• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Abstergo schreef:
    En nog altijd staan dezelfde quizzen in de top. Hoe lang duurt het voor de crew het opmerkt? Nu onderhand al 4 dagen..

    Laat wel weer mooi zien hoe weinig er nog naar de quizzen omgekeken wordt. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Muh ik zou willen dat ik m'n pb's in mapjes kon sorteren


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo voor het eerst in de bediening werken.. ik ben toch wel een beetje zenuwachtig nu. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Dit is wel fucking kinderachtig, maar ik ben wel even trots op mezelf dat ik EINDELIJK een keer tussen de top 15 van Robbies Avontuur sta. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Wat nou geen Quizletvrienden. Tss, Inge, tss. (joehoe)

    Note to self: tot 1 uur 's avonds opblijven is niet erg handig als je ziek bent. Sukkel.


    Ik heb nooit geen gezegd! D: Jouw bestaan en dat van enkele anderen hier wordt zeer gewaardeerd, 100% absoluut. Maar gezien hoeveel ik hier rondhang (en hoe vaak ik op meetings hoor dat ik blijkbaar heel bekend ben op Q) voelt het soms toch raar dat er maar een handjevol mensen is waarmee ik meer dan twee keer heb gesproken.
    En oh no, iedereen die ik ken is deze week ziek. Beterschap!



    Abstergo schreef:
    En nog altijd staan dezelfde quizzen in de top. Hoe lang duurt het voor de crew het opmerkt? Nu onderhand al 4 dagen..


    Ik vermoed eigenlijk dat je niet de enige bent die dat heeft opgemerkt. :'D Je moet wel in gedachten houden dat Emma en de mods zelf vermoedelijk niets kunnen doen aan zo'n probleem. Dit is iets wat echt met de bouw van Q te maken heeft, en daar kan alleen Rutger aan werken, en hij heeft weinig tijd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Backbiter schreef:
    (...)

    Weg als in inactief? D:

    Oh, oeps. Nee, hoor! Nog lang niet. xq


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    (...)
    Oh, oeps. Nee, hoor! Nog lang niet. xq


    * haalt opgelucht adem *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga nu het Peter Pan Computerspel spelen, gewoon omdat ik daar zin in heb XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Backbiter schreef:
    (...)

    * haalt opgelucht adem *

    Ahhh, dat is echt lief dat je dat zegt!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn nieuwe deodorant ruikt zo lekker.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of ik dit nog wel wil. Onze relatie is nu helemaal niet meer hoe het eerst was. Elkaar één keer in de maand zien is geen oplossing..

    I want a nap...


    Your make-up is terrible

    Ik wil gewoon op tijd in dat appartement kunnen of ik mag op en af, en dat is niet leuk als je zeker drie dagen van 8u30 tot 19u les hebt. --'


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Buikpijn hebben omdat je iemand mist, terwijl je hem vanmiddag nog gezien hebt. Verliefdheid is raar.

    Ik hou heel erg van knuffels J, maar 4 keer per dag als we gewoon scouting vrienden zijn? Little bit awkward...

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 17:57 ]