• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ah neeee, maar de Sims 1 is juist zo leuk. D: Kun je ze niet downloaden, of kan je computer dat niet aan?


    Beter nog, toen het spel verdween (al hadden we de hoes nog wel ???) en na een jaar nog niet weer terug was, heeft mijn vader het nog een keer voor me gekocht via Marktplaats. Heel braaf en legaal. :Y)
    Sims 3 scheen slechts op een onlogische plaats onder een stapel papieren te hebben gelegen, gelukkig. Nu alleen nog bidden dat mijn laptop een van de twee versies ook leuk vindt. Tot nu toe ging er altijd iets mis, maar ik besloot het vandaag toch nog een keer te proberen in een bui van koppig optimisme en nostalgie. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hopelijk zie ik die pizza straks niet terug op de weegschaal. ;x


    Your make-up is terrible

    Stfu.


    Caution first, always.

    I'm so excited for the Assassins Creed movie ughhhhhh (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moest even een traantje wegpinken O.o Het filmpje was niet op youtube te vinden, dus klik. Het is een gedicht over hoe een oude vrouw tegen het leven en de dood aan kijkt. De emotie in haar stem is zo puur, ik vind het prachtig om naar te luisteren.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 16:39 ]

    FIash schreef:
    I'm so excited for the Assassins Creed movie ughhhhhh (cat)

    FIash schreef:
    I'm so excited for the Assassins Creed movie ughhhhhh (cat)



    // Wat heerlijk om 3 kwartier eerder vrij te zijn. Gellak is niks voor mij, veel te veel gedoe met al die laagjes.

    Altijd leuk dat de kat en hond blij zijn als ik thuiskom [-:


    26 - 02 - '16

    hihih mijn nieuwe pf.

    Dat moment wanneer je zo veel van je OC's houdt dat geen enkel andere fictief personage je nog een reet kan schelen. :Y)


    Caution first, always.

    Ik hou van mijn kat :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blurryface schreef:
    Dat moment wanneer je zo veel van je OC's houdt dat geen enkel andere fictief personage je nog een reet kan schelen. :Y)


    Learn me O.o Ik zit echt te veel vast in fanfics ^^

    Ik wil B&J ;c


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt uitgeput, pff. Drie achtste uren in een week om de vele tussenuren te compenseren én leuk eventjes drie uur random sporten op heel domme momenten is zo uitputtend. Oh en ja hoor, natuurlijk heeft zijn klas weer op dezelfde momenten en in dezelfde sporthal les. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jorah schreef:
    (...)

    Learn me O.o Ik zit echt te veel vast in fanfics ^^

    Haha, dat had ik ook altijd. Idk what happened.


    Caution first, always.