• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Abstergo schreef:
    Zal me niets verbazen als mijn ouders straks zo'n heftige ruzie krijgen dat er een wegloopt. En ik weet al wie er weg loopt. M'n moeder en daarna ga ik.


    Wat is er aan de hand dan?


    - Nog steeds geen half 4? Wat duurt het lang zeg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand dan?


    - Nog steeds geen half 4? Wat duurt het lang zeg.


    Nou, dat mijn moeder en vader gewoon lopen te schreeuwen tegen elkaar om onzinnige dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thnx Albinoni, nu zit ik in de totaal verkeerde sfeer om een vrolijk, uplifting verhaal te schrijven. Je werk is supermooi maar veel te diep. D:

    Voor de mensen die wel zin hebben in wat neobarok in mineur:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pretty pretty pretty. And very very expensive, but definitely worth it. :Y)

    1 Bitcoin not included.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 12:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuck fuck fuck fuck fuck fuck.


    26 - 02 - '16

    Ugh ik haat blaren.


    Your make-up is terrible

    Wat voor RPG moet je tegenwoordig maken om mensen aan te trekken (cat)
    Voorheen zaten mijn RPG's binnen 15 minuten vol en nu is er nog niet eens één persoon.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 14:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je gaat nu toch niet serieus menen dat ik ziek aan het worden ben he. Dat komt nu echt niet uit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga me nu focussen voor school. Ja. Dit lukt me. Kom op, Annemarije. Kom op.


    Pretty is just a pretty word.

    Abstergo schreef:
    Waarom gaan mijn benen altijd slapen als ik op de wc zit (cat)


    NEE dat heb ik ook altijd


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    NEE dat heb ik ook altijd


    Lotgenootje!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo leuk als je moeder zegt dat ze om kwart over 2 thuis is, maar er een uur later nog niet is. (cat)


    Your make-up is terrible

    Blijkbaar is er ergens een groot, zwart gat in mijn huis dat heel specifiek Sims spellen opzuigt. Jaren geleden waren de discs van één opeens spoorloos foetsie, en nu kan ik alleen de uitbreidingsset van drie nog vinden. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 15:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Blijkbaar is er ergens een groot, zwart gat in mijn huis dat heel specifiek Sims spellen opzuigt. Jaren geleden waren de discs van één opeens spoorloos foetsie, en nu kan ik alleen de uitbreidingsset van drie nog vinden. (no_chears)


    Ah neeee, maar de Sims 1 is juist zo leuk. D: Kun je ze niet downloaden, of kan je computer dat niet aan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo veel leerstof, zo weinig tijd. :l


    Ik wil een tuin vol egels