• Ik weet dat de mods geen accounts verwijderen, maar als ze permanent geband zijn kan dat toch wel?
    Ik had namelijk laatst een heel leuke username bedacht maar die was al bezet door iemand die perm was geband. Die mensen kunnen toch niet terugkomen via dat account.

    Xx Gaterne (Maud)

    Update: sorry voor de typefout in de titel xD

    Volgens mij worden die niet verwijderd vanwege onderzoeksredenen. Er waren tenminste wel redenen waarom die niet verwijderd worden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omdat gebande mensen nog wel steeds sporen achter hebben gelaten (topics, reacties) kan je niet zomaar een username vrijgeven, dat zorgt voor verwarring.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maar dat verwijder je dan toch gwn :P

    Gaterne schreef:
    Maar dat verwijder je dan toch gwn :P


    Volgens mij is het wel wat ingewikkelder dan dat.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gevangen, lol.

    Je kan het niet zomaar verwijderen, dan krijg je 'gaten' in Quizlet, in de topics en al, quotes die niet meer kunnen bestaan, mensen die op lucht reageren. Daarbij verwijder je ook de IP die geband is, dus kunnen ze zich dan weer aanmelden, wat ook niet de bedoeling is.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat dat met bepaalde namen, echt niet kan en alleen maar voor ophef zou zorgen.


    wat was dit ookalweer

    Dil schreef:
    Ik denk dat dat met bepaalde namen, echt niet kan en alleen maar voor ophef zou zorgen.

    Dat snap ik dan weer wel :-)

    Furiosa schreef:
    Gevangen, lol.

    Je kan het niet zomaar verwijderen, dan krijg je 'gaten' in Quizlet, in de topics en al, quotes die niet meer kunnen bestaan, mensen die op lucht reageren. Daarbij verwijder je ook de IP die geband is, dus kunnen ze zich dan weer aanmelden, wat ook niet de bedoeling is.


    Dat is waar. Ik denk dat dit 'afgewezen' betekent? ;-)

    Nikki geeft daar al een hele goede uitleg. ^^
    Je zou het ook niet leuk vinden, moest je ook het strafblad van die permanent gebanden mee overnemen. ;)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op fora van actieforum is het zo dat de naam van een verwijderde user permanent in 'Gast' veranderd - gewoon standaard van mensen die niet in de ledenlijst staan, dus ook voor de subfora die open zijn voor niet-leden. Eigenlijk vind ik dat wel een goede oplossing, maar het kan zowel bij mods als bij users voor wat verwarring zorgen, ja.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lijkt me nogal onhandig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Afgewezen dus. Ik ga even een slotje vragen!

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.