• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    DualShock schreef:
    ^ omg aw, ik wou dat ik bevriend kon zijn met iedereen die zich zo voelt. Big hugs to you

    Aw, wat lief, thank you! c: Dat maakt me dan toch weer even blij. ^^

    Ook wel even fijn om te zien dat ik niet de enige ben die zich zo voelt c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    AO3 schreef:
    Dus ongeveer iedereen heeft het gevoel dat 'ie minder gewaardeerd wordt én is een beetje bang om sociaal contact te leggen, maar niemand praat er ooit over (omdat 'ie vast de enige is en ja dan sta je weer voor schut en zo) tot één iemand het zegt. Bless.


    Eva, dat is niet zo lief (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rust zacht lieve lieve Zoëy. Ik ben blij dat ik je de laatste 10 jaar van je leven heb gekend. (flower)

    Dat moment dat je je realiseert dat je Q vriendinnen beter zijn dan je echte vriendinnen. En van beide heb ik niet heel veel, maar de mensen van Q verkies ik zeker boven mijn echte vrienden.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    K3 zoekt K3, eerder Studio-100-zoekt-drie-meisjes-uit-Nederland-en-laat-uit-Belgie-enkel-dochters-van-topadvocaten-zonder-talent-en-mensen-zonder-ervaring-door.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AO3 schreef:
    Dus ongeveer iedereen heeft het gevoel dat 'ie minder gewaardeerd wordt én is een beetje bang om sociaal contact te leggen, maar niemand praat er ooit over (omdat 'ie vast de enige is en ja dan sta je weer voor schut en zo) tot één iemand het zegt. Bless.

    Ik denk heus wel dat er mensen zijn die er over praten, maar dat er niet echt naar ze geluisterd worden en het meer genegeerd wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Eva, dat is niet zo lief (cat)

    Ik ben ook niet lief (cat)

    Nee maar, ik bedoel, het is altijd zo dat bijna iedereen zulk soort dingen voelt, maar dat ze er toch nooit over durven praten omdat ze bang zijn dat ze de enigen zijn terwijl dat dus niet zo is. Dat's pretty kut.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    (...)
    Ik ben ook niet lief (cat)

    Nee maar, ik bedoel, het is altijd zo dat bijna iedereen zulk soort dingen voelt, maar dat ze er toch nooit over durven praten omdat ze bang zijn dat ze de enigen zijn terwijl dat dus niet zo is. Dat's pretty kut.

    Daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Het zou zoveel makkelijker zijn als iedereen altijd open en eerlijk tegen elkaar was, maar sommige dingen zijn nou eenmaal lastig om over te praten, zeker als niemand er ooit over praat.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Loughlin schreef:
    K3 zoekt K3, eerder Studio-100-zoekt-drie-meisjes-uit-Nederland-en-laat-uit-Belgie-enkel-dochters-van-topadvocaten-zonder-talent-en-mensen-zonder-ervaring-door.


    Zo waar. :'D


    Ik begin me weer te ergeren aan de helft van mijn vriendengroep. Niet goed.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aan iedereen hierboven, ik herken inderdaad ook wel het gevoel dat veel mensen hier best wat vrienden hebben en dat ik er een beetje buiten val. Maar als ik dan denk aan alle beetjes contact die ik met mensen heb hier, besef ik me dat ik die mensen ook best wel als vrienden zie, ook al is dat ongeveer zo ver als het contact reikt.
    Maar aan alle mensen die het idee hebben dat ze er buiten vallen, kom gerust met mij praten. Ik ben niet zo heel eng en ik vind het leuk om met mensen te praten.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zucht.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Zucht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    That moment :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zenuwen. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Denk dat ik maar naar bed ga.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.