een zeer uitgebreide humor en lig bij de flauwste grap in een deuk. Verder ben ik snel bang (donker, insecten, hoogtes,...) en kan ik absoluut niet tegen liegen.
    Hobby’s: Lezen, muziek (luisteren en zingen), theater

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Zijn er andere Q'ers die met mij zouden willen optrekken? :')
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Stuntelig proberen te flirten, maar doen alsof er helemaal niets aan de hand is, en steeds beweren dat het gewoon vriendschap is.


    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenclaw
    Welk huisdier heb je? Ik zou een Birmaanse kat hebben.
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration, Charms, History of Magic & Defence Against The Dark Arts
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Astronomy
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Schrijfster/journaliste worden of dingen uitvinden
    Plaats hier een foto van jezelf.
    Ik draag wel niet altijd een bril:



    Extra:
    Ik denk het niet :'3

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik denk het wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga straks mijn mannelijke versie aanmaken voor docent, so watch out.:Y)

    Mag ik trouwens Verweer tegen de Zwarte Kunsten?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 10:42 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, dit is echt een heel leuk idee! Ik ga het invullen zodra ik thuis ben c:

    Oké laat maar, ik twijfel :x

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 22:41 ]


    Our brains are sick, but that's okay.

    Morticia schreef:
    Ik ga straks mijn mannelijke versie aanmaken voor docent, so watch out.:Y)

    Mag ik trouwens Verweer tegen de Zwarte Kunsten?

    Rikiah heeft die ook al opgegeven, maar we gaan sowieso loten voor de docenten die een dubbel vak hebben opgegeven. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Rikiah heeft die ook al opgegeven, maar we gaan sowieso loten voor de docenten die een dubbel vak hebben opgegeven. (:

    Oh, ik wilde in eerste instantie Potions, maar zag het erbij staan dus koos ik Verweer tegen de Zwarte Kunsten. Anders is er niet echt iets wat bij Slytherin past ook. :'D
    But I will wait.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit zou ik graag als kat willen! Rasloze kat (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 14:00 ]

    Nou dames en heren, waar blijven de Huffelpuf studentjes? Het huis is nog wat leeg!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Loughlin schreef:
    Dit was eigenlijk best moeilijk :'3

    Basis
    Volledige naam: Evelien Upland
    Leeftijd: Ik ben 20, maar aangezien ik liever student zou zijn, nemen we maar 17 :Y)
    Karakterbeschrijving: Ik ben een redelijk teruggetrokken persoon, die eigenlijk behoefte heeft aan iets meer sociaal contact. Ik houd mijn gevoelens vaak opgekropt, maar wanneer ik ergens over begin te praten, komt vaak het hele verhaal eruit. Ik kan enorm enthousiast worden over leuke plannen of dingen als hobby's en stuff, wat vaak om anderen hun systeem werkt. Liefst van al heb ik dat mensen me graag hebben, en accepteren, al is dat niet gemakkelijk. Wanneer ik me erger, gebruik ik vaak sarcasme of begin ik te snauwen en laat ik ongewild merken dat ik niet tevreden ben. Ik kan niet tegen wakker gemaakt worden en hypocriete mensen. Ik lach graag, heb een zeer uitgebreide humor en lig bij de flauwste grap in een deuk. Verder ben ik snel bang (donker, insecten, hoogtes,...) en kan ik absoluut niet tegen liegen.
    Hobby’s: Lezen, muziek (luisteren en zingen), theater

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Zijn er andere Q'ers die met mij zouden willen optrekken? :')
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Stuntelig proberen te flirten, maar doen alsof er helemaal niets aan de hand is, en steeds beweren dat het gewoon vriendschap is.


    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenclaw
    Welk huisdier heb je? Ik zou een Birmaanse kat hebben.
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration, Charms, History of Magic & Defence Against The Dark Arts
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Astronomy
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Schrijfster/journaliste worden of dingen uitvinden
    Plaats hier een foto van jezelf.
    Ik draag wel niet altijd een bril:



    Extra:
    Ik denk het niet :'3

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik denk het wel ^^


    Ik was nog bij Ravenclaw :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Basis

    Volledige naam: Elske Stout
    Leeftijd: 13
    Karakterbeschrijving:
    Best gesloten tegenover mensen, ik kan beter opschieten met dieren. Diegene die ik vertrouw is mijn familie, en ik heb ook een goede vriendin waar mijn band heel hecht mee is. Soms kan ik wel een beetje lief zijn, maar mensen omschrijven me meer als een stoer persoon. Ik ben ook heel erg ijdel. En ik ben ook muzikaal, want muziek speelt een grote rol in mijn leven. Ook ben ik een trouw persoon en aan mij kun je een geheim verklappen zonder dat ik ook maar één woord doorvertel. Als ik boos ben kan ik ook echt bóós zijn. Dan ben ik erg onvoorspelbaar. Ik ben mensenschuw, en soms leergierig als ik het onderwerp interessant vind. Ik ben beschermend en creatief, slim en snel.
    Hobby's: Rennen, muziek luisteren, eten, slapen, verhalen schrijven, tv kijken, buiten zijn, binnen zijn, acteren, zingen, tekenen, quizzen, dingen op mijn iPad doen, en als ik op Zweinstein zou zitten zou ik dat geweldig vinden xD

    Sociaal:

    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Daniël la Loutre (Cleiona), Ravenklauw (Gedaanteverwisselingen/toverdranken)

    Heb jij een relatie?
    Ik ben single

    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Ik val op mannen

    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik ben een persoon dat normaal doet tegen die persoon en ik behandel diegene hetzelfde als anderen.

    Zweinstein

    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Ravenklauw

    Welk huisdier heb je?

    Een klein bruin uiltje genaamd: Owliver

    Welk vak lijkt jou leuk?

    Transfiguratie/Gedaanteverwisselingen

    Welk vak lijkt jou niet leuk?

    Voorspellend rekenen.

    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Leren toveren en veel boeken gelezen hebben.


    Plaats hier een foto van jezelf.





    Extra:

    Ik zou het niet erg vinden om dood te gaan ;)
    -Mocht ik doodgaan dan een zielige langzame dood graag :P


    I like it when you smile, but i love it when i'm the reason <3

    [ bericht aangepast op 13 sep 2015 - 11:58 ]

    Towns > Aware.


    -